22 juli 2025, 16:17:45

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Ria

Hoi Aad,

Gefeliciteerd met je eerste eitje ! Het is wel heel vroeg hoor. Heb het nog even nagekeken maar Lucky is van 1 augustus 2004 dus ze is amper 7,5 maand oud. Gelukkig ziet het eitje er op de foto goed uit. De voorbode van het eitje had je al gestuurd. Tja, haar broertje heeft er inmiddels ook zin in, want die laat zijn stokje ook niet met rust. Van Sunny weet ik nog steeds niet of het een man of een pop is, maar hier nog geen ei-alert.

Groetjes,
Ria

~Natas~

Hey Aad,

Haha wat lees ik nu weer ;D
Heeft Lucky haar 1e eitje gelegd zeg, wat jong
Maar toch gefeliciteerd he, wordt je toch nog een beetje vader.

Groetjes Natas

Ria

He Opa !
Alles goed ?

Groetjes,
Ria

Rox4nne

Hoi Opa,
Een eitje, wow, das best.. snel :D
Maar wel een heel mooi eitje, van een mooie Lucky!

*doet kusje op eitje* :-*

Liefs,
Roxanne

aad

hallo allemaal

Tis eigenlijk geen nieuws meer ..alles lekt uit hier  :P
Maar gisteren avond bleef lucky maar onder in de kooi zitten ,even er uit ,zat op schouder en springt op tafel legt me toch een bolus ,ik gelijk dus Ria gebeld !
Ja ze is broeds ,hou het in de gaten ,nou rond 11 uur ja hoor een eitje !
En kom nu thuis ,nou wat is ze fel zeg ,dus laat haar maar met rust ..en voor vragen weet ik waar ik moet zijn   ;)
Enne even wat anders ik ben geen opa  ;D
Maar ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat ...tips zijn van harte welkom hier  :)
Enne allemaal bedankt voor de reactie's ...o nee dat kan niet die waren eerder ;D

Groetjes van AAD (geen opa)  en Lucky  ::)

Listener

Gefeliciteerd PAPPA Aad! ;D

SharkZa

Eej die papa Aad,

Gefelicitaart... met je eerste eitje...
Nu wonen er dus twee daar  :P

groetjes van SharkZa

aad

hallo allemaal

Zo ff de de laatste dagen beschrijven. Dinsdag een eitje ..ik Ria bellen ,tja allemaal nieuw voor mij  ;)
En ja hoor Woensdag weer één ,Donderdag ria maar weer gebeld voor wat advies (zal wel doodziek worden van mij :P)gaf ze me advies om kunsteitjes neer te leggen ,dus ik vrijdag hier informeren maar nee waren er niet .Ik met vera van een chatbox praten dus die bood aan om in haar woonplaats te kijken ,en ja hoor daar was ze met eitjes :)
Vrijdag weer een eitje ,dus er liggen nu kunsteitjes .Heb lucky er zo juist even uitgehaald ,en der kwam toch een vlaai ,en ze kwam weer lekker op beeldscherm zitten ,ik een schaaltje neer gezet met lauw water en ja hoor ff lekker badderen en een uurtje toilet maken  :D
Op dit moment weer op de eitjes ,ben benieuwd of dit nog lang duurt met die neppert's !

Groetjes Aad en Lucky

~Natas~

Hai Aad,

Jeetje zeg het gaat lekker daar met Lucky.
Nou ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat en hoelang Lucky erop blijft zitten  :P
Want hoeveel kunsteitjes heb je nu liggen dan..............?

Nou ik ben benieuwd  ;)

Groetjes

Natas
Joepie[/color][/b]

aad

ha natas

zie hier bijgaande foto...en het gaat de laatste uurtjes weer bijna als vanouds ,geen geblaas meer en aanvalleeeeeee ,kan zelfs met haar kroelen als ze op d eeijes zit ,dus gaat wel goed nu  ;)

Lin

Hoi Aad,

Ik hoorde vandaag van Ria over jou dat je een valkje van haar had.en nu dacht ik toch maar even gaan zoeken in dagboeken en ja hoor gevonden. ria was vandaag bij mij om een geparelde lutino pop te halen en roxanne voor een lutino man van beide ong. 6 1/2 week. Maar goed ik heb je hele dagboek gelezen en ik vind het erg leuk hoeveel aandacht je aan Lucky besteed. en wat een ondeugd erg leuk, maar soms erg vervelend vooral van de plant. Maar ja valkjes zijn slopers. Het is maar goed dat je er maar eentje hebt. Al gedacht aan een tweede? Ga zo door met Lucky, je doet het heel goed!

Groeten, Linda

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

hoi Linda

leuk dat je reageer .. en dat gesloop ach ja moet ik er maar geen nemen ,maar ben blij dat ik hetwel  gedaan heb :)
Maarre die 2 mutsen zijn dus al geweest ,zal straks wel ff horen .
Enne een tweede! moet langszaam aan het idee wennen ,maar loopt er wel aan te denken  ;)

Groetjes Aad

Lin

19 maart 2005, 17:48:19 #87 Last Edit: 19 maart 2005, 18:02:31 by Lin
Inderdaad de twee 'mutsen' ;) zijn bij mij geweest en halen nu nog 2 andere valkjes op. En tja een tweede is vaak dubbel zoveel pret.
Ik heb straks misschien wel een valkje voor je, moet je wel een eind rijden.  ;D 

Lidy

Toepasselijk...eitjes in de lente en in de paasperiode :D

Lin

Hoi Aad,

Heb jij nog nieuws? En al nagedacht over een 2e valkje? We zien graag weer verhalen en fotos.

Groeten, Lin