5 mei 2025, 22:34:42

een nieuwe start!!!!!!

Gestart door Kilian, 28 november 2004, 16:11:40

« vorige - volgende »

Kilian

zie hier nog een paar fotokes van denzel: :)

denzelke in zijn kooi:

Denzelke uit zijn kooi:

Denzelke op zijn schommel: :P

groetjes Kilian en Denzel!!! :-X

boezempje

hai Kilian

denzel is een pracht valkje hoor heel lieff koppie.
hoe oud is denzel weet je dat al/

gr essie

Kilian

Denzel is vandaag precies 100 dagen!En een week bij mij!
[shadow=red,left,300]wens hem proficiat!!!!![/shadow]
groetjes kilian en Denzel

Kilian

Hallo iedereen,

Ik zal maar weer eens een stukje neerpennen.Nu gaat het weer goed met Denzel maar er is wel iets ergs gebeurd :'(.Ik had denzel op een vrije namiddag(exames) eens meegepakt naar de keuken.Ik had daar ook een schommeltje dus ik zette hem erop.Toen in de late namiddag kwamen mijn zussen thuis een mijn ma.Denzel zat daar nog altijd en hij had het goezd naar zijn zin  ;D.Maar toen kwéamen mijn zussen en mijn ma naar de keuken en hij werd onrustig.Ik nam hem toen even op mijn hand en flup... weg was hij.Hij vloog rond in de keuken en hij wist niet waar hij naartoe moest.

Hij vlog rond en dan... paf tegen het raam en weer en weer,...Hij is zeker 4 keer tegen het raam gevlogen :'( voor hij op de grond zat.Ik pakte hem op mijn vinger en ging met hem direct naar mijn kamer.Er leek nieks aan de hand maar ik heb hem voor de zekerheid wat in het donker op mijn kamer in zijn kooitje laten zitten.Maar nu is hij weer de oude.Ik zou hem wel nog eens in de keuken willen nemen.Maar ik ben bang dat hij weer gaat wegvliegen.
Wat moet ik doen????Doen of laten??

Kilian

Rist

ey kilian

Eindlijke heb ik is een foto van [shadow=red,left,300]TEXTdenzel[/shadow] gezien die si kei kei mooi!!!

groetjes [shadow=red,left,300]TEXT Rist[/shadow]

Rist

oeps ik hem het nog ma pas onderknee hee ben vergeten text weg te doen  

Groetjes Rist

Paul

Hoi Kilian,

Een valkje kan je beter helemaal niet in een keuken laten zitten omdat dat erg gevaarlijk is daar.
Ze kunnen als er gekookt word erg gewond raken.
Als ze van dichtbij tegen een raam vliegen valt het gelukkig meestal wel mee in volle vaart is veel erger dan kunnen ze behoorlijk gewond raken.
Mischien kan je iets voor het raam hangen als je hem er uit hebt zodat het niet meer kan gebeuren.

Groetjes, Paul

Kilian

Hallo Paul, :)

Bedankt om de uitleg maar ik heb toch besloten om denzel niet meer in de keuken te nemen, misschien als hij wat ouder en tammer is.Ik zal wel afwachten!

groetjes, Kilian