2 augustus 2025, 23:00:52

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo allemaal,

Laten we allemaal,in gedachte,onze handen vast nemen en voor Daan en Cobie bidden :'( :'( :'(

liefs

marianca

Olga en Hans

Hallo,

Wij zijn in gedachten steeds bij Cobie en Daan. Steeds kijken, is er een berichtje van Cobie  ???
Cobie wij duimen mee, dat er gauw verbetering is met Daan.

Liefs Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

~Natas~

Hoi Cobie en Daan,

Ik schrok even toen ik dit bericht las.
Ik dacht eerst van nee he, het zal toch niet waar zijn.
Maar dit is net zo erg.
Jeetje Cobie net voor de aankomende feestdagen gebeurt dit met Daan.
Ik hoop echt dat zijn weerstand beter wordt en dat Daan maar heel snel mag opknappen, want hieraan ga je kapot als vrouw zijnde.
Ik moet zeggen je hebt een goede keus gemaakt en hiermee heb je Daan geholpen, hoe moeilijk je beslissing ook was.
Ik wens je heel veel sterkte toe en hopelijk is Daan straks weer wat opgeknapt.
Sterkte ermee,

Natasja

trienke

heeft iemand al weer wat gehoord van cobie??

Groetjes trienke

Irene

:o :'( :'( jeetje cobie,
wat een toestanden!!!!!! Probeer me voor te stellen wat een moeilijke keuze en momenten je nu doorgaat! Jullie zijn saampjes hier al zo lang en zo sterk voor aan het vechten! Wanneer komt nu eens die lekkere zonnige periode? dat hebben jullie zo dubbel en dwars verdient!!!
Wens daan heel veel sterkte van ons en natuurlijk ook voor jou!
dikke knuf, fred en irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

marilyn

hoikes cobie

het maakt me stil dat er nog steeds geen nieuws is ik kan wel begrijpen dat je liever bij dan in het ziekenhuis bent zou ik ook doen. ik blijf hopen dat er betering komt bij daan zorg maar eerst voor jezelf wij kunnen wel wachten je hebt je rust nu dubbel en dik nodig

groetjes marilyn

dikke knuffel (dit heb je ook nodig)

Mandy

Citaat van: Cobie op  7 december 2005, 09:59:04
Ik hoop dat ik de goede beslissing heb genomen.
Zodadelijk ga ik weer naar hem toe en ik laat jullie zeer zeker weten hoe het verder gaat met ons.

Zeker heb je een goede beslissing genomen! Als hij niet geopereerd was dan had hij het misschien niet overleefd... Een stoma nu is vervelend maar heeft wel zijn leven gered. En hij zal zeker ziek en zwak zijn, maar hopelijk klimmen jullie weer uit dit dal. Jullie hebben al zoveel dalen gezien maar toch telkens de top weer bereikt. En jullie zijn toppertjes, dus die top komt wel weer in zicht hoor. Heel veel sterkte!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kirsten

Hoi Iedereen

Ik kijk ook elke keer of Coby misschien iets gepost heeft,. hoop zo dat alles beter gaat met Daan,
We leven hier allemaal mee, vind dit zo verdrietig :'(

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marianca.

Hallo allemaal,

Ik kijk ook tientallen keren op een dag of Cobie iets gepost heeft. :'( :'( :'(
We leven allemaal zo met jou en Daan mee Cobie en hopen zo dat we een berichtje krijgen dat het met Daan goed gaat :'( :'(.en met jou ook Cobie.

Liefs

marianca

Mariska

Hoi Cobie en alle anderen,

Ik las het gisteren pas :'(
Wat verschrikkelijk allemaal.
Jullie waren net zo opgelucht (al liet Daan dat niet merken) en dan komt er weer iets vreselijks op jullie pad :'(.
Dit moet verschrikkelijk voor jullie zijn.
Ik hoop dat het naar omstandigheden beter gaat met Daan en dat jullie dit dal weer net zo sterk te boven zullen komen als alle anderen waar jullie doorheen zijn gegaan.

En Cobie, tuurlijk heb jij een goeie beslissing genomen!
Niemand had haar man of vrouw die avond laten sterven als er een kleine kans was met een operatie.

