17 september 2025, 01:06:45

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Olga en Hans

Ohhhhh Cobie en Daan,

Wat fijn dat er toch een arts is die een verdere behandeling wel aan durft en dat jullie samen nog een langere tijd kunnen genieten  :D.
Als die behandeling in Amersfoort kan plaats vinden, zal jullie dat ook een hoop energie en reistijd besparen.
Samen zijn jullie onverwachts uit eten geweest en bij thuiskomst wachtte jullie lieve huisdiertjes weer.
Ja, jullie hebben samen een hoop te verwerken en de honden en vogels en zeker Beetle, zullen jullie daar ook  bij helpen  ;).

Liefs van Hans en Olga  :-* :-*

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

margreet

Hallo Cobie en Daan,

Wat een goed nieuws, fijn om te lezen.

groetjes Margreet

b

Ik ben zo blij om ook eens een keer goed nieuws te lezen.
Jullie hebben het echt verdiend.
Ik blijf jullie volgen en hoop op nog heeeeel veel meer van dit soort nieuws.

Sterkte saampjes en geniet ervan samen met jullie prachtige beestenboel. 

Veel liefs

Bianca

Mandy

1 juni 2006, 23:30:19 #1113 Last Edit: 1 juni 2006, 23:32:19 by Mandy
Hé wat fijn, weer goed nieuws, dat geeft weer moed en hoop, en hoop doet leven, en geniet zoveel mogelijk van dit leven dat jullie nog is gegeven. Het zijn dan ook de kleine dingetjes die het 'm doen, zoals dat etentje en jullie lieve beestjes die je thuis opwachten, je familie en vrienden, je valkenvrienden hier, en natuurlijk elkaar. Pluk de dag. :)
Maar dat geldt natuurlijk voor iedereen. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Marianne

Hoi Daan en Cobie,

Wat heerlijk nieuws.
Ga er voor!

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Valerie

Je geeft me tranen in de ogen, Cobie! En dit keer van blijdschap voor jullie!
Ik hoop echt dat jullie nog heeeeeeeel lang samen kunnen zijn!  :-*

Cobie

Hoi hoi.

Zo Daan heeft zijn scan gehad. En woensdag krijgen we de uitslag. Weer lekker spannend. Maar ik heb goede hoop in 1 maand zal het toch niet zoveel achteruit zijn gegaan. En dan hopen we ook te horen hoe het verder gaat. Of ze al gaan starten. Ook heeft Daan besloten om professionele hulp te gaan zoeken. Hij loopt vast in zijn gevoel  :-\. Dus gaan we volgende week hier naar het Toon Hermans huis. Is speciaal voor kankerpatienten. Daar kan hij ook met lotgenoten praten. We zien het wel. Stapje voor stapje vooruit.
Voor mijn ribben heb ik nu een rib-belt. Dat is een band die strak om je ribben gaat. Dat zit heerlijk en bijna geen pijn meer. Dus kortom het gaat hier redelijk. Ik laat jullie de uitslag weten natuurlijk.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Valerie

Hee Cobie,

Leuk weer wat te lezen over Daan.
Ik kijk iedere keer of er nieuws is.
Fijn voor hem dat hij naar het Toon Hermans huis kan. (klinkt alsof ik het ken, maar dat is niet zo).
Ik hoop dat hij er veel aan heeft.
Nu maar duimen voor de uitslag woensdag!
Fijn weekend jullie tweetjes!  :-*

marilyn

hoikes cobie

alweer grote spanning voor jullie  ::) wachten op de uitslag van de scan ........... ik hoop met gans mijn hart dat het goed nieuws wordt  ;) en ja proffesionele hulp kan veel doen aan je gevoel, kunnen praten met lotgenoten  ;) ik hoop dat hij er veel aan heeft .

groetjes marilyn

Caroline

Hoi hoi,

fijn dat Daan hulp gaat zoeken.  :)

En natuurlijk ook fijn dat het met jou weer beter gaat nu met de rib-belt. ??? Ik kende het niet.

Spannend weer de komende dagen wachten op de uitslag maar inderdaad nog veel spannender wat ze nu verder gaan doen.

Heel veel sterkte samen en probeer ook lekker te genieten van elkaar.  :D

Liefs Caorline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

Jullie krijgen weer een paar spannende dagen. Hopelijk weten jullie woensdag hoe of wat ze gaan doen voor Daan.
Dat Daan ook uit een andere hoek hulp wil zoeken kan ik heel goed begrijpen en met lotgenoten praten doet je heel goed.
Daar weet ik ook van, je zit allemaal in hetzelfde schuitje en ieder doet het op zijn/haar eigen manier, maar het is fijn om er met lotgenoten over te praten. Zij weten ook hoe dat voelt, het is dan zo herkenbaar.
Daar bedoel ik niets nadelig voor jou mee, hoor Cobie. Want als er een voor haar mannetje gaat, dan ben jij het wel.
Fijn dat het met jou ook beter gaat en dat die rib-belt voor jou een uitkomst is  :).
Van deze kant wensen wij jullie weer veel sterkte toe.

Liefs van Hans en Olga  :-* :-*

Yoeri    17-05-1993

Olga en Hans

Hoi Cobie en Daan,

Weten jullie al wat meer over de uitslag ? We hopen dat het niet of bijna niet achteruit is gegaan en over de eventuele bahandeling is daar al wat over bekend ?
Wij doen duimduimduim  :-* :-*.

Liefs van Hans en Olga.

Yoeri    17-05-1993

Cobie

Hoi Allemaal.

Nou goed nieuws hoor. Het is niet gegroeid. En ook geen nieuwe plekken erbij. Ook de gasvorming uit Daan zijn been is weg  ;D. Hij heeft een opgezette nier en daardoor kan hij wat moeilijker plassen. Dit is waarschijnlijk een ontsteking. Er word op 10 juli nog een mri scan van zijn rug gemaakt. Dit ter uitsluiting van een uitzaaiing. Maar de arts denkt niet dat er kanker zit. Dan kan het komen van het lange liggen of een hernia. Op 13 juli krijgen we daar de uitslag weer van. Ook hebben we het gehad over verdere behandeling. Maar de arts wil nog geen chemo geven, omdat het eigenlijk best goed gaat. En chemo wil hij geven als het hard gaat groeien. Of zijn bloedwaarde enorm achteruit gaat. Dus kortom heerlijk nieuws  ;D. Dus we hobbelen vrolijk verder.
Olga bedankt voor het duimen, ze zullen nu wel blauw zijn  :o. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Olga en Hans

Hoi Cobie en Daan,

Heerlijk dat goede nieuws voor jullie, hebben die 2 kleine duipjes van mij misschien wat geholpen  ;), zo gauw word ik niet blauw hoor  ;D.
Hoop dat Daan zijn nier ook gauw weer opknapt en dat jullie het pad maar mogen blijven vervolgen, laat die hobbels maar achterwege, die hebben jullie nu wel genoeg gehad.
Duimduimduim nog wel voor jullie alle 2 door  :D.

Liefs van Hans en Olga.

Yoeri    17-05-1993

marilyn

hoikes cobie

ooooooooooooo wat heerlijk om hier zo'n goed nieuws te horen  :D  :D  :D wat zullen jullie je nu gelukkig voelen  :D geniet maar met jullie tweetjes van het goede nieuws en ik hoop dat er geen slecht nieuws meer op jullie pad komt  ;)

groetjes marilyn