nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

bobbie

Citaat van: Cobie op 16 november 2005, 17:58:09

En de wil van Daan om te leven is enorm.

Groetjes Cobie.

Ik WIL, dat woord is machtig
men zegt het zwijgend, stil
het kan een berg verzetten
dat ene woord ik WIL.

Dit versje stond ooit in mijn poëzie-album.
Ik was denk ik 8 of 9 jaar. Een tante schreef het er in.
Na 1 keer lezen zat het in mijn hoofd en het is er nooit meer uit gegaan.

:)

groetjes, Nel

~Natas~

Hey Cobie en Daan,

Gelukkig dat het beter gaat met Daan.
Nu hopen dat de uitslag 13 December positief is, zodat jullie lekker kunnen genieten van de feestdagen.
Jammer dat Daan wel last heeft van de bijwerkingen, maar hopelijk is dit maar voor tijdelijk.

Groetjes,

Natas

Valerie

Zeg het maar luidop, schrijf het op de muren desnoods: IK MOET, IK WIL, IK KAN EN IK ZAL blijven leven.
Ik hoop echt dat de uitslag op 13 december goed is. Jullie hebben dit dik en vet verdiend!

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

Wat fijn dat het de afgelopen week bij jullie goed gaat en dat moet door gaan zo  :), er zit zoveel levenswil in jullie. 13 december krijgen jullie de uitslag, dat is spannend, maar om die spanning tot het volgende jaar te laten wachten lijkt mij heel lang. We hopen dat het voor jullie heel goed gaat uitpakken en dat jullie een hele gezellige decembermaand hebben.

Liefs Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

helen

kop op zegt super worm.
en dat meent ze ook.
he co en daan. ik heb al een tijdje niks meer van me laten horen hier op de site van jou maar ook mart denkt veel aan jullie.
wou jullie dat even melden hoor!!
ondanks de vervelende bijwerkingen toch goed nieuws. en daan moet gewoon vol houden. niet opgeven hoor, ik wil wel een klisma geven hoor als hij er veel last van heeft.
en met betrekking tot de tintelingen in de handen en in de voeten dat komt waarschijnlijk door de vele liefde die je hem toestuurd cobie ::) :P
geef vooral die liefde door he, niet opgeven hoor.
ook als weet ik dat je dat niet doet, en van mij kunnen jullie een grote doos kersen bonbons krijgen hoor.. als je dat wilt.
met een dikke kus van monchou erbij dan he..
hou vol. het is voor een goed doel.
dikke kus van super worm. :-*

Cobie

Hoi allemaal.

Zo de tweede kuur zit erop. Het gaat redelijk met Daan, deze keer is hij er erg ziek van geweest. Maar nu gaat het weer beter gelukkig. Hij heeft geen haaruitval, het groeit zelfs veel harder  ;D. En nu op naar de derde kuur. En op 5 december de scan. Het worden spannende tijden voor ons, en voor jullie die zo met ons meeleven. Maar we zijn nog steeds positief, en dat willen we ook blijven. Verder niets nieuws te melden. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

bobbie

Hoi Cobie,

Wij denken aan jullie. Balen dat ie zo ziek was van de 2e kuur. Maar ja, het is voor het goede doel he zeggen ze dan.
Ik hoop dat de 3e kuur mee zal vallen.

Ik heb de griep dus geen hoofd om te dichten.

Volgende keer beter ;)

Succes en sterkte, Nel :)

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

Jammer dat Daan na de 2de kuur zieker was, je hoop toch dat het dan net zo gaat als bij de 1ste, maar dat was dus niet zo. Gelukkig dat hij nu weer opknapt en dat zijn haar zo snel groeid, je geeft hem toch geen pokon  :D
Geef hem maar wat lekkers in zijn schoen  ;D
Veel sterkte 5 dec. als de scan wordt gemaakt.

Liefs Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

marianca.

Hallo Cobie en Daan,

Jammer dat Daan nu zo ziek was :(.Maar alles zal goed komen..op naar de 3de kuur en 5 december is zover niet meer.Sint zal wel een mooie Suprise voor jullie hebben,

Spannende tijd,zal veel aan jullie denken(doe ik sowieso al).

