nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Bianca

ik kan eigenlijk weinig verzinnen om je een beetje een hart onder de rien te steken maar er komt maar weinig in me op.
Hou vol en maak er idd het beste van, k duim met je me dat Daan snel opknapt zodat ie weer wakker gemaakt kan worden.

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Agnes

Hoi Cobie,

Wat een tegenvaller ineens :-\
Het moet heel naar voor je zijn om Daan zo te zien liggen.
Natuurlijk mag je huilen, er is al zoveel gebeurd.
Laat je nu maar gewoon gaan, en ik hoop dat je de moed vind om straks weer sterk te zijn voor Daan als hij weer wakker wordt.

Veel sterkte!
Heel veel mensen denken aan jullie :-*

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Riny

Hoy Cobie
Nog nooit eerder heb ik hier gereageerd.
Niet omdat het me niet interesseerd,maar omdat ik je niet ken.                                                                              Daarom ben ik bang dat ik de juiste woorden niet kan vinden.
Ik weet hoe het voelt ,uit eigen ervaring als de wereld even voor je stil staat.
Jullie hele verhaal heb ik gelezen en jullie zijn kanjers .
Heel veel sterkte  Riny :-* :-*

Valerie

Hoi Cobie,
Telkens ik zie dat er nieuwe berichtjes hier staan en ik ze lezen wil, houd ik mijn hart vast. Telkens wordt ik zenuwachtig, van staat er nu goed nieuws of...  :'(
Wat een tegenvaller bij zulk goed nieuws!
Ik hoop dat hij er snel doorkomt en weer naar huis mag! Lekker saampjes kerst vieren!
Hou vol Cobie, want je kan het!
Dikke knuffel van ons allemaal!  :-*

marianca.

Hallo Cobie,

Verschrikkelijk dat dit nu erbij komt :'(
Weet je lieverd,als ik nu bij je was mocht je mij eens lekker als boksbal gebruiken en al je woede en verdriet op mij los laten.
Ik weet hoe jij je voelt en dat het je nu allemaal teveel word is heel normaal en ook dat mag lieve Cobie.
Maar,lieverd,ook dit gaat goed komen en zie eens de uitslag van de Scan...de tumoren zijn gekrompen..PRACHTIG nieuws!

Lieverds, ik wens jullie heel veel sterkte en voor Daan dat hij snel thuis mag zijn bij al wat hem zo lief is.

Veel liefs

Marianca

Annouschka

Dag Cobie,

het is alweer lang geleden dat ik hier een berichtje plaatste.  Jullie hebben ook alle pech he :(
En dan zit ik hier te piekeren over wat dan ineens terug onbenullige dingetjes zijn als ik jullie verhaal lees.
Ik wil jou en Daan heel veel sterkte toewensen, ik weet, het is niet makkelijk maar je moet volhouden , tuurlijk mag je huilen, alles opkroppen is nog veel slechter dan eens goed te huilen.
Ik hoop dat er snel terug een positief berichtje volgt en je weet, iedereen hier denkt aan jullie. :-*

groetjes

bobbie

6 december 2005

Lieve Daan,
Zo dichtbij en toch zover bij mij vandaan.
Daan, je slaapt. Dat doen ze voor je anders verga je van de pijn,
maar ik wil zo graag dicht bij je zijn.

Ik heb geen contact met je en dat doet zo zeer,
ik kan je wel voelen maar ik wil veel meer.
Contact met je geest, met jou, mijn vent
alleen contact met je lichaam ben ik niet gewend.

Ik voel me ze alleen, kan niet met je delen.
Natuurlijk zijn er mensen om me heen, zelfs velen,
maar ik wil jou lieve Daan, ik wil je mijn naam horen zeggen.
Ik kan het niet uitleggen.

Ik mis je lieverd, al ben je hier. Je ligt te slapen
en ik moet mezelf bij elkaar rapen
om deze tijd weer door te komen
terwijl jij in dat witte bed ligt te dromen.

