9 mei 2025, 07:47:08

Homoseksueel gedrag

Gestart door Kelly Stark, 30 september 2004, 00:34:26

« vorige - volgende »

Kelly Stark

Hoi allemaal,

Jullie weten dat ik Treesje, een witmasker man van 10 jaar heb en bij Karin vandaan Luca een geparelde wildkleur van bijna 1 jaar. Luca is ook een mannetje, fluit deuntjes, is macho, heeft bijna geen parels meer.

Nu wil hij op Treesje kruipen  :-/ Echt waar hij pikt hem eerst in zijn vleugel (zachtjes) en dan zet hij zijn ene pootje erop en dan wil hij erop springen. Maar dat is natuurlijk buiten Treesje gerekend. Die doet ocharme niets anders als gaan lopen.

Kan dit een probleem worden? Of moet ik mij geen zorgen maken.
Groetjes Kelly
Kelly

Paul

Hoi Kelly,

Ik denk dat het op een gegeven moment wel doordringt dat het niet lukt en dan zal Luca er wel mee stoppen hoop ik.
Ik ken iemand die heeft bewust 4 mannetjes genomen en dat gaat heel erg goed bij elkaar en die doen dat soort dingen niet.
Misschien is het omdat Luca nu in de pubertijd zit en gaat het straks vanzelf over.

Groetjes, Paul

Tara

Hoi hoi,

ik hoor het ook best vaak dat mannetjes op mekaar willen kruipen en popjes, er zijn zelfs mannelijke valkjes die het om de beurt met elkaar doen ;D.

Nouja, Lucky van mij, die is vorig jaar in december overleden wel, die probeerde ook met iedereen te paren, en dat waren vooral mannen, hij was toen in zijn puberteit ;D.

Groetjes, Tara