nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Cobie

Hoi allemaal.

Dit zal mij maar 1x overkomen  >:(. Nu vergeet ik de poort niet meer. ik heb wel in de buurt verteld dat ik van de zomer zeearenden ga kweken  :censuur. Maar het is erg zat dat het gebeuren moest. Maar door jullie ben ik weer vreselijk verwent  :D. Lieve Mandy graag wil ik de wildkleur man  :-[.

Met Daan gaat het weer ietsje beter. de wonden genezen goed, maar niet snel genoeg voor hem. Hij heeft in de rolstoel gezeten. En dit gaan we nu wat vaker op een dag doen. dan kan ik ook eindelijk èèns iets aan zijn haar doen  ;D. Ons kleine hondje Devil heeft eindelijk haar plaatsje gevonden.

Devil op bed bij Daan.

Ze ligt heel stil en doet hem dus geen pijn. Alsof ze het aanvoelt dat ze voorzichtig moet zijn. En Daan vind het fijn dat ze bij hem ligt.
Met de valkjes gaat het prima. Ze blijven allemaal bij elkaar zitten  :). En nu het niet zo koud is loop ik vaker even naar ze toe. Even flirten hoor met de mannen  ::). Verder weinig nieuws. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

marilyn

hoikes cobie en daan

hé wat fijn dat jullie kleine devil zo lief zijn baasje gezelschap houd en het diertje voelt wel aan denk ik dat hij heel stil moeten liggen dat zijn baasje anders pijn heeft  ;)

groetjes marilyn

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

Wat lief om Devil zo bij haar baasje te zien liggen  :) en Wodan, kruipt die bij jou  ??? op schoot.
Ben wel benieuwd wat voor kapsel je bij Daan van plan bent, hij heeft nu al een knap koppie of wordt dat nog knapper met jou kniptalent  :D.

Liefs Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Cobie

Hoi Olga.

Wodan bij mij op schoot, dat hou ik niet  ;D ;D ;D. Die ligt op de bank naast het bed. En voordat ik wat aan Daan zijn haar ga doen maak ik een foto. En ook als hij klaar is. Maar knapper word hij zeer zeker  ;).

Groetjes Cobie.

[/glow]

moonwitch (diana)

Hoi Cobie en Daan

Ben blij met je positieve berichten :D, houden zo.
Lief he, Devil die precies aanvoelt dat zij voorzichtig moet zijn.
Fijn te horen dat je nog steeds met volle teugen geniet van je vogels, hopelijk wordt het snel lente en kun je lekker in de tuin genieten van je vogels.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Olga en Hans

Hoi Cobie,

Je zegt: voordat ik wat aan zijn haar gaat doen maak ik een foto, maar maak je daarna dan ook een foto, dan kunnen we het verschil zien  :D. Of wordt Daan dan te verlegen van zo vaak op de foto  ;D, nou ja dan zet hij maar een  8) op.

Liefs Hans en Olga.

Yoeri    17-05-1993

Mandy

Citaat van: Cobie op 18 januari 2006, 12:31:31
Lieve Mandy graag wil ik de wildkleur man  :-[.`

Komt in orde, samen met de lutino pop. ;)
Meer heb ik helaas niet over voor je. :-\
Mocht ik dit jaar mijn primrose koppel kunnen vormen dan moet er een bestaand koppel weg, maar ik weet nu nog niet welke, anders had ik je daar mee kunnen helpen. Maar misschien worden deze 2 een koppel (ze zijn onverwant) en anders vinden ze vast wel een knapperd daar bij je in de volière. :D

Leuke foto van Daan en Devil. ;)
En fijn dat het langzaam vooruit gaat. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Jaimy_en_Viggo

Citaat van: Olga en Hans op 18 januari 2006, 18:38:32Of wordt Daan dan te verlegen van zo vaak op de foto  ;D, nou ja dan zet hij maar een  8) op.

