nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo Cobie en Daan,

Ik heb alles gevolgd en het is heel ontroerend :'(.Dit zijn traantjes van puur geluk naar jullie toe.
Dat jij en Daan vandaag zo in het zonnetje hebben gestaan is zo geweldig mooi en die dames en natuurlijk heer zijn echte KANJERS.Geweldig zijn ze.

Diana staat er meteen 5 af en wel zo een pracht exemplaartjes :o.Zoveel houden de mensen op dit Forum van jullie Cobie en Daan,geniet er maar heerlijk van.

Dat jullie saampjes nog heel lang van al dat moois en de valkjes mogen genieten :-* :-*

liefs
marianca

helen

jeetje cobie!!! wat heb jij veel vrienden om jullie heen zeg!!!
geweldig om te lezen en te horen dat het allemaal zo goed gaat.
ik moet ook eerlijk zeggendat ik ook de tel kwijt ben hoor van hoeveel valken je nu in jullie tuin hebbeen.
kan je niet een valk leren zeggen dat er een piep persoon in jullie straat woont??
wat zou diegene balen zeg. had hij of zij eerst rust en nu niet meer. lekker puh!! :P :P :P :P :P
daan ik moet zeggen jij geeft je bloot zeg.
ik dacht dat het alleen voor mij en cobie bestemd was hihihihihi.
je moet nog even geduld hebben hoor!!

rustig maar hoor cobie, je weet waarover dit gaat en het komt goed hoor. je hoeft je geen zorgen te maken.
;)
ik ben zo blij voor jullie  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
dat mijn tranen hierover rollen en martin zich afvraagt wat er aan de hand is.
he meid ik of we komen snel even aan om jullie nog even weer een hart onder de riem te steken hoor.
belooft???!!!!
dikke kus van super worm.
ps monchou zingt voor jou daan en cobie. :-*

Caroline

Hoi lieve mensen,

Ik heb het hier allemaal gevolgd en vind het echt grandioos wat hier allemaal gebeurt.

Ik wist al dat we met super fijne mensen hier op het forum zitten maar dit bevestigd het allemaal maar weer.

Echt fantastisch!!

Heel veel beterschap voor Daan!!

Heel veel plezier van de valkjes!!

En samen lekker genieten van elkaar.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

margreet

hallo Cobie en Daan,

Wat een prachtig gebaar van Diana, en de anderen ook trouwens. Heel veel geluk met je nieuwe valkjes, geniet er maar van.

groetjes Margreet

Cobie

Hallo allemaal.

Ik ben al 3x wezen kijken buiten  ;D ;D ;D. Maar alles eet en drinkt gelukkig. Ik denk ook wel dat ze het naar hun zin hebben. En als ze mij zien met mijn pretoogjes en brede glimlach kunnen ze alleen maar gelukkig zijn. Ik heb nu 13 valkjes voor mij geen ongeluksgetal. 3 heb ik er van Lique, 5 van Diana en ik had er nog 5 over. Dus ik heb er al weer heel wat. En mooie hoor. Zelfs Daan geniet van mijn vrolijkheid.
Het blijkt maar weer dat je in tijden van nood je echte vrienden leert kennen. En die zitten op dit forum dus.

En dit is zo`n lief schatje ik kan hem zelfs kriebelen.
Morgen met mijn jas aan even bij ze zitten hoor in de voilere.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Bianca

Ik moet zeggen dat ik ook een brok in mijn keel krijg als ik zie wat hier allemaal wordt gedaan!
Echt super!
Ik hoop dat jullie er snel weer helemaal bovenop zijn!
Cobie jij uit de stress en Daan jij van je pijnlijke wonden.

Heb je al extra voorzorgsmaatregelen getroffen zodat dit drama zich niet zo snel meer kan herhalen?!
Ja 't is denk ik altijd moeilijk want als ze echt willen dan doen ze het toch wel.
Erg he?! Zulke mensen moeten ze zelf hun eigen vergif in laten nemen!
Ze kunnen toch ook gewoon zich als volwassenen gedragen en bij je aan bellen als ze er problemen mee hebben.

Mijn buren werden er ook op een gegeven moment een beetje geirriteerd door en toen heb ik mezelf aangeleerd om ze 's avonds het nachthok in te doen en 's morgens pas wat later er weer uit te halen, want vaak is in de ochtend een probleem natuurlijk en zeker in de zomer, ze zitten hier dan af en toe al om half 5 lekker buiten KEIHARD te fluiten.