Veel liefs en sterkte voor jullie beide :-* :-* :-*

marianca

Agnes

Hoi Daan en Cobie,

Ik leef met jullie mee, en denk aan jullie!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Kilian

Sterkte! Ik voel met jullie mee!
Hopelijk komt alles goed,
veel beterschap, Kilian

Valerie

25 november 2005, 22:44:19 #611 Last Edit: 25 november 2005, 22:47:22 by Valerie
Wat mooi dat het zo goed gaat en dat jullie zo positief blijven! Nu de derde kuur. En dan de scan en hopen op goed resultaat! We blijven in spanning!
Heel veel sterkte!!!!

Cobie

Hallo allemaal.

Nou hier weer een berichtje van mij. Vandaag heeft Daan de scan gehad. Vanmorgen om 11 uur was het dan zover, en volgende week dinsdag de uitslag. Daan heeft al 14 dagen last van zijn linkerbeen, en de huisarts dacht aan een hernia. Dus wilde hij Daan doorsturen naar een neuroloog, maar Daan wilde niet. Dus met pijnstillers naar huis. Die hielpen niet dus via de internist zwaardere pijnstillers.  Ook dat hielp niet. Vannacht wilde ik de huisartsenpost bellen maar Daan gilde en schreewde dat hij dat niet wilde. Zijn been is 3x zo dik als de ander. Vandaag de huisarts gebeld en die komt morgen langs. Op maandag zit er een ander en die kent ons verhaal niet. Gaat vanmiddag de telefoon. De internist, met de uitslag van de scan. De tumoren zijn kleiner geworden  ;D ;D ;D ;D ;D ;D. Dolblij natuurlijk al die vervelende bijwerkingen dus niet voor niets. Maar er kwam nog iets achteraan. op de scan hadden ze gezien dat er lucht rond zijn spieren zat. Dat verklaarde gelijk de vreselijke pijn aan zijn been. Of we met spoed naar de eerste hulp wilden komen. Dat hebben we gedaan natuurlijk. Eerst werd er gedacht aan een darmperforatie, maar dat was het gelukkig niet. Toen kwam er een chirurg bij, die heeft de scan goed bekeken. En Daan moest met spoed geopereert worden. Ik heb in het ziekenhuis met mijn broer gewacht. Na drie kwartier kwam de chirurg bij ons. Er zat een flinke ontsteking en er staat bloed op kweek . Ze denken aan een bacterie.  De wond hebben ze open gelaten, er zitten gaasjes in met antibiotica. En het ergste vind ik dat hij op de IC ligt. Daan word slapend gehouden  :'( :'( :'( :'( :'( :'(. Dit doen ze voor de pijn en omdat hij morgen weer naar de OK moet. Dus ik zit bij hem en praat tegen hem, maar ik ben zo verdrietig. Ze weten ook niet hoelang ze hem slapend houden. De situatie is gelukkig niet levensbedreigend. Maar ik zie het even niet zitten. Mijn lieve lieve Daan is zo vreselijk ziek. Ben je de kanker aan het overwinnen krijg je dit. Ik ben nu schoon op en weet ook niet wat te doen. Ik zie bijna de letters op mijn toetsenbord niet meer door de tranen. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte. En ik probeer om door te gaan, dat moet ik voor Daan. En ik ga daar mijn best voor doen.

Veel lieve groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Kirsten

Hoi Cobie,

Blijdschap en ook weer veel verdriet. Kop op meid, ik vind je een topper. We zijn er hier voor je, voor de volle 100%
Ik zie door je tranen heen wel even een klein lichtpuntje dat de tumoren kleiner geworden zijn, is namelijk supernieuws!,.
maar ik zie ook het verdriet Daan nu even niet bij je te hebben.
Ik denk aan jou en Daan

Een hele dikke knuffel van mij,
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Marianne

Hoi Cobie,

Heel veel sterkte in deze zware tijd.
Ik duim heel hard voor jullie.
Een dikke knuffel voor beide.

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!