7 augustus 2025, 08:04:04

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Cobie

Je bent een sterke vrouw en je komt er beslist bovenop. Ook al lijkt het heel moeilijk. Ik wens je heel veel sterkte.

Liefs

Mara

aad

hoi Cobie

Was hier al even niet geweest , door allerlei omstandigheden .
Heb dus nu pas gelezen van het overlijden van je man .
Wil je heel veel sterkte wensen cobie, en een knuffel van mij  :-*

Groetjes Aad

Bello

Hoi Coby,

Gewoon zo maar ff een mailtje om te laten weten dat je niet uit onze gedachten bent, en hopen dat je het zonnetje weer langzaam voor je gaat schijnen

in deze moelijke tijd,

Dorothé ( van Bello)
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Cobie

Hallo allemaal.

Het gaat ietsje beter met mij. Ik heb niet meer van die vreselijke huilbuien, maar ben wel erg emotioneel. Ik kan het nog steeds niet bevatten. Slapen gaat ook  erg slecht, 2 uurtjes en ik ben klaarwakker. Gelukkig kan ik alles goed met mijn moeder bepraten. Gister was ze jarig dus dat was de eerste moeilijke dag zonder Daan erbij. Nu de feestdagen nog. En mijn verjaardag. Ik ben ook al voor de steen geweest en hopelijk is deze week de outlay klaar. Als ik dat goed vind plaatsen ze de steen nog voor de kerst. Dan heb ik toch wat, het hoopje zand waar ik nu tegenaankijk is ook niks. En dan kunnen ze eventueel in januarie ophogen als het verzakt. Dus dat is voor mij een fijn vooruitzicht. Stoeltje mee en kletsen maar. De honden zijn gelukkig weer in hun oude doen, ze weten dat er iets is maar kunnen de poot er niet opleggen. Dat is het enige voordeel van het thuiskomen de hondjes die blij zijn. De valkjes missen hem niet. Wel merk ik dat Beetle aanhankelijker is geworden, en graag bij me zit. Beetle is dus vaak uit de kooi. Ach en zo kabbelt het leventje van mij voort. Ik hou mijn hoofd omhoog zoals ik Daan beloofd heb, maar wat doet het zeer.

Daan.

Dit prachtige valkje is naar daan vernoemd. En ik heb gauw de foto hier neergezet. Het valkje is van Helen en Daan komt hier naar toe. Is het geen dotje? Het is geboren op de dag dat mijn Daan naar de hemel ging. Ik was erg vereerd dat ze het valkje wilde vernoemen.
Ik hou jullie verder natuurlijk op de hoogte over de steen.

Groetjes Cobie.

Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Mandy

Toevallig dacht ik net aan je en was ik al van plan te reageren om te vragen hoe het met je ging.
Het zal zeker heel zwaar zijn, ook met al die feestdagen voor de deur. En het zal wel zwaar blijven maar ieder jaar wat draagzamer, althans, dat zeggen ze en hoop ik voor je.
Het verslag van Daans begrafenis en de foto's vond ik mooi en emotioneel om te zien.
En bij kleine Daan net ook, wat een lief valkje. Hopelijk groeit die verder goed op en wordt het net zo'n stoere lieve knuffelbeer als Daan voor jou was.
Sterkte Cobie.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

Wat een lieverd die kleine Daantje.

Heel veel sterkte met de komende feestdagen.  :-\

Daan zal trots op je zijn.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marianne

Hoi Cobie,

Fijn om te lezen dat het weer iets beter met je gaat.
De pijn van het verdriet slijt langzaam maar het gemis zal altijd blijven.

Ik zit het te lezen van jullie hondjes.... Heb je toevallig nog kleding/t-shirt/pyjama van Daan die hij aanhad toen hij stierf?
Laat daar de honden aan ruiken, er schijnt een bepaalde geur aan te zitten waardoor de honden ruiken dat Daan overleden is.
Deze tip kregen wij toen mijn schoonvader was overleden. Bij onze hond heeft het gewerkt.

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rianne

Hoi Cobie,

wat een superlief valkje krijg je straks. Het had zo moeten zijn, dat dit valkje op Daan's sterfdag is geboren.

Olga en Hans

Lieve Cobie,

Jij bent ook niet uit onze gedachten en we vinden je heel moedig.
Gelukkig heb je je honden en je valkjes, maar dat neemt niet het gemis van Daan weg.
Hoop voor jou dat de steen voor Daan voor de feestdagen geplaatst kan worden, dat zijn graf er dan mooi uit ziet en voor jou een plekje wordt waar je nog tegen kan praten.
Ook al zal je geen antwoord krijgen, maar ingedachten zullen jullie altijd samen zijn.