Daan en verlegen? hihi..zoals ik daan heb ontmoet. in de chinees waar we gingen eten met de meeting is hij echt niet verlegen hoor :P echt een grappenmaker :D

~Natas~

Hoi Cobie,

Ik vind het echt geweldig wat mensen voor jullie over hebben hoor.
Ik ben blij dat je weer gelukkig bent nu je voliere weer vol zit met mooie valkjes.
Het zijn wel schitterende valkjes hoor, WAUW.
Gelukkig gaat het weer beter met Daan, al wil het volgens hem niet opschieten het heeft toch zijn tijd nodig.

Groetjes,

Natas

marilyn

hoikes cobie

ik ben blij dat het met jou en daan alweer de goede kant opgaat  :D ik kan wel begrijpen dat daan een beetje ongeduldig is dat het niet sneller geneest maar alles heeft zijn tijd nodig dus ook zijn wonden. als de wonden te snel dicht gaan is het ook niet goed dus volgens mij loopt alles volgens zoals het zou moeten. geef hem maar wat moed zeg hem maar dat wij allemaal zouden willen dat het sneller gaat en dat is ook zo  ;) weet je soms zou een mens willen dat een kinderfantasie zoals toveren dat dat kon, dan was daan nu helemaal genezen en zaten je volieres bomvol en kon jij weer zonder zorgen gelukkig door het leven gaan en nog zoveel meer zouden we toveren  ;) echt waar ik wou dat ik kon toveren al was het maar voor 1 keer dan kwam ik naar jullie toe

groetjes marilyn

Cobie

Hoi allemaal.

Bedankt hoor voor jullie lieve woorden weer.
De wonden zijn alweer kleiner geworden, dus dat gaat goed.
Maar Daan blijft overgeven  :-\. Echt alles geprobeert om erachter te komen hoe dat toch komt. Ineens dacht ik hij geeft over vanaf dat hij de morfinepleister heeft. Ik de bijsluiter gelezen en dat kan. Vanmorgen de dokter gebeld en in overleg met hem stoppen we met de pleister. Daan krijgt wel andere pijnstillers nu. En morgen moeten we dan al iets verbetering merken. Het duurt een paar dagen voor de stof helemaal uit zijn lichaam is. Hopenlijk is dit de oorzaak  ???.
Dan kan hij eindelijk aansterken. We gaan ervoor.

Groetjes Cobie.

[/glow]

marilyn

hoikes cobie

waw idd mocht dat de oorzaak van het overgeven zijn dan kan hij die miserie ook algauw achter de rug hebben  :D oh ik hoop zo dat alles goed komt  ;) we leven echt mee met jou en daan en heel goed dat de wonden ook alweer wat beter zijn.

en nu duim ik dat met die pillen en zonder morfinepleister dat daan zich weer een stukje beter mag voelen  ;)

groetjes marilyn

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

Ik hoop voor jou Daan dat het overgeven nu gauw minder wordt en dat je dan toch kan aan sterken  :)
Al die bijwerkingen van de medicijnen, daar wordt je ook niet vrolijk van  :(  en  de pijn moet ook wel een beetje uit te houden zijn. Wat een gedoe toch allemaal voordat je er achter bent waar het van kan komen.
De wonden zijn ook weer wat dichter geworden en dat is toch weer heel mooi  :D, steeds een stapje dichterbij.

Liefs van Hans en Olga.

Yoeri    17-05-1993

Valerie

Ik ga hard voor jullie duimen dat het die pleisters waren en dat het overgeven stopt. Daan moet weer op krachten komen. Ik zal de kaars weer laten branden als ik TV kijk.
Als de valkjes van Mandy problemen hebben om tot jullie te komen, laat het me maar weten. Ik ga met Han nog overleggen, want ik wil of dit weekend of over 2 weekjes naar mijn ouders toe. Dan kan ik ze zonder moeite bij jullie brengen. ;)

Kolkkie

Hoi Cobie,

Wat een lief gezicht zo Daan met Devil op bed.
Volgens mij voelen beesten wel degelijk aan wanneer ze voorzichtig meoten wezen :).
Ik hoop dat die morfinepleister de oorzaak is van de problemen en dat Daan straks niet meer over hoeft te geven.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006