27 april 2024, 09:42:02

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Rianne

Wow, hoe houd jij ze uit elkaar Aad?

Lin

hey aad,

Nou ik zie dat je nieuwe aanwinst er is. Gefeliciteerd!! En ik heb ook de fotos bekeken heel leuk. Ik denk dat je nu niet meer op de 2 pagina beland. Maar wel leuk dat je een broedhok hebt opgehangen. Kan je trouwens in  het broedhok kijken kan de bovenkant eraf? Ja toch? Wel spannend allemaal. Alleen jammer dat de valkjes nog te jong zijn voor een nest.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

hallo allemaal

Uit elkaar houden valt  mee .. Lucky heeft op vleugels wat meer geliger ,dat helpt Petra ;)
En ja hoor Linda de bovenkant kan open ...ietsje terug scrollen zie je foto van Lucky beetje bollig omhoog kijken  :)
Hier een wat onscherpe foto ..was een hok vergeten dicht te doen ... maar ging vrij goed ..dus komt vast goed ::)
Enne ja het handtam maken he ..ik wil te snel denk ..dus als er tips zijn  ;D


groetjes Aad 


Marianne

Hoi Aad,

Gefeliciteerd met Luuk.
Gave kamervoliere heb je joh.(valkenpaleis)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

aad

14 juni 2005, 20:59:24 #229 Last Edit: 14 juni 2005, 21:52:24 by aad
ha allemaal

Zo vanavond even Luuk uit de kooi gehaald..heeft poosje op de kooi gezeten .
Op een gegeven moment hand er onder en heeeel voorzichtig naar mijn pc gelopen ..en samen filmpje bekeken wat ik even eerder gemaakt had toen hij  er ff eerder vandoor was en op schilderij zat!!
Daarna een half uur op schouder ..maar wel als een standbeeld gezeten  ;D
Lucky zit nog steeds op de nepperts ..wel even toen ik thuis kwam op de kooi gezeten  en de trosgierts ontdekt dus Lucky boven op en Luuk in de kooi aan het zelfde stukje trosgierst eten  ;)
Dit was dag 3 kijken wat de dag morgen weer brengt  ::)
Hieronder staat een url met filmpje (titel klopt niet hoor  ;))

Groetjes Aad

http://www.putfile.com/media.php?n=luuk-en-lucky-op-kooi-007



Ria

Hoi Aad,

Zie je nou wel, de valkjestemmer himself. Onwijs leuk dat het zo goed gaat. Ben heel benieuwd. Zanya heeft nog niet echt laten weten dat ze blij met me is maar ook die heeft alle bakjes gevonden inmiddels. Echt eruit wil ze niet maar dat zal vanzelf wel komen. Echt bang lijkt ze ook weer niet. Leuk filmpje ook weer.

Groetjes,
Ria

ps en een dikke kus aan Lucky en Luuk

hannie

erg leuk aad laat je ze nu ook samen slopen ???
hahahaha

liefs hannie

Ankie

Hoi Aad

Lekker dat het zo goed gaat bij jou!
Ik heb wel een tip voor je hoor....Wat dacht je van Geduld hebben ;D ;D. Een betere tip heb ik niet ,maar beter iets dan niets!! Veel plezier met Lucky & Luuk ;D

:-*Zazou,groet van Ankie


Rox4nne

Hai Aad!

Geweldig dat het zo goed gaat!
Ik ben benieuwd wat je allemaal nog met ze gaat meemaken :)

Ik kan helaas je filmpje niet zien.. ::) Vervelende stomme PC van mij!

Maar ik geloof best dat ie heeeeeeel leuk is,  hoor! ;)

Liefs,
Roxanne

Rianne

Je filmpje viel hier in goede aarde... Tinco begon terug te roepen! :)

Valerie

mooi!! Haha, leuk dat filmpje. Die ene zit er gewoon bij van "wat gebuerd hier allemaal?". Valko riep ook al terug. :p



Lin

Citaat van: aad op 13 juni 2005, 21:58:13
hallo allemaal

En ja hoor Linda de bovenkant kan open ...ietsje terug scrollen zie je foto van Lucky beetje bollig omhoog kijken  :)

groetjes Aad 



Achteraf dacht ik ook aan die foto. ;D en leuk dat je telkens weer even een verhaaltje typt met een foto en een filmpje! ik ben gek op filmpjes. en nog even geduld en je hebt straks twee lieverds die alles slopen.  ;D

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kolkkie

Hoi Aad,

Ik ben blij dat het lekker gaat met Luuk :). Ik ben echt benieuwd of hij ook een grote sloper zal worden en of hij bij jou voor nageslacht wil/kan zorgen (maar dat van latere orde).

Geef Luuk maar een lekkere knuffel van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

aad

16 juni 2005, 19:18:58 #238 Last Edit: 16 juni 2005, 19:53:33 by aad
ha een ieder ;)

Foto,s zeggen soms meer  :D
Maar gaat wel goed denk ik zo ...vast ritueel nu... ik kom thuis en samen ff aan de lunch ::)
Enne mariska of het een sloper wordt geen idee ..maarre goed voorbeeld doet volgen dus we zullen wel zien  :D

Groetjes Aad  ;)
na gekomen bericht heu filmpie maar of het werkt ? hier wel let niet op de kwaliteit  ;)
http://www.putfile.com/media.php?n=samen-aan-de-dis-010







Ankie

Hoi Aad

Leuke foto's weer!!
Ze lijken veel op elkaar ;D :D.
Lucky begin dus wat meer aandacht te krijgen voor Luuk?

:-*Zazou,groet van Ankie