6 augustus 2025, 12:10:43

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Cobie,

Weer een heel mooi gedicht wat je hebt geplaatst :-)
Je moet daar mee doorgaan je kan dat echt heel goed.
Fijn dat Daan maandag eindelijk geholpen gaat worden en hopenlijk is alles daarna weer helemaal voor elkaar.
Heel veel sterkte maandag met Daan en ik zal zeker aan jullie denken.
Heel veel sterkte.

Groetjes, Paul

Theetje

Hoi Daan en Cobie,

Jeetje het leek nog zo ver weg en nu is het al zover. Maandag zal voor jullie allebei een zware dag worden. Zeker voor jou Cobie, je zit toch maar te wachten tijdens die operatie.

Je hebt een heel mooi gedicht gemaakt.

Ik wens jullie alvast alle succes en sterkte toe voor maandag en ik denk aan jullie.

Groetjes

Theetje

Andrea

5 juni 2004, 21:04:06 #77 Last Edit: 5 juni 2004, 21:04:23 by Andrea
Hallo Cobie en Daan,

Ook ik wens jullie veel sterkte voor maandag.
En ik hoop dat het wachten snel voorbij gaat tijdens de operatie, zodat jullie weer snel bij elkaar kunnen zijn en dat alles weer beter gaat.

Groetjes,

Andrea

Binkie en Sparkle

Irene

He daan en Cobie,
heel veel succes morgen!! :-* :-* :-*
Wij denken aan jullie!
groetjes, Irene en Fred

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Mandy

Hoi Cobie,

Een kort maar krachtig en mooi gedicht heb je geschreven. :)

Ik wil jullie bij deze allebei veel sterkte voor morgen toewensen! En morgen gaat er een kaartje op de bus hoor! ;)

CitaatDoor een slangetje via zijn neus en keel krijgt hij vloeibaar voedsel. Dus voorlopig geen vlees, past niet door de slang.

Ooo dat is weer typisch Cobie! :D
Tja, lachen is gezond moeten we maar denken. ;)

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

marianca.

Hallo Cobie en daan,

Veel sterkte morgen :-*.En van mij zal er zeer zeker ook een kaartje komen.

En ja,dat vlees :D.Wat moet ik hierop zeggen.

groetjes
marianca

Lieve

Hoi Cobie en Daan,

Een prachtgedicht!!!!
Kort krachtig en gemeend: heeeeeeel veeeeeeeel sterkte vandaag en de volgende dagen.

Dikke knuffel voor beiden,

Lieve

Marianne

Hoi Daan en Cobie,

Bij deze wil ik jullie heel veel sterkte wensen voor vandaag.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Didi

Hallo Daan en Cobie,

Wat een drama, ik wens jullie heel veel sterkte vandaag.

Groetjes Diane

Irene

he Cobie,
hoe is de operatie verlopen? Ik heb aan julie gedacht hoor!
groetjes, Irene :-*

Cobie

Hallo Allemaal.

Zo nu eerst jullie op de hoogte brengen, zoveel telefoon gehad het leek wel een 06 lijn  ;). Jullie hebben met zovelen met ons meegeleefd, en vandaag met jullie gedachten bij ons geweest. Nou dat heeft geholpen hoor  :P :P :P. Daan heeft geen stoma. Er is wel meer van zijn darm weg gehaald de bedoeling was 12 cm maar het is 20 cm geworden. Er zaten wat verdachte plekjes op zijn darm en die staan nu op kweek.
Over 6 dagen komt daar de uitslag van  :-/. Naar aanleiding van die uitslag gaan ze verder behandelen. Misschien nog bestralen of chemo of medicijnen. Maar dat wachten we rustig af. Ik kan jullie niet vertellen hoe gelukkig ik ben. En Daan helemaal. Hij heeft 2 uur op de uitslaapkamer gelegen en ik maar wachten. Toen hij eindelijk op zijn kamer kwam zei ik zo ouwe pikketol je laat wel op je wachten zeg. Zegt Daan, ja maar de arts heeft goed werk geleverd  :D :D :D. We hebben mekaar vastgepakt, en dat zei meer dan duizend woorden. Net was daan nog wat misselijk en hij heeft pijn. Maar dat is goed te bestrijden. Morgen krijgt hij alweer wat drinken en wat vloeibaar voedsel. Dus nu knokken om naar huis te komen. Hij vroeg wanneer hij een bal gehakt of nieuwe haring mocht. Dus zijn humor en eetlust komt gelukkig weer terug. Zo gauw als hij weer zulke dingen mag zal ik dat graag voor hem meenemen. Ook moest ik namens hem jullie hartelijk danken voor de belangstelling, zowel voor Daan als voor mij. Ik hou jullie op de hoogte van zijn herstel.

Knuffel van Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Lique

Hoi Cobie,

Jullie zijn echt doorzetters, allebei.
We gaan ervan uit, dat het allemaal goed is gegaan, en dat moeten jullie ook doen. Blijf het positief inzien.
En zodra het eten weer goed gaat, trakteer ik jullie op een bal gehakt :D

Cobie

Hoi Lique.

Die bal die staat, oh nee die rolt.
Zijn er nog meer liefhebbers voor een bal van Lique.
Wel ff doorgeven met het oog op bestellen van het gehakt.
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D.

Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Kolkkie

Hoi Cobie,

Wat fijn dat alles zo goed is gegaan en dat Daan geen stoma heeft.
Ik ben benieuwd naar de uitslag van die verdachte plekjes. Ik hoop dat die goed uitvalt.

Geef Daan maar een lekkere knuffel van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Irene

He Cobie,
Wat fijn om weer wat te horen hoe het gaat! :)
Fijn te horen dat de operatie zo goed gegaan is, nu nog ff afwachten ophet kweekje!
Groetjes, irene