nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

bobbie

14 juli 2006

Met angst in het hart en pijn in het lijf
ging Daan door het leven, "vast kanker, buiten kijf".
Geïsoleerd door de pijn,
kon niet overal bij zijn.

Nu een nieuw gebouw, nieuwe dokters, nieuwe onderzoeken.
Het loopt zoals het hoort in de boeken:
"neem uw patient serieus, luister naar wat hij of zij zegt
zonder dat je die gegevens in een hoekje legt"
.

Er werd geluisterd en gekeken
en wat is nu gebleken?
Geen kanker in de rug van Daan,
kraken, daar komt het nu op aan.

Verlichting zal direct na het kraken volgen en dan kan Daan
er weer lekker tegenaan.
Samen weg, borreltje drinken en heerlijk lachen, elke dag.
Het wordt wel tijd dat je weer wordt gezien met een lach.

Groetjes, Nel

Mandy

Citaat van: Cobie op 14 juli 2006, 14:27:43
Nou weer goed nieuws hoor. Er is niets in Daan zijn rug te vinden  ;D ;D.

Gelukkig! ;D
Wat heerlijk al dat goede nieuws na dat slechte, weer wat zon door die donkere wolken. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

marilyn

hoikes cobie

wat ben ik blij om hier zo'n goed nieuws te lezen  :D jullie hebben het echt wel verdient  ;) ik hoop dat na het kraken van daan zijn rug alles snel beter gaat en dat jullie samen kunnen genieten van de vakantie en van het goede weer  ;D  8)

groetjes marilyn

margreet

Hallo Cobie en Daan,

Gefeliciteerd met dit goede nieuws, Hoop voor Daan dat de fysio verlichting brengt en jullie kunnen genieten van je vakantie.

groetjes Margreet

Cobie

Hoi hoi.

Bedankt voor jullie lieve reacties weer. We zijn ook erg blij en in onze nopjes. We hebben echt gedacht dat de zon niet meer voor ons zou schijnen. Maar zie hem maar èèns hoog aan de hemel staan.
En Nel weer bedankt hoor voor je prachtige gedicht.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Valerie

:) :D :-*
Echte woorden heb ik niet. Ik ben blij dat ze niks konden vinden in Daan z'n rug! :)

Lieve

Hoi Cobie en Daan,

Jullie hebben weer heel wat wateren doorzwommen, troebel, vervuild, kolkend om dan nu weer met al het geloof in jullie relatie en jullie hunkering naar mooie dagen samen in rustiger vaarwater te komen. Het is jullie van harte gegund.
Het doet ook weer eens goed te horen dat het toch nog mogelijk is te vertrouwen in een behandelende arts en instelling.

Ik leef met jullie mee en duim dat jullie tijd samen nog heel lang mag duren!!!!!

Groetjes, Lieve

helen

kraken is best fijn vooral als diegene weet waar de pijn is.
kan diegene ook bij mij komen?? ??? ??? ??? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
lekker hoor.
ik ben blij te lezen dat er geen uitzaaingen zijn. alleen net als Nel al schrijft hebben jullie een glimlach verdient. en vreugde .
we denken en hebben het veel over jullie. dus als je wat voeld kribbelen in jullie oren dan zijn wij het ;D ;D ;D ;D
ik kom snel weer even langs dat beloof ik.
dikke kus van ons allen :-* :-* :-* :-* :-*

Olga en Hans

Hoi Cobie en Daan,

Daan, hoe is het afgelopen bij de kraker en de fisio, heeft je dat meer verlichting gebracht?
Zijn jullie saampjes er nog even tussen uit geweest of lekker thuis gebleven bij al dat jonge spul van jullie  :D.

Liefs van Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Cobie

Hoi Olga.

Daan kan niet gekraakt worden  :( :(. We hebben een brief voor de internist in Amsterdam gekregen. Vrijdag word er weer een scan gemaakt en volgende week donderdag komt daar de uitslag dan weer van. Dus weer een zeer spannende week. We zijn niet weg geweest omdat Daan die stukken niet kan lopen, en niet in een rolstoel wil zitten. Wel is Daan wezen vissen, ff rust voor mij  ;D ;D. verder gaat hier alles zijn gangetje. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Olga en Hans

Hoi Cobie en Daan,

Het wordt voor jullie weer een spannende week, weer wachten op een uitslag. Ik kan me heel goed voorstellen dat Daan niet in een rolstoel wil. Er kan heel kwetsend op je gereageerd worden. Laatst weer uit eigen ondervinding, de mens kijkt naar je buitenkant, maar ziet niet wat jij binnenin mankeerd. Dat is ook weer logisch, maar het blijft heel moeilijk.
Maar Daan is wezen vissen en toen had jij even lekker het huis voor jou alleen  ;D ;D.
Jullie de komende week veel sterkte en wij duimen voor jullie.

