3 augustus 2025, 15:17:53

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

carco

Wat een fijn en goed nieuws voor je.
Ik kan me ook heel goed indenken dat het dubbel voelt.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mara

Hoi Cobie

Dat is inderdaad heel fijn nieuws. Gefeliciteerd daarmee.

Mara

Valerie

Wat een fantastisch nieuws, Cobie!!! Gefeliciteerd! En ik ben blij dat je 5 juni naar de rouwverwerkingsgroep kan! :)

Sterkte op 22 mei!

marianca.

Hallo cobie,

Ik ben heel blij en gelukkig voor jou :-*Ik kan me goed voorstellen dat het voor jou moeilijk is en jij waarschijnlijk denkt waarom Daan niet :'(.Daan is nu jouw beschermeling Cobie en zal altijd bij jou zijn ook al voel je dat niet.
Alles heeft zo moeten gaan en moet zo zijn en voor jou lieverd schijnt toch weer de zon en zie jij gelukkig in dat het leven nog zoveel moois te bieden heeft :-*

Ik ben heel blij dat jij op 5 juni naar de Rouwverwerkingsgroep kan gaan.Het zal je zeer zeker helpen met mensen te praten die hetzelfde hebben meegemaakt.Ik heb pas na dikke 8 jaar hulp gezocht,erg he.gelukkig wacht jij niet zolang.

Lieve Cobie hou je sterk voor al die lieve mensen die van je houden.

dikke kussssssssss en gefeliciteert met het goede nieuws :-*

liefssss
marianca

helen

22mei zal zeker goed gaan. daar ben ik van overtuigt. cobie.
GEFELICITEERD een nieuwe geboortedag?? ??? maar zeker goed nieuws.
ik hou je in de gaten.
groet super worm :-*

Valerie

He Cobie,

Hoe gaat het nu met je?
Hoe is het op de rouwverwerkingsgroep?

Groetjes,

Valerie

marianca.

hallo Cobie,

Gaat het goed met je?Helpt het om bij de rouwverwerkingsgroep te zijn?
Ik mis je hier wel en kijk altijd of er iets nieuws over jou.Maak me een beetje zorgen.Zet je snel weer een berichtje over hoe het met je gaat?

veeeeel liefsssss :-* :-* :-*
marianca

Cobie

Hallo allemaal.

Lang niets van me laten horen, maar dat was niet bewust. De rouwverwerkingsgroep is me goed bevallen. Ik heb daar een hoop geleerd. Maar een mens is maar een mens en dus zit ik in een dikke dip. De huisarts heeft de medicijnen verhoogt, afwachten of dat werkt. En in het najaar ga ik waarschijnlijk de groep alleenstaande vrouwen doen. Hoop daar ook weer wat op te steken. Maar ik wil te snel en het is pas 10 maanden dat mijn allerliefste heen ging. Ieder jaar zorg ik voor de valkjes van Helen als ze met vakantie gaat. maar nu kan ik het niet opbrengen, het heeft mij dan ook veel verdriet gedaan om het haar te vertellen. Ze was erg begripvol en de valkjes gaan nu naar haar zwager.
Daan had verleden jaar een stekje van een passieplant gepoot we zien wel wat het word waren zijn woorden. hij kan het niet meer zien en ik dus wel, hierbij een foto van de plant.

De passieplant van Daan.

En is die groot of niet en nog bloeit hij weelderig.

Daan

Op deze foto was Daan al behoorlijk ziek. Maar zo was hij voor mij de laatste tijden heel herkenbaar. Op internet vond ik dit frame en ik dus aan de slag. Het zit in een lijstje en meer woorden heeft het niet nodig denk ik.

Nou jullie zijn weer bij en maak je niet ongerust ik kom er wel het heeft tijd nodig.

Veel liefs van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Valerie

Hoi Cobie,

Wat een mooie foto van Daan! En die passieplant is flink groot geworden zeg! Daan kijkt vol trots vanboven toe. :)

Ik ben blij voor je dat de rouwverwerkingsgroep goed bevallen is. Hopenlijk bevalt de groep voor alleenstaande vrouwen ook zo goed. :)

Ik vind het fijn weer eens wat van je te horen (lezen). :)

Groetjes,

Valerie

Mara

HOi Cobie

Wat een mooie passiebloem zeg. Echt heel erg mooi! En een mooie foto van Daan. Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt hoor, en soms wil je te snel terwijl dat juist helemaal niet goed is.

