8 mei 2025, 15:00:57

koppie is gek op voeten

Gestart door luukluuk, 3 oktober 2004, 01:52:32

« vorige - volgende »

luukluuk

hier een mooie foto van koppie ,tussen de voeten van mijn man en tekeer dat hij dan gaat

gr Margot

Roosje

Ja leuk he! Dat doet de mijne ook en ik hoor het vaker. Waar zou die voeten fetish vandaan komen?

Raikiri

whahahahaahhahaa me vorige valkje was ook ontzettend dol op voeten XD ik weet niet waarom ze het doen maarja.... ze vinden het blijkbaar ontzettend lollig

Groetjes Chrissy & Shadow

Cheers, Quynh & Raikiri~

luukluuk

of zal het de geur zijn  :D :D
koppie maakt zich echt heel druk en je kan hem helemaal tussen je voeten stoppen ,eigelijk alleen de voeten van mijn man '
 mischien ziet hij er wel een lief valkje in  :o
gr ,Margot

Paul

Hoi,

Stan is hier ook gek op mijn voeten en ik heb meestal sokken aan en mijn voeten loopt ie soms echt te versieren dan ziet ie er naar te fluiten  :D
Maar de voeten van mijn vriendin valt ie aan dus misschien stinken die erger  :D
Hij gaat bij mij dan ook op mijn voet zitten en dan loopt ie soms langs mijn been omhoog.

Groetjes, Paul

Kolkkie

Hoi,

Coco gaat bij mij juist 99.9% van de keren dat hij bij mijn voeten komt in mijn tenen bijten  >:(. Niet zo zuinig ook.

Hij komt dan stoer en sneaky aanlopen met zijn vleugels wijd gespreid in de lucht. Voordat ik het weet is het HAP......auw.

Als hij in een fluiterige bui is gaat hij tegen mijn tenen praten, maar dat is dus maar een klein percentage.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Raikiri

:D :D :D :D :D :D m'n vorige valkje versierde me tenen ook :P

Groetjes Chrissy & Shadow

Cheers, Quynh & Raikiri~

luukluuk

grappig ,dat ze op je voeten vallen zien ze er een valkje in  :
denk ik ,maakt het ook nog uit met sokken of zonder ?
bij ons alleen met sokken en ook nog wit of grijs
gr Margot

Raikiri

bij ons maakt het niej uit:O Chrissy versiert trouwens ook voeten.. maakt hem niet uit, met sok of niet, hij versiert ze:P :D:D:D:D

Groetjes Quynh-Nhi

Cheers, Quynh & Raikiri~

Roosje

Punky heeft volgens mij wel de voorkeur voor sokken en schoenen haha  :D

Kolkkie

Coco bijt hier in mijn tenen of ik nou sokken aan heb of niet.

Maf beest :P :D
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Daisy

Mijn vorige valkje, Daisy, was ook dol op voeten. Meestal ging ze er gewoon lekker zitten poetsen ofzo. Het was zelfs zo erg, dat als er ergens schoenen (leeg!) stonden, dat ze daar dan lekker op ging zitten! :D Mijn twee huidige valkjes doen dit weer helemaal niet, die hebben niks met voeten.

Groeten, Maaike

Kiko en Daisy

Peter

CitaatMijn vorige valkje, Daisy, was ook dol op voeten. Meestal ging ze er gewoon lekker zitten poetsen ofzo. Het was zelfs zo erg, dat als er ergens schoenen (leeg!) stonden, dat ze daar dan lekker op ging zitten! :D Mijn twee huidige valkjes doen dit weer helemaal niet, die hebben niks met voeten.

Groeten, Maaike
Hoi Maaike,

Joh, heb je Daisy niet meer?
En kiko dan?

groetjes lique

Daisy

Hoi Lique,

O jee, foutje, ik bedoelde Julie... Daisy heb ik nog steeds, net als Kiko! Het gaat trouwens nog steeds goed met ze! Helaas kunnen ze nu iets minder vaak uit de kooi, omdat ik (eindelijk) aan het werk ben. Kiko is wel zeker weten ook een popje, dus een nestje zit er voorlopig niet in ;D

Groetjes, Maaike

Kiko en Daisy

Lique

Hoi Maaike,

Oo hihi, ja kan gebeuren toch ;)
Maar ik ben blij dat je ze beide nog hebt.
Jammer dat Kiko geen mannetje is, maar als je op zoek bent naar een man....... ;D ;D

groetjes Lique