nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Caroline

Oh, wat heerlijk, alweer goed nieuws!!

Gefeliciteerd!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marianne

Gefeliciteerd met dit goede nieuws :-*

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Valerie

Lieve Cobie en Daan,

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Ik ben superblij voor jullie!!!! :-*

bobbie

Hoi Cobie en Daan,

Snel hier bijgelezen na mijn vakantie in Spanje, ben net terug.

Gelukkig goed nieuws. Nu 13 juli nog afwachten, ga er van uit dat dat ook goed nieuws zal zijn.

Heel verstandig dat Daan hulp zoekt in het Toon Hermans huis.

Succes met alles, Nel :)

Cobie

Hoi Nel.

Fijne vakantie gehad? Snel om he. Dus ben je weer helemaal bij hier. Ik denk ook dat er niets uit komt hoor. Maar ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

moonwitch (diana)

Hoi Cobie en Daan

Gelukkig komt er van jullie kant veel positief nieuws, ook in je vogeldagboek.
Ben heel blij voor jullie, want jullie hebben een beetje positieve energie wel heel erg veel verdient.
Veel liefs diana

R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Cobie

Hallo Allemaal.

Nou de MRI scan zit erop. En is niet helemaal gelukt. Daan kon niet platliggen, en werd angstig. De radioloog denkt dat hij uit de gemaakte opnames nog wel wat kan halen. Dus zijn er ook gewone foto`s van zijn rug gemaakt. Donderdag de uitslag, spannend weer hoor. Daan zit ook half in bed, lollig gezicht is dat hoor  :D. Maar het is natuurlijk verschrikkelijk dat je niet gewoon kunt liggen. Hopenlijk horen we daar donderdag meer over. Verder gaat het redelijk hier. De mrdicijnen voor de misselijkheid helpen niet echt. Dus zal er ook wel een maagonderzoek plaatsvinden. Ze gaan daar echt grondig te werk. En ook al zijn de onderzoeken niet altijd even prettig hebben we er wel een goed gevoel bij. Zelfs Daan is enorm positief en zie ik hem weer opbloeien. Hij zegt ook ik word daar serieus genomen. En dat we er dan best een poosje voor moeten rijden hebben we het er best voor over natuurlijk. Nou donderdag laat ik weten hoe en wat.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

bobbie

Hoi Cobie,

Gelukkig is dit achter de rug. En het is ook heeeeeel belangrijk dat je het gevoel hebt "gehoord" te worden. Vaak genoeg voel je jezelf een nummer in het ziekenhuis en dat is zo verkeerd.

Spannend weer tot donderdag.

Ik hou het in de gaten hier ;)

groetjes, Nel :)

marilyn

hoikes cobie

ik ga duimen dat je donderdag goed nieuws te horen mag krijgen  ;)
fijn dat jullie in dit ziekenhuis beter behandelt worden want ziek zijn is al geen pretje en als ze je dan nog eens niet serieus nemen !!!!!!!!!!!!! nu ja al moet je dan iets verder rijden je moet gaan waar je je goed voelt en dat is het voornaamste  ;)

groetjes marilyn

Valerie

Wat een opluchting dat ook dit weer achter jullie is. En dat er tenminste iets gedaan wordt! Nu maar hopen op positief nieuws donderdag.  :)

Olga en Hans

Hoi Cobie en Daan,

Jullie zijn weer een stapje verder, nu nog 2 dagen en nachten in spanning afwachten. Wij duimen nog steeds voor positief nieuws.
Gelukkig nemen ze jullie in dat ziekenhuis serieus, dat zou toch eigenlijk overal moeten zijn. Maar je weet wel beter, dan maar een stuk verder rijden.
Als hun grondig te werk gaan geeft dat weer meer een goed gevoel.
Wij wachten donderdag weer op een, hopelijk positief, berichtje.

Liefs van Hans en Olga  :-* :-*.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Caroline

Sterkte met het wachten tot donderdag.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Cobie

Hallo allemaal.

Nou weer goed nieuws hoor. Er is niets in Daan zijn rug te vinden  ;D ;D. Het komt waarschijnlijk door het lange liggen. Daan moest een afspraak maken met de fysio. En dat is ook al gebeurt, vrijdag word hij gekraakt  ::). Hopenlijk brengt dat verlichting. Wel heeft hij nu morfinepillen voor de pijn. Verder was en is alles goed  :).  Over 5 weken weer een nieuwe scan. We vinden dat we daar echt serieus genomen worden, dat is een heel fijn gevoel. Als het gaat kunnen we ook wat ondernemen in de vakantie, nu kan Daan maar hele kleine stukjes lopen. En moet dan rusten. In een rolstoel wil hij niet, dus afwachten maar. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Groetjes Cobie.

[/glow]

Olga en Hans

Heee Cobie en Daan,

Wat een geweldig nieuws  ;), hopelijk brengt de kraker wat verlichting voor Daan en dat de morfinepillen ook genoeg helpen.
Misschien dat jullie in de komende vakantietijd er even op uit kunnen, lekker samen genieten, het weer werkt voor nu alvast mee  :D 8).

Liefs van Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Caroline

Geweldig hoor!!

Gefeliciteerd met dit goeie nieuws.

Fijne vakantie!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.