Nou geniet lekker van je vogeltjes dan blijven wij lekker met je meegenieten!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kirsten

Prachtig wat ik hier allemaal lees en ik voel de warmte gewoon van je glimlach Cobie,.
Wat een prachtige valkjes :D Olga en Hans en Diana,. ik heb er geen woorden voor en vind het onbeschrijvelijk lief wat jullie gedaan hebben.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Wat een schitterende valkjes. Ik kan me voorstellen dat je vaak je jas aan hebt gedaan vandaag, Cobie, om even lekker naar de valkjes te gaan. En nog een knuffelkont er ook bij, bofferd. ;)

Genieten jullie er maar van, het is je van harte gegund.

Lief hoor van al die mensen. :-*

Groetjes, Nel :)

Rianne

Wat een lief valkje, lijkt een beetje op mijn Ayko. Cinnamon popje, en ze is gek op kroelen. :)

Cobie

Hallo Allemaal.

De zon scheen vanmiddag en ik zat buiten in de voillere. Heerlijk dat gefladder en fluiten om je heen. Als ik naar buiten kom roep ik al ja ja ik kom al. Sommige valkjes komen dan tegen het gaas zitten en andere gaan gauw het nachthok in  ;D ;D ;D. Maar ze komen toch de ren in. Heerlijk is het om ze weer te hebben, ik geniet weer dagelijks. Binnenkort weer foto`s van COBIE`S VALKJES.

Tot gauw.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Mandy

Wat een mooie valkjes heb je alweer in je volière geweldig! ;D
Wil je mijn wildkleur mannetje eigenlijk nog wel nu je er al een aantal hebt? ::)
De mijne is trouwens wel split bont, witmasker, cinnamon en 50% kans gepareld. :)

En wat een mooi gedicht heeft Nel weer geschreven, haar woorden, jouw gedachten. :)

Citaat van: Bianca op 16 januari 2006, 08:57:14
Heb je al extra voorzorgsmaatregelen getroffen zodat dit drama zich niet zo snel meer kan herhalen?!

Heb je nu extra sloten op de achterdeur ofzo? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

Wat heerlijk dat je weer zit te genieten bij je valkjes buiten  :D :D :D, maar ook je lievertjes binnen en natuurlijk die ene hele grote  ;).

Liefs van Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

marianca.

Hallo Cobie en Daan,

Wat heerlijk Cobie dat jij met volle teugen van al je nieuwe valkjes geniet :).En dat ze trug fluiten en aan de draad hangen als jij aankomt is toch wel bijzonder..of ze jou al hun hele leventje kennen en zich erop verheugen als je ffkes met ze komt vertellen.
Heerlijk ook voor Daan om jou weer te zien glimlachen :).Dat is voor Daan alleen maar gezond en positieve energie.

Geniet er saampjes maar lekker van

liefs :-*

marianca

Valerie

Citaat van: Mandy op 17 januari 2006, 01:43:27
Wat een mooie valkjes heb je alweer in je volière geweldig! ;D
Wil je mijn wildkleur mannetje eigenlijk nog wel nu je er al een aantal hebt? ::)
De mijne is trouwens wel split bont, witmasker, cinnamon en 50% kans gepareld. :)

En wat een mooi gedicht heeft Nel weer geschreven, haar woorden, jouw gedachten. :)

Citaat van: Bianca op 16 januari 2006, 08:57:14

Heb je nu extra sloten op de achterdeur ofzo? ::)

Ik zou eerder denken aan 220 volt op het achterpoortje! Ik hoop dat dit niet weer gebeurt! Al die lieve onschuldige valkjes. Als er echt iemand was die er zodanig last van had, kon die nog altijd eerst een keer praten erover en niet valkjes vergiftigen!
Ik heb al wel eens gehoord van een duivenmelker die kattenvallen zette. :'(

marilyn

hoikes valerie

dat moet dan wel een hatelijke duivenmelker zijn want mijn man is ook duivenmelker en wij hebben zelf 4 katten en hier in de straat zijn er nog heel veel mensen die katten hebben maar die echt vangen !!!! nee hoor dat doen wij niet  ;)

groetjes marilyn

ps cobie

hoe gaat het daar bij jullie ? alles nog goed met daan ? en de valkjes ? hoe gaat het daar mee ? geniet maar van het nieuwe leven in je voliere  ;)

groetjes marilyn