Ik werd ook erg geraakt door Daan zijn laatste woorden tegen jou, maar dat hoeft niks te betekenen hoor Cobie.
Hij wou zijn lieve vrouwtje waarschijnlijk gewoon gerustellen ;)

Ik begrijp dat je nu heel veel bij Daan bent, maar hoop toch dat we gauw positief bericht van je krijgen.
Iedereen maakt zich erge zorgen merk ik.

Heel veel sterkte en veel liefs
voor jou en Daan  :-*
Mariska&Mike

IK zal vanavond ook een kaarsje voor jullie branden :'(

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kolkkie

Hoi Cobie,

Ik zit hier echt met de tranen in de ogen  :'(.

Het ging allemaal zo goed, ondanks de bijwerkingen. En dan nu dit zo vlak voor al die feestdagen :(.

Ik hoop dat het weer ietsje beter gaat met Daan.

Ik zal aan jullie denken.

Veel sterke  :-*

Liefs,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Christine

Ik hoop dat het beter gaat met daan! Veel sterkte!! dikke :-* en knuffel!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Cobie

Hoi Allemaal.

Ik kan niet slapen dus ben ik toch maar even achter de comp gekropen. Ik zag het even allemaal niet meer zitten  :-\.
Het gaat gelukkig weer wat beter met Daan. Hij is stabiel maar nog wel kritiek. Ik kan gelukkig soms weer met hem praten, maar hij is duf van de medicijnen. De antibiotica schijnt aan te slaan. Het doet me zo vreselijk veel pijn om mijn allerliefste maatje zo te zien liggen, en niks te kunnen doen. Maar Daan knokt als een waanzinnige voor zijn leven. En door veel bij hem te zijn steun ik hem toch. Hij moet het redden ik kan nog niet alleen verder.
Ik wil jullie allemaal heel hartelijk danken voor jullie lieve woorden, gedichten, het bidden en het branden van kaarsjes. Ik kan jullie niet vertellen hoeveel dit voor mij betekent. Ik put hier zoveel kracht uit. Jullie zijn toppers, echt waar.
Ik ga toch proberen om wat te slapen. Morgen moet ik weer fris bij Daan zijn bed zitten. zodat we samen en in gedachten met jullie stapje voor stapje verder kunnen. Ik laat gauw weer wat horen.

Heel veel  :-* :-* :-* voor jullie van Daan en cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Annouschka

Hoi Cobie,

wat ben ik blij terug wat te horen van jullie, ik keek net zoals zovelen hier, uit naar een berichtje van jullie.
Gelukkig is Daan zijn toestand stabiel, dat is toch al een stap  in de goeie richting.  Natuurlijk doet het pijn om je man zo te zien liggen, ik weet zelf hoe het voelt om iemand waarvan je houdt zo te zien strijden maar gelukkig geeft Daan het nog niet op en jij ook niet :)
Ik duim en bid voor jullie en denk heel veel aan jullie ook al ken ik jullie niet.
Maar zolang er hoop is Cobie, is er leven en die is er zeker nog bij jullie en ik denk hier bij de vaste bezoekers van jouw topic ook.
Geef nog niet op Daan, je hebt nog zoveel te doen, nog zoveel om van te houden, nog zoveel te beleven samen met je prachtige vrouw Cobie.
Zeg hem maar Cobie, dat ik hier gezegd heb dat hij een vrouwtje uit de duizend heeft ;)

groetjes
Annouschka

marianca.

Hallo Cobie,

Wat ben ik blij om van jou te horen :-* :-*
gelukkig is Daan stabiel en zo een vechter..hij weet waarom hij vecht lieverd ;).

Lieve lieve Cobie..je bent zo moe nu en vooral bang en dat kan ik heel goed begrijpen :'(Maar lieve cobie..vecht door zoals je al die dagen,weken en maanden al gevochten hebt maar denk ook een beetje aan jezelf.
Daan moet met de Kerstmis thuis zijn..daar gaan wij op dit Forum allemaal heel goed ons best voor doen door zoveel mogelijk kaarsjes te branden en voor Daan zijn genzing bidden :-*

Ik hou ook van jullie Cobie en Daan..ik heb jullie in mijn hart gesloten.

Veeeeeeeel sterkte en veel liefssssss en geef Daan voorzichtig een dikke kus en knuff van mij :-* :-* :-*

marianca