9 mei 2025, 00:16:23

man trekt pop zijn veertjes uit!

Gestart door tess de becker, 23 september 2004, 10:57:18

« vorige - volgende »

tess de becker

mijn mannetje pitje trekt voortdurend de pluimen uit van popje pim haar rug en kop  :-/. Is dit nu uit verveling of zo? Pim is een lutino, ze wordt kaler met de dag! Wat kan ik doen om dit te verhelpen? >:(
greetz
Tess

Marianne

Hoi Tess,

Erg vervelend is dat he, ik heb dat hier ook gehad.
Nu ze weer een nestje met eitjes hebben is het over.
Ik heb mijn pop eens ingesmeerd met uierzalf en dat hielp tijdelijk. Dat is wel een raar gezicht hoor.
Verder weet ik ook niet goed wat je eraan moet doen.
Ik hoop ook dat mijn man het na dit nestje niet weer gaat doen.
Succes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Tess

thx voor je reactie  :)
zal wel zien dan hoe het verder verloopt  ;)

andre28

Hoi, vervelend is dat als hij bij haar de veertjes uit trekt.
Als je twee keer per week een komkommer geeft dan zullen zij minder aan elkaar lopen plukken.
In de kommommer zit namelijk een stof dat erg overeenkomt wat er in de vederschacht zit.
Zelf geeft ik het ook aan mijn valken en sindsdien plukken ze elkaar niet meer.

Suzanne

Hoi Andre,

Helaas werkt dat bij mij niet. Want ze krijgen hier ook minimaal 2 keer per week komkommer en een popje wordt door haar man geplukt.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Tess

wel ik zou zeggen, ik probeer alle mogelijkheden eens uit :)

Tara

Hoi,

hier plukken de koppels mekaar zelfs als het geen kweekseizoen is :-/. Hier plukt Elmo (pop) de mannen waarmee ze in contact komt... Raar hoor... Ik zal dat eens proberen met die komkommer, wist dat niet ::). Nuja weer iets bijgeleerd zeg maar....

Annouschka

Hoi,

ook een goeie tip voor mij want Yoda plukt ons Chewytje ook, dit is begonnen van sedert hij met haar mag wipwappen.  Een nestje krijgen ze van mij niet dus zal ik maar eens komkommer proberen.

groetjes
Annouschka