Wat een mooi valkje, dat kleine Daantje, misschien mag hij voor de feestdagen naar je toe.

Liefs van Hans en Olga  :-*.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Valerie

15 november 2006, 16:09:57 #1299 Last Edit: 15 november 2006, 18:04:23 by Riny
Lieve Cobie,

Ik vind het knap hoe jij je sterk houdt! Wat fijn dat de hondjes zo blij zijn als je thuiskomt! Maar wie zou nu niet blij zijn met jouw thuiskomst?  ;)
Ben je wel heel zeker dat je de steen zo snel op het graf wil hebben? De kans dat hij inzakt is dan wel erg groot.  :-\ Op zich wel heel fijn dat ze hem in dat geval weer ophogen. Maar blijven ze de steen ophogen, als hij daarna weer inzakt? Ik hoop voor je dat hij niet gaat inzakken en ik weet zeker dat het heel erg mooi wordt!
Ik wens je heel veel sterkte de komende kerstdagen, want dat zal wel heel erg moeilijk worden.
Ik blijf aan je denken!

marianca.

Hallo lieve Cobie,

Als ik nu vraag hoe het met je gaat is dat natuurlijk een domme vraag wetend dat de wereld voor jou is ingestort :'( :-*
Maar,lieve Cobie,toch vraag ik het jou.Hoe gaat het met je?
Heb je genoeg mensen om je heen waar je mee kunt praten en huilen?Of,ben je nu graag alleen?

Ik weet dat het allemaal moeilijk te dragen is, lieve Cobie.
Blijf sterk  :-*

Ik denk,en dat is echt waar,dagelijks aan je.

Veel liefssss

marianca

Valerie

Marianca,

Jij stelt de vraag, die me gisteren op de lippen stond. Maar ik kon het niet verwoorden, dus kwam er niks van.  :-X
Cobie,

Er wordt hier nog steeds aan jou gedacht, hoor! Ik hoop dat het een beetje gaat met je!

Anja

Hallo Coby,

Daan is een superlief valkje en het heeft zo moeten zijn dat die geboren is op de sterfdag van jou Daan.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen met de feestdagen die eraan komen. Het zal niet makkelijk zijn maar het wordt elke keer draagzamer.
En ik weet zeker dat Daan trots op je is.

Groetjes Anja

Cobie

Hallo Allemaal.

Het gaat wel met mij hoor. Op de dag ben ik thuis en dan ga ik bij mijn moeder eten en dan weer naar huis. Ik heb enorm veel steun aan mijn familie. En ik praat erg veel over Daan met ze. Maar het is nog steeds of ik in een roes zit. Slapen gaat ook slecht 1 a 2 uurtjes en ik ben klaarwakker. Ik lig wel met het shirt waarin hij gestorven is in bed, dat ligt tegen mijn gezicht. En op een plankje naast ons bed staat een foto van Daan, zo kijkt hij op mij. Ik heb nu dus de hele dag de tijd maar ik kom tijd tekort. Er komt ook bijna niks uit mijn handen. Ik zie erg tegen de feestdagen op maar ik kijk er ook naar uit. Ik zie wel hoe het allemaal gaat. Ik vind het heerlijk om alleen te zijn, terwijl ik een mens was van heerlijk mensen om me heen. Wel heb ik een klein kerstboompje gekocht voor bij de foto van Daan in de kamer. Er komen paarse balletjes in dat was zijn kleur. Bij zijn foto brand ik ook iedere avond een kaarsje, dat geeft mij een stukje rust.
Ik ben ook al naar de steen wezen kijken, de lay out was klaar. Prachtig word het. En over circa 2 weken word het geplaatst. Mocht het gaan verzakken  dan word het opgehoogd. Dus met de kerstdagen en mijn verjaardag kan ik toch bij mijn maatje zijn. Als de steen staat plaats ik zeker een foto voor jullie. En ik heb besloten dat de valkjes die ik van Helen krijg binnen blijven, vooral Daan. De ander heet Cobie en de derde heet Angel. Ach zo zoetjes aan moet ik ook weer lachen om dingetjes die gebeuren hier. Daan zou dat ook gewild hebben. Maar wat kun je iemand missen zeg, er is een stukje van mij geamputeerd zo voelt dat. Maar ook ik kom er wel met vallen en opstaan.
Bedankt voor jullie onvoorwaardelijke steun.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

moonwitch (diana)

Hoi Coby

Blij weer van je te horen.
Ja verdriet moet slijten, maar het gemis blijft bij alles wat je doet.
Hopelijk zul je met de tijd ook weer beter gaan slapen, hoop wel dat je rust als je niet slaapt.
In ieder geval heel veel sterkte, vooral met de komende feestdagen.
Veel liefs diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer