18 juli 2025, 17:07:09

hoe doe ik dat/

Gestart door Tooske, 27 september 2004, 06:49:59

« vorige - volgende »

Daphne

oeps hij moest tog iets kleiner :o :D

zo misschien

Joyce28

zo te zien heeft Wendy een lutino,anders moet je even een duidelijke foto neerzetten Wen,misschien heeft ie wel cinnamon erbij

En Daphne,hoe oud is jou valkje en is het een man of pop (vrouw)
zo op de foto is het een bonte valkparkiet

Joyce28

30 september 2004, 00:22:46 #18 Last Edit: 30 september 2004, 00:23:57 by Joyce28
Ik denk toch een wildkleur man nu ik beter kijk,omdat ik geen gele staartveren ertussen zie ;D

wie denkt er mee?? ;D

suus

Ik denk mee!

Ik denk dat het een rare foto is. Op het eerste oog een wildkleur maar als je onder de snavel kijkt, op de borst zie je ook een hele lichte plek. Het zou aan de belichting kunnen liggen. In de nek zie je vlekjes. Dus ik ga voor:

wildkleur split bont, met een overbelichte foto. Maar Daphne, misschien kun je nog een andere foto maken en hier neerzetten en dan met name van de borst.
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Paul

30 september 2004, 07:29:53 #20 Last Edit: 30 september 2004, 07:31:35 by Paul
Hoi,

Als je goed kijkt lijkt er in de vleugel ook gele veren te zitten aan de uiteinden van de pennen On de blauwe omlijning.
Dan zou je toch zeggen dat het een bonte moet zijn als daar gele veren zitten.
Ik vind alleen in de rode omlijning in de vleugel een rare plek zitten maar dat kan misschien vreemd op de foto overkomen.
Maar het lijkt wel of daar iets niet klopt.
Op de grotere foto bovenaan is het duidelijker te zien.

Groetjes, Paul

suus

Ja inderdaad dat geel in de vleugel... Maar die rode omlijning is wel raar ja, dat was me nog niet eens opgevallen. (heb ook niet erg lang naar de foto gekeken hoor :D :D :D) Maar het lijkt wel of het een stukje bot is wat uitsteekt???
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Paul

1 oktober 2004, 06:22:28 #22 Last Edit: 1 oktober 2004, 06:22:51 by Paul
Hoi Suus,

Dat viel me als eerste op dat rare stukje aan die vleugel.
Hier is het uitvergroot en misschien kan Daphne er wat meer over vertellen hoe het eruit ziet.

Groetjes, Paul

Lique

De valk op de foto is zeker weten een bonte.
De bontverhouding ligt alleen niet zo heel mooi, maar ach, als hij maar lief is toch ;)