9 mei 2024, 00:16:41

nieuwe kooi voor Iris

Gestart door birdy2, 1 oktober 2004, 19:49:33

« vorige - volgende »

birdy2

 ;D Vanmiddag halen we de nieuwe kooi van Iris op. Eigenlijk zouden we hem vorige week al hebben, maar de kooi was beschadigd. De nieuwe kooi is een stuk groter, alleen die heeft misschien wel 1 nadeel voor Iris. Iris kan het dak van zijn nieuwe kooi niet meer gebruiken als glijbaan. Maar daar verzin ik nog wel iets voor. Eventueel maak ik een glijbaan voor hem. Kan hij eindelijk in zijn nieuwe kooi zijn vleugels helemaal uitstrekken en rare vleugelbewegingen maken. Want zijn gedrag komt wel erg veel overeen met een vleermuis. Zelfs met vleugels en staart wijd en dan om een stok draaien is leuk. Vooral als bazinnetje kijkt. Dan is ie toch zo trots als een pauw. Maar in zijn nieuwe kooi kan hij het nog makkelijker.
Hoop alleen, dat hij niet nog moeilijker uit zijn kooi te houden is. Want of hij wilt erin zitten of hij zit het liefste bovenop zijn kooi. Alhoewel mijn schouder ook goed is en speciaal mijn oren zijn fijn om aan te knagen. (gelukkig niet al te hard).

suus

leuk dat je een nieuwe kooi hebt gekocht voor Iris,
Welke heb je gekocht? (we zijn altijd gek op foto's :D :D :D :D)

Wel een leuk vervroegd dierendagkadootje! (hoewel kadooTJE?)
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

birdy2

Ben al bezig met foto's maken. Nog een paar fotootjes en ik kan de fotorol laten ontwikkelen. Digitaal gaat ook wel, maar ik moest ivm levensduur vd fotorol, het fototoestel gebruiken. Zogauw ik de fotootjes ontwikkeld heb, zal ik er een paar op deze site neerzetten. Ik weet zeker, dat er hele leuke bij zitten.

Dit is de nieuwe kooi van Iris (wel in parkietenvorm): http://webredactie.nu/webdata/discus/Dierendag-pag1.jpg