Maar zoals je zelf al zegt, je komt er wel.

Heel veel sterkte.

Mara

Olga en Hans

Hallo lieve Cobie,

Ook al was Daan op deze foto al zo ziek, toch vind ik dat hij er goed op staat.
Hij zit in jouw hart en ziel.
Net zoals jullie en nu jij nog altijd in onze gedachten zijn.
Heel vaak heb ik aan je gedacht en daarom vinden wij het fijn om weer wat van je te horen.
Gelukkig heb je baat gehad bij de rouwverwerkingsgroep en we hopen dat je ook baat hebt bij de groep voor alleenstaande vrouwen.
Wij vinden het knap dat jij je er zo door heen slaat en zo zie je maar weer dat met dat stekje van Daan en het verzorgen door jou het een prachtige plant is geworden.

Heel veel liefs en sterkte van ons.

Hans en Olga  :-* :-*.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Mandy

Hoi Cobie,

Fijn om weer wat van je te horen. :)
Kan me best voorstellen dat je het nog moeilijk hebt en moeilijk zal blijven houden. Je bent je maatje kwijt, dat verdriet en die pijn draag je met je mee. Het slijt zeggen ze, wonden helen, maar littekens blijf je zien.
Mooie foto van Daan hoor, niet zoals ik 'm ontmoet heb maar wat je zegt, zoals hij was en je 'm herinnert.
Mooi ook dat die passiebloem zo is gaan groeien. Alsof zijn leven en passie in die bloemen door groeit.
Veel sterkte verder in dit moeilijke proces van afscheid en verwerken.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

helen

he die cobie.
tjonge het doet me goed om wat van je te lezen zeg.
tuurlijk had ik alle begrip voor je situatie daar moet je niet aan twijfelen hoor ??? ??? zet daar maar een streep door.
het maakt echt niet uit.
en het is allemaal goed gegaan
ps kaartje gehad???? ??? ???
iedereen verwerkt het op zijn manier en daar moet jij je niks van aan trekkken hoor.
als er misschien mensen zijn die zeggen dat je je er nu wel klaar mee moet zijn die zijn knetter.
het is alleen een goed teken dat je je kindjes niet in de steek laat.een manier om toch op te staan.
he meid ik denk aan je.
dikke kus :-* van super worm

Cobie

Hallo lieve allemaal.

Hier weer even iets van mij. Het gaat weer iets beter met me. Deze maand is Daan alweer 1 jaar overleden. Het doet nog zoveel pijn maar ik kan ook weer de leuke dingen in het leven zien. In november ga ik bij genoeg deelname verder met de groep alleengaande vrouwen. Hopenlijk kom ik daar ook weer iets verder mee. Ach gelukkig heb ik mijn valkjes nog en de hondjes. Al valt de verzorging van de beestenbende soms niet mee. Missen wil ik ze niet aan iedere vogel zit een verhaal en een herinnering. Met een beetje pech moet ik aan mijn bloedvaten in mijn benen geopereerd worden, mijn huisarts vermoed vernauwing. Ja en ik rook natuurlijk nog steeds. Ach ouderdom komt met gebreken. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Olga en Hans

Hallo Cobie,

Deze maand zal best moeilijk zijn voor je nu Daan alweer een jaar niet meer bij je is.
Voor ons gaat een jaar snel, maar voor jou zal die wel omgekropen hebben.
Toch zie ook weer de andere dingen in het leven en daar ben ik blij om.
Je dieren zorgen voor afleiding en voor de honden moet je toch een wandelingetje maken, hoewel dat met je benen nu niet fijn is. Ik hoop dat er nog een andere oplossing is voor je bloedvaten en dat je niet onder het mes hoeft.
Wij zien jou zondag, tot dan...

Liefs van Hans en Olga  :-* :-*.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993