Gerda

Hoi Coby,

Ik kom hier regelmatig kijken, maar schrijf niet zo veel.
Maar nu toch maar even een stukje hier.
Wat vreselijk voor Daan en jou!! Hij heeft zoveel overwonnen en dan krijgt hij zoiets!!! Het is niet eerlijk. Wel te begrijpen dat door de kuren zijn weerstand is verlaagd, maar een ander krijgt dan alleen een verkoudheidje of zo. En hij dus een fikse ontsteking.
Ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt!! Hopelijk kunnen jullie met zijn tweetjes, met een goede uitslag en een goede afloop dat deze ontsteking kert vieren!!!

Heel veel sterkte,
Gerda

Ankie

Hoi Coby

IK wil je even heel veel sterkte wensen !!!
Ik ken je niet verder ,maar moet wel veel aan jullie denken hoor !!!
Lees regelmatig je verhaal en besef maar weer al te goed hoe betrekkelijk alles is .
Hopelijk gaat het snel weer beter met jullie en vieren jullie kerst lekker thuis !!!!

Groet van Ankie

Olga en Hans

Lieve Cobie,

Wat een verdriet weer, ik zou graag bij je zijn om een arm om je heen te slaan, dat je nu niet alleen thuis hoeft te zijn.
Dit is zo moeilijk voor je, om dit er weer extra bij te krijgen.
Jullie hebben al meer dan genoeg gehad en nou dit weer met Daan  :'(  . Het positieve dat zijn tumoren kleiner zijn geworden is natuurlijk ontzettend fijn, maar nou dit weer.
Meid kom op, dit is heel moeilijk maar we hopen dat je de kracht vind en dat je deze tegenslag weer te boven komt. We hopen dat Daan gaat opknappen en dat jullie gauw weer samen zijn.

Liefs met een  :-*
Van Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Irene

hoi cobie,
ik heb me al een tijdje niet laten zien/horen hier, maar ik lees wel mee.
wat een gemixte gevoelens zul je hebben zeg; fijn dat die tumoren kleiner zijn geworden, maar dan nu zn been die problemen geeft! Het zit jullie ook niet mee! Ik hoop dat de operatie goed gegaan is en dat er dan nu echt betere tijden aan zullen breken voor jullie beiden!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

bobbie

Hoi Cobie,

Ik reageer altijd met een gedicht omdat ik weet dat jij daar veel aan hebt, dat heb je me verteld.

Het gedicht wat ik vanmiddag voor je heb gemaakt bevat het gevoel wat er volgens mij het meest uit sprong. Dat is van mij uit een zeer eenzijdige reactie geweest, want er is veel meer natuurlijk.

Daarom reageer ik nog een keer.

Ik ben heel blij voor jullie dat de tumoren zijn geslonken. Dat is geweldig nieuws. Ik snap dat je dat samen met Daan wilt delen, blij zijn. In ieder geval SAMEN. En dat kan nu niet.

Dat maakt het positieve van het feit niet minder. Dat is natuurlijk zeer bemoedigend.

Lieve Cobie, ik hoop dat je de komende dagen goed doorkomt en dat je je gemis van nu met Daan samen in kan halen als ze hem weer wakker laten worden.

Dikke  :-*, Nel :)

moonwitch (diana)

Cobie

Ik ken je verhaal en leef al heel lang met jullie mee.
Ik reageer misschien niet altijd, maar kijk toch met regelmaat in je berichten.
Nu heb ik het gevoel dat ik voor je moet reageren en je een hart onder de riem steken.
Voorheen kon je de problemen samen delen en op dit moment moet je het zonder je Daan doen.
Hij is er wel, maar toch heel ver van je vandaan
Ben blij voor je dat het beter gaat met de tumoren, en nu bid ik dat hij toch maar snel mag herstellen van deze infectie.
Cobie ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je samen en hele goede kerst mag beleven.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

gonnie

Hallo Cobie

ook ik lees hier regelmatig , en hoop altijd op goed nieuws, nu is het gemengd , en natuurlijk kan je het niet allemaal aan , dat is zo begrijpelijk , hèèl vèèl sterkte jullie beiden.
Groetjes Gonnie

eefje nieuwenburg

ik wil je heel veel sterkte wensen met alles wat er nu nog op jullie weg komt,ik reageer nu voor het eerst hier want ik weet ook nooit wat ik zeggen moet,ik heb geen idee hoe jullie je moeten voelen maar ik hoop dat jullie je er doorheen gaan slaan en het volhouden!
nogmaals heel veel sterkte.

groetjes eefje