Liefs van Hans en Olga.

Yoeri    17-05-1993

Cobie

Hallo Allemaal.

Nou de uitslag is binnen hoor. De tumoren in Daan zijn longen zijn niet gegroeid, maar in zijn lever wel. Die zijn 1.5 cm gegroeid. Dus moet Daan weer aan de chemo  :(. En dat gaat gelukkig hier gebeuren. Maar we komen bij de internist te lopen die Daan opgegeven heeft. Ik heb hier vreselijke moeite mee, Daan niet. Iedere week word het weer een dag chemo Daan kan dan zelf niet rijden en ik heb geen rijbewijs. Met de taxi ziet hij ook niet zitten met het oog op het misselijk zijn. En om dan een uur in een auto te zitten is ook niks. We hebben dit uiteraard met de arts in Amsterdam besproken. En hij neemt contact op met de internist hier. Donderdagochtend hebben we een afspraak met de internist hier. En donderdagavond belt de internist uit Amsterdam ons op hoe het gesprek verlopen is. We mogen in Amsterdam blijven dat is het probleem niet. En wat Daan ook beslist ik sta achter hem, zoals ik altijd heb gedaan. Maar het vertrouwen in het ziekenhuis hier is weg. Ook heb ik de mogelijkheid gevraagd om hier te behandelen maar in Amsterdam de onderzoeken te laten doen. Maar dat is om wat voor reden dan ook niet mogelijk. Ik heb me wel voorgenomen om de internist hier goed duidelijk te maken hoe ik het vind om terug te zijn bij een arts die mijn maatje heeft opgegeven. En of hij dan wel volledig achter de behandeling kan staan. Ik laat me niet meer met een kluitje het riet in sturen. Daan is het liefste dat ik heb en dat wil ik nog zolang als het kan bij me houden. Maar dan wel met een arts die volledig achter de behandeling staat. En mijn vertrouwen moet terug winnen. Door de chemo moet ook de pijn in Daan zijn rug minder worden, het schijnt weerpijn te zijn. Hij zit nu op 2x per dag 60mg morfine. En dat is behoorlijk veel. Daarbij moet hij ook 2x per dag een oppepper slikken omdat hij anders de hele dag slaapt. En ook is Daan weer afgevallen, hij weegt nu nog 68 kilo. Ik zie hem zo aftakelen dat het mij zoveel pijn doet, dat kan ik niet beschrijven. Mijn stevige stoere flinke vent is nu een klein mager hopeloos mannetje. Maar mijn liefde voor hem en de vechtlust word groter. En we gaan ervoor allebei. Ik hou jullie op de hoogte van het gesprek met de internist donderdag. En het verdere verloop natuurlijk.

Groetjes Cobie.

[/glow]

Caroline

Lieve Cobie en Daan,

dit was niet de uitslag die jullie hadden gehoopt te  krijgen.

Wel super fijn dat de tumoren in de longen niet verder zijn gergroeid balen natuurlijk van de lever.  :-\

Maar ..... gelukkig, de internist in Amsterdam heeft nog steeds alle vertrouwen in Daan en heeft hem een chemokuur voorgeschreven.

Samen heel veel sterkte, Daan uiteraard ook tegen de misselijkheid en jij Cobie, om voor je ventje te vechten.

Ik duim voor jullie en hoop dat jullie nog heel veel mooie jaren samen mogen genieten van alle dingen om jullie heen.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Hoi Cobie,

Baaaalen van die lever zeg. :-\.

Ga er voor, zolang Daan de kracht op kan brengen om de behandeling te ondergaan: DOEN.

Hopelijk is het vertrouwen snel hersteld in die internist.

Veel sterkte allebei, Nel

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

Goed nieuws voor Daan zijn longen  :) en minder voor zijn lever  :-\. Ik hoop wel voor jullie dat die internist helemaal achter de behandeling staat en dat jullie weer met vertrouwen naar hem toe gaan. Maar zijn er in dat ziekenhuis bij jullie niet meer internisten?
Daan kom op he, blijven vechten voor jullie samen en je weet dat Cobie naast je staat en wij duimen weer voor jullie, heel veel sterkte  :-* :-*.

Liefs van Hans en Olga.

Yoeri    17-05-1993