2 augustus 2025, 18:01:59

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Mandy

Amai Cobie, wat een tegenstrijdigheden. Aan de ene kant eerst die blijdschap en de pijn en verdriet nu. Moet je blij zijn, boos, verdrietig, jeetje wat een emoties. :-\
Het was al niet niks wat hij moest doorstaan maar dit is toch ook niet niks hoor. Zo'n grote operatie en nu op de IC. :(
Zodra hij bijkomt wens 'm dan al het beste en liefs van me. En jij ook natuurlijk, veel sterkte. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

marilyn

hoikes cobie

ik wordt even stil van je verhaal ik heb het helemaal uitgelezen en wat jullie allemaal al hebben meegemaakt djeezes  :-\ ik weet (uit ervaring)hoe zwaar kanker kan wegen op je leven als er dan nog andere dingen bovenop komen kan je inderdaad hebben dat je het niet meer ziet zitten maar daan heeft je nodig en ik weet diep binnenin jouw zit de kracht om dit even naast je te leggen en je in te zetten voor daan je bent sterker dan je zelf denk je liefde voor hem zal je kracht geven  ;)

lieve cobie geef niet op
ook al kennen we jullie niet toch denken we aan jou en daan en bidden we dat daan weer helemaal gezond kan worden
huil maar eens goed dat kan opluchten. ik wou dat ik je mijn schouder kon geven.

veel sterkte
knuff en kus
marilyn

Tara

Lieve Cobie,

ik reageer niet vaak,
maar nu toch maar even,
jullie hebben al heel wat doorstaan, en ook dit zal lukken, het is zeer moeilijk, kan ik heel goed begrijpen, maar lieve Cobie, volgens mij zie jij Daan heel erg graag, en Daan jou ook, steun daar op, het komt wel in orde, we denken allemaal aan jou en Daan, en duimen allemaal voor het beste.

Heel veel sterkte jullie beiden :-*

Cobie

Hallo allemaal.

Bedankt voor al jullie lieve reacties, voor mij is dit een hele grote steun. Vooral in deze hele moeilijke periode.
Het gaat met Daan slecht  :'( :'( :'( :'( :'(. Ik heb gisteren de moeilijkste beslissing uit mijn leven moeten nemen. Er was tussen de artsen onenigheid over de soort bacterie die Daan bij zich heeft. Er was een chirurg die Daan met spoed wilde opereren, die dacht aan een darmperforatie. Zou er niets gedaan worden dan zou Daan waarschijnlijk de avond niet halen, en met de operatie was er weer een kleine kans. Ik heb dus toegestemd in de operatie. En weer met spoed ging Daan naar de operatiekamer. Er was een grote kans dat hij niet door de operatie heen zou komen. Maar dat risico moest ik nemen, zonder operatie zou ik hem die avond al moeten missen. De operatie heeft 2 uur geduurt, de langste uren uit mijn leven. Maar de operatie is geslaagt en Daan heeft het doorstaan. Hij heeft nu een stoma. En inderdaad een darmperforatie. Nu weten ze dus om welke bacterie het gaat.
En kan hij daaraan behandelt worden. De vraag is nu alleen of Daan sterk genoeg is om wederom te vechten voor zijn leven. Want door de chemo is zijn weerstand weg. Hij staat met èèn been in het graf, en de vraag is wat doet hij. Tot nu toe is hij stabiel en gelukkig is hij van de beademing af. Ik praat en praat maar tegen hem dat hij moet vechten en dat ik hem niet kan missen. Maar de laatste woorden die hij tegen mij zei waren, Cobie alles is geregelt hoor. En dat was maandag 5 december om 5 voor 4.
Ik hoop dat ik de goede beslissing heb genomen.
Zodadelijk ga ik weer naar hem toe en ik laat jullie zeer zeker weten hoe het verder gaat met ons.

Veel lieve groeten van ons.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Riny

Hoy Cobie
Een beslissing uit liefde genomen is altijd een goede beslissing.
Ik duim voor jullie.
Liefs Riny :-*

marianca.

Lieve Cobie,

Verschrikkelijk :'( :'( :'( :'( :' :'(

Er brand een kaarsje voor jullie :-*

Sterkte en heel veel liefsssss

marianca

Annouschka

Dag lieve Cobie :'( :'(

de tranen rollen hier over mijn wangen, wat is dit moeilijk zeg en zo oneerlijk om 2 mensen die oprecht van elkaar houden zoiets aan te doen >:(
Ik vraag me dan soms af of God wel bestaat als ik zo'n dingen lees.
Ik duim voor jullie en ik hoop dat Daan de kracht heeft om verder te vechten, mijn hart is bij jullie :-*

groetjes

Valerie

Lieve Cobie,

Ik weet zeker dat je de juiste beslissing hebt genomen. Wat vreselijk. Ik hoop echt dat Daan er weer helemaal bovenop komt, dat ie sterk genoeg is. Hij moet de kracht maar uit jullie liefde halen. Ik blijf zeker aan jullie denken, want Daan MOET weer genezen en jullie moeten lekker gezellig samen kerst kunnen vieren. Het MOET gewoon, want dit verdienen jullie!
Daan MOET vechten, NIET opgeven!
Wij, met heel het forum, gaan zo hard aan jullie denken dat Daan er heel veel kracht uit kan halen.

Dikke knuffel en houd vol.

Valerie

Tara

Hoi Cobie,

pff het is verschrikkelijk :(
Ik weet ook heel zeker dat je de goede beslissing hebt genomen hoor!
Ik vind jullie zeer dapper, beide. Ik denk aan jullie, het moet gwoon goedkomen.

Liefs, Tara :-*

Valerie

Cobie,

Speciaal om jou sterkte te wensen:

Olga en Hans

Lieve Cobie,

Ingedachten ben ik bij jullie, Ik ga heel hard duimen dat Daan hier boven op komt.
Houd moed.

Veel liefs, Hans en Olga  :-*

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

marilyn

hoikes cobie

wat naar dat je alweer een zware beslissing hebt moeten nemen maar wat je uit liefde beslist kan nooit verkeerd zijn
jullie houden erg veel van elkaar dat merk ik aan jou verhaaljullie hebben beiden erg veel steun nodig nu en ik ben ook blij te zien dat er zovele mensen reageren op je verhaal dat zal idd ook een steun zijn . mijn hart doet pijn als ik bedenk dat god zo'n dingen toelaat jullie hebben dat niet verdient maar toch moet je erdoor, je hebt geen andere keus zoals velen hier op het forum denk ik ook aan jullie en hoop dat daan de kracht vind om weer sterk te worden. doe zoals je nu doet veel tegen hem praten zeggen dat je van hem houd en dat je hem niet kunt missen ook al ligt hij in coma onbewust dringen je woorden toch tot hem door vertel ook hoeveel mensen hier aan hem denken vertel alles wat er in je opkomt je weet maar nooit waaruit hij kracht haalt om er weer bovenop te komen. geef de moed niet op meisje, dan zal daan dat ook niet doen

we denken aan jullie

groetjes marilyn

bobbie

Hallo Cobie,

Ik sluit me aan bij Riny, die heeft hele mooie woorden neer gezet:

Een besluit uit liefde genomen is een juist besluit.

Heel veel sterkte.

Nel

marianca.

Hallo lieve Cobie en Daan,

Ook ik sluit me hier bij aan.

Een besluit uit liefde genomen is een goed besluit :-*

liefs
marianca

Kirsten

Hier ook tranen,. en met een open mond zat ik je berichtje te lezen,. Riny je hebt het erg mooi gezegd en ik kan ook niets anders dan me daar volledig bij aansluiten.
Een dikke knuffel van hier en ook ik zal een kaarsje voor jullie aansteken. Oneerlijk is het allemaal en ik duim heel hard, misschien dat het denken aan Daan, wat we allemaal hier doen, hem de kracht kan geven om dit verder te doorstaan.

Heel veel liefs
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------