22 juli 2025, 01:30:15

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

aad

hallo linda

Ha die LInda echt nieuws heb ik nog niet ,maar Lucky heeft 4 eitjes gebaard ;D
Tis wel ff wennen hoor .anders is ze er de hele dag uit als ik er ben,nu blijft ze maar op de eitjes zitten .
Haal haar er af en toe ff uit ,en dan is het ff flink poepen ,en hup de kooi in  :)
Wat betreft een tweede ,tja ik weet het nog niet hoor ,ik moet nog aan die gedachte wennen  ,maar wat niet is kan nog komen  :D
zal zo nog ff voor een foto kijken  ;)

Groetjes Aad

aad

p.s tis een flinke sinasappel

Lin

Hoi,

Ik heb begrepen dat je vandaag jarig bent. Nogmaals gefeliciteerd! Je kan bij het onderwerp felicitaties je andere felicitaties zien. Jammer is dat dan he dat je je valkje zo aan het broeden is. Maar dat is ook wel goed van haar kan je zien dat het een goede mamma is. Wanneer je weer nieuws hebt ga ik het natuurlijk meteen lezen. Ik vind het leuk mensen die nog maar een valkje hebben. Die gaan er 'altijd' goed mee om.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

RoxDeBroxStinksox

Hai Aad ;)

Je bent vandaag jarig, jeeeej
Ik reageer een beetje laat, maar ja,
dat komt omdat ik nu pas achter de PC ben beland.
Ik kom nu net, net, net uit Zwolle, in Leeuwarden aan en ik zou eigenlijk gaan slapen, maar ik wou eerst nog even
"GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!" roepen  :D

Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!  :-*

Liefs,
Roxanne

aad

ha roxanne

Dank je wel hoor  :D

groetjes Aad

Lin

Hoi Aad,

Valt ze je niet aan? Bij mij doet mijn popje dat wel die vliegt je echt aan. Wat een grappige foto, dat zie je nou nooit.

Groeten, Lin

aad

ha lin

Ja vorige week was ik me leven niet zeker  ;)
Maar kan ze zo pakken met bakje en al ,wel rustig met hand naar binnen ,maar ze laat het toe .
En dan gaat ze er van af ,en dan krijg je dit resultaat al heel gauw  ;D .Het word al minder

groetjes Aad

Lin

Het is toch niet wat ik denk dat het is op die pc?

aad

hoi lin

Jadat is het , ik bedoelde dus met "dan krijg je dit resultaat" dat hoopje op scherm :P Vanmorgen ook er uit gehaald ..ging ze op de kast zitten ,was wel wat makkelijker kon ik het opvangen  ;D

Groetjes Aad

~Natas~

Hoi Aad,

Tja ik las dat je zaterdag jarig bent geweest, maar ja ik was met een FAM.weekend weg dus heb je niet kunnen feliciteren.
Maar daarom alsnog van harte met je verjaardag.
En zo te lezen gaat het ook lekker met Lucky en zo poept goed ook zeg  :o tjee wat een foto.
Haha jij blij met de poepjes op je beeldscherm, heb je wat schoon te maken  ;D

Groetjes

Natas [/color] [/b]

Rianne

heb voor het eerst je dagboek gelezen... *schaam* Maar wel een heel leuk dagboek hoor!

aad

hallo allemaal

Even wat opnoteren hier ;)
Na bijna 3 weken op een stuk of wat nepperts te hebben gezeten,is Lucky er weer vrij lang uit geweest ,ik vanmorgen ff wat in de tuin doen ..kooi open ...kom binnen ... eej de vogel gevlogen  :)
Even zoeken ..aha in de badkamer .En weer bij me komen samen op de bank.
En het belangrijkste heeft ze ook gevonden ..de kast waar het eten staat (zie foto)
Op dit moment weer op de eitjes ,zal ze nog maar ff laten staan  :)
we wachten het maar af .

Groetjes Aad

aha gevonden (let niet op de rommel ;D

Lin

Hoi Aad,

Ben je niet bang dat Lucky aan draden, planten of aan andere dingen gaat eten als ze alleen is? En niet de deur vergeten dicht te doen als je naar buiten gaat, straks vliegt ze nog mee. :) En las ik een twijfel in Roxannes dagboek dat je toch een 2e wilde?

Groeten ,Lin

aad

hoi Lin

Ja beetje bang wel ..maar ze was niet van de eitjes af te krijgen ,dus vanaf nu ,als ik huis uit ga maar weer kooi dicht doen .
En toen ik de deur uit ging zat ze lekker op der eitjes   :)
Ach ja en die tweede ,wie weet  ;)

Groetjes Aad

Lin

Hoi Aad,

Nou mijn aanbod staat nog hoor voor een tweede valkje.

Groeten, Lin