27 april 2024, 10:21:36

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

aad

hoi allemaal

Begin langzaam beetje aan het idee te wennen dat er een tweede komt  :)
Kunnen ze er samen voor zorgen dat BEIDE speakers niet meer werken :P
Even een vraag .. Mariska moet je wiskunde gestudeerd hebben om te weten wat voor valkje het is  ;D?
Geintje hoor ...maar tis me nog niet geheel duidelijk ..daar ben ik ook nog een pubervalk voor !!
En linda jij had ook een aanbod .. wil toch nog ff sorry zeggen ,dat ik niet op jouw aanbod ingegaan ben !!
Tja en dan een naam ..hier was er iemand die zei Jan Peter..
ik er achteraan  jaaaa en dan Valkenende zeker  :P
Maar goed heb ook de naam Luuk te horen gekregen ..lijkt me wel een leuke combi Lucky-Luuk
Wil een ieder bedanken voor de leuke reactie,s ..en idd ik ben gauw over te halen ..alhoewel tis al heel even dat met gedachte speel ..wou het wel zeker weten !!
En hierbij nog een foto van de Kleine Rakker (met dank aan Mariska )
Dus we houden het op Luuk :D :D

Groetjes Aad




~Natas~

Hoi Aad,

Haha tis inderdaad een leuke combinatie Lucky-Luuk.
Kan je alvast wennen aan misschien wel 2 slopers in je huis en kan je helemaal je LOL op  ;D
Hoelang duurd het nog voordat Luuk jou kant op komt?

Groetjes,

Natas

Rianne

Ach wat een schatje, hij ziet er nu al ondeugend uit! Dat wordt wat!

Kolkkie

Hoi Aad,

Lucky en Luuk is wel een leuke combi ;D. Lijkt een beetje op Lucky Luck (of hoe schrijf je dat haha) ::).
Vanaf nu noem ik hem dus Luuk ;D.

CitaatEven een vraag .. Mariska moet je wiskunde gestudeerd hebben om te weten wat voor valkje het is  ?
Geintje hoor ...maar tis me nog niet geheel duidelijk ..daar ben ik ook nog een pubervalk voor !!



Ik heb er ook niet echt kaas van gegeten hoor haha. Zelf dacht ik dat X1 en X2 er niet veel toe zouden doen, maar wel dus.

Zoals het nu is ({X2 Cinnamon}), is het het volgende (splitten wegelaten):

Wildkleur is een man;
Cinnamon is een pop;
Lutino kan man of pop zijn.

Met X1 Cinnamon krijg je dit (weer splitten wegelaten):

Wildkleur kan man of pop zijn;
Cinnamon Lutino is een pop
Lutino is een man.

Er zit dus degelijk verschil in kwam ik dus achter haha.

(X1 is als de eigenschap wordt verorven via de vader, X2 is als de eigenschap wordt verorven via de moeder)

Als ik het zo goed verwoordt heb.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Citaat van: *Natas* op 11 mei 2005, 21:23:47
Hoelang duurd het nog voordat Luuk jou kant op komt?


Hoi Natas,

Ik ben dan wel geen Aad, maar ik hoop het  je globaal te kunnen vertellen.

Luuk morgen 3 weken oud. Als het een beetje meezit kan hij over een week of 3 in de richting van Aad.
Met 6 weken moet hij wel zelf kunnen eten lijkt mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

suzie

Noujaazeggg Aad, ik moet nog op de beschuit met muisjes komen voor Lucky, ik wist niet dat je zo.n haast had met vader worden, maar als je het geweldig doet en dat blijkt wel, waarom niet? Heel veel succes en van harte, pappie Aad  :D      

Lin

hey aad,

ik wist wel dat je geen valkje bij mij ging nemen alles was al gereserveerd, maar misschien volgend jaar. Je kan het altijd proberen want een goed huis vinden is wel moeilijk en ik ben erg kieskeurig.

he mariska,

het kan ook wel 7 weken zijn hoor. Je moet het wel zeker weten bij mij is het 7 weken in ieder geval.

groeten, Lin

p.s. wat een schatje dat kleintje



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kolkkie

Citaat van: Lin op 12 mei 2005, 14:11:08
he mariska,

het kan ook wel 7 weken zijn hoor. Je moet het wel zeker weten bij mij is het 7 weken in ieder geval.

groeten, Lin

p.s. wat een schatje dat kleintje




Hoi Lin,

Pukkie en Punky aten met 5,5 a 6 weken al zelfstandig. Ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat.

Luuk mag van mij pas weg als hij geheel zelfstandig eet.

Ik ben mss wat aan de positieve kant met 6 weken  :-X ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lin

misschien gaat het bij jou sneller of zijn de mijne gewoon zo traag.

groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kolkkie

Citaat van: Lin op 12 mei 2005, 15:23:03
misschien gaat het bij jou sneller of zijn de mijne gewoon zo traag.

groeten, Lin



Hoi Lin,

Pukkie en Punky komen bij Mandy vandaan.

Beiden waren vrij snel met zelfstandig eten.
Het zal denk ik wel aan de valkjes liggen of ze eerder eten of later.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hoi Aad,

Ik heb weer wat foto's gemaakt van Luuk.

Ze staan al bij mij in het dagboek, maar ik zet ze gelijk hier ook maar neer.

Het kunnen de laatste foto's zijn van deze week want ik ben dit weekend een weekendje weg.





Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Cobie

Hoi Aad.

Ik heb met plezier je dagboek gelezen. En ook geregeld in een deuk gelegen. Vooral de foto van Lucky op je benen in het bad. Een echte doerrak hoor die lucky. En tijdens het lezen dacht ik ja hoor die gaat voor een tweede valk  ;D. Ik kan je geen ongelijk geven heerlijke dieren zijn het.
Ik blijf je volgen met Lucky en binnenkort Luuk.

Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

~Natas~

Hoi Aad,

Mariska leuk dat je het verteld heb.
Dan ben ik een beetje op de hoogte.
Wat wordt Luuk groot zeg.
En dat kuifje is echt heel mooi, lekker die stekeltjes.

Groetjes,

Natas

Lin

Ach  :-* wie wil zo'n schatje nou niet?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

ha allemaal

Of het nu 3 weken of 4 weken is ..ik ben altijd geduldig ..liever wat later dat alles goed gaat dan dat ik gelijk in de stress schiet  ;)
Dus we wachten geduldig af !
Mariska bedankt voor de foto's leuk om het zo beetje te volgen thx :)
Nog ff dit ..kom thuis  Mevr moet er uit ..ik dus ff achter PC en ja hoor de draadjes van de boxje recht's dus weer door gebeten en het ergste is één draadje is totaal weg uit de uitgang van Boxje  :o
Maar goed ik  heb 2 reserve boxjes ..zet ze op de radiator  die muts ook gelijk er op ..heb dus nu maar een boxje op tafel staan .kan ze verder mollen
Misschien wel goed dat er een valkje bij komt is het misschien wat minder ...of dubbel op  ;D
Dank je voor reactie Coby  en Natas antwoord op je vraag wanneer Luuk deze kant op komt ..heb je vast wel gelezen
Hierbij nog ff foto van sloopbedrijf Lucky en co ( o nee nog niet :)

groetjes Aad