nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo allemaal,

Wat een warme reacties :-*
Nu Cobie nog het adresje en d ekaarten kunnen evrstuurd worden ;) :).

Hallo marylin,

Of je kaartje later komt en niet voor d eKerstmis zal niks veranderen aan de Blijdschap hierover voor Daan ;)
We weten ook niet of onze kaartjes op tijd komen maar er de bedoeling ervan is dat we Daan en Coby laten weten en zien dat we enorm veel aan hun denken en ze ondanks alles toch een geweldige mooie warme Kerst toewensen ;)

groetjes
marianca

marianca.

Citaat van: marianca. op 18 december 2005, 19:55:39
Hallo allemaal,

Nu Cobie nog het adresje en de kaarten kunnen verstuurd worden ;) :).

Hallo marylin,

Of je kaartje later komt en niet voor of op Kerstmis zal niks veranderen aan de Blijdschap hierover voor Daan ;)
We weten ook niet of onze kaartjes op tijd komen maar de bedoeling ervan is dat we Daan en Coby laten weten en zien dat we enorm veel aan hun denken en ze ondanks alles toch een geweldige mooie warme Kerst toewensen ;)En vooral veel om hun geven :-*

groetjes
marianca

Agnes

Hoi Cobie,

Fantastisch dat het beter gaat met Daan...HOERA! :-*

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Kirsten

Ik vind het een heel goed idee en ik doe zeker mee :D

Cobie bedankt dat je even een momentje hebt gevonden om ons iets te laten weten. We denken aan jullie en ik vind dit positieve nieuws heel erg fijn voor jullie

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marianca.

Citaat van: marianca. op 18 december 2005, 19:55:39
Hallo allemaal,

Nu Cobie nog het adresje en de kaarten kunnen verstuurd worden ;) :).

Hallo marylin,

Of je kaartje later komt en niet voor de Kerstmis zal niks veranderen aan de Blijdschap hierover voor Daan ;)
We weten ook niet of onze kaartjes op tijd komen maar er de bedoeling ervan is dat we Daan en Coby laten weten en zien dat we enorm veel aan hun denken en ze ondanks alles toch een geweldige mooie warme Kerst toewensen ;)

groetjes
marianca

Tara

Vind ik ook een superidee Marianca,
dat zou zo'n deugd doen voor beide!

Groetjes, Tara

Caroline

Hoi Cobie & Daan,

Wat geweldig dat het allemaal weer een beetje positiever is. Wat een heerlijk gevoel moet dat voor je zijn dat je weer eens lekker met je maatje kunt praten en hem om advies kunt vragen in bepaalde zaken.
En dan waarschijnlijk wel geen kerstfeest thuis voor jullie maar.....wel een kerstfeest SAMEN. En hou die gedachte maar goed vast.

Voor Daan, blijf lekker doorvechten zo.

Voor Cobie, neem nu het weer wat beter gaat ook eens tijd voor jezelf.

Voor samen, geniet van de feestdagen die voor de deur staan, maak er iets speciaals van.

Heel veel geluk en liefde in 2006!!

Dikke knuffel voor allebei.

Groetjes van Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Coby en Daan,

Wat fijn dat het een stuk beter gaat. Nu kan je toch met een geruster hart de feestdagen in gaan.

Groetjes,
Monky

Marianne

Hoi Cobie en Daan,

Wat fijn om te lezen dat Daan al weer ietsjes beter is.
Ik wens jullie heel veel kracht en liefde toe.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Riny

Hoy Cobie en Daan
Mijn kerstwens voor jullie is,
Een  jaar vol vreugde en zonneschijn,
waarin verdriet en zorgen twee onbekenden zijn.
Groetjes Riny :-*

bobbie

Lieve Cobie en Daan,

Mijn kerstwens voor jullie is

Liefde, gezondheid en samenzijn
een jaar zonder pijn
een jaar zonder verdriet om elkaar
een jaar zorgeloos zijn zeg maar.

Dat zou ik jullie van harte gunnen en dat wens ik jullie ook toe.

Groetjes, Nel  :)

Cobie

Hoi hoi allemaal.

Hier weer wat van mij hoor. Het gaat weer beter met Daan  ;D ;D ;D ;D. Hij heeft vandaag zelfs even op de stoel gezeten. En dat is hem goed bevallen. Ik ben zo trots op mijn ventje. Maar met de kerst is hij nog niet thuis  :(. Dus vier ik het daar samen met hem. We zijn samen en dat is het belangrijkste van al. Hij heeft ook vandaag weer wat vla gegeten en boullon. Heel misschien mag morgen de maagsonde eruit. Dan krijgt hij ook wat vaster voedsel. En als dat gaat willen ze de sondevoeding gaan minderen, totdat hij weer zelf eet. Ons streven is dat Daan met mijn verjaardag thuis komt. En dat zit erin  :). En dat is ook al gauw hoor 28 december. Maar met oud en nieuw is hij zeer zeker thuis is ons verzekerd door de arts. Wel moet hij dan nog op bed liggen totdat hij wat meer met dat been kan. Maar thuis is thuis. Genezen kan alleen maar thuis. Dan kan ik weer zorgen dat er wat vet op zijn botten komt. hij is ruim 20 kilo afgevallen  :(. Gelukkig kon hij dat hebben, maar er moet wel weer wat bij hoor. En wat een lief idee om een kaartje te sturen  8). Maar ik denk dat dat beter naar ons huisadres kan. Als Daan thuis komt uit het ziekenhuis sturen ze namelijk geen post door  >:(. Dus wie ons huisadres wil stuur me dan even een IM dan geef ik mijn adres. De comp staat toch aan dus kan ik daar snel op reageren. En nogmaals onze dank voor jullie lieve woorden en blijk van medeleven tijdens deze zware periode. Het doet ons goed dat er zoveel mensen met ons meeleven. Ik wil jullie dan ook symbolisch even allemaal ontarmen. Jullie hebben een warme plaats in ons hart. Ik blijf jullie op de hoogte houden.

Dikke kus Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

valkje-jacco

Hoi Cobie,

ik ken jouw misschien niet zo goed maar heb zeker wel jou uiteindelijk, dagboek gelezen.
dan zal ik ook even reageren, want dat doe ik nooit :-\

wat fijn dattie met nieuwjaar weer thuis kan zijn, alleen jammer van de kerst maar ach ;)
Ik stuur jullie wel een digitale kerstkaart hihi ;D

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

margreet

hallo Cobie,

Wat een  goede berichten, een dagje meer of minder maakt ook niet meer uit als het maar de goede kant op gaat. Wens je samen met Daan voorspoedige feestdagen en daarna fijn naar huis.

groetjes Margreet

Marianne

Hoi Cobie,

Geweldig nieuws!
Daan is lekker aan het opknappen.
Ik duim heel hard dat hij lekker met jouw verjaardag thuis zal zijn.
Zet hem op Daan!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!