17 juni 2024, 01:48:31

de behoeft :p

Gestart door freak, 16 februari 2003, 17:22:24

« vorige - volgende »

max

19 februari 2003, 14:04:09 #15 Last Edit: 19 februari 2003, 14:05:12 by max
freak vroeg of het kan, het kan maar je moet het zelf weten
ik snap jullie wel maar ik doe het ook niet lees goed mijn maatje doet dit, en bij hem werkt dit

Tara

Hoi allemaal, ik vind dat dit geen enkele dieren mag gedaan, als een mensenbaby in zijn pamper heeft gedaan, wrijf je hem toch ook niet in zijn uitwerpselen ???

Dana

Hallo,

Ik ben het ook niet eens met die methode en dan bij alle dieren niet. Ik heb vroeger een konijn zinnelijk gekregen door hem op een krant te zetten waneer zijn oren heel warm aanvoelde.(bij konijnen worden dan de oren warm als ze een volle blaas hebben)Ben toen ook regelmatig ondergeplast door het lieve beesie maar na een paar maanden had hij het door en ging netjes op de krant zitten. Dan huppelde hij van de ene kant speciaal naar de krant deed daar zijn plasje en ging weer verder. Verder was het met stoffer en blik achter hem aanlopen :D.
Voor mijn valkje heb ik een andere oplossing.(moet wel zeggen mijn vriend wou een valk en ik vond dat gepoep 10x nix in het begin, en gaf hem een doekje) Voor de winter heb ik 2 oude truien die ik thuis draag en als ik wegga even een schone aan, en voor zomers een paar oude t-shirts. En als ze het toch op een goede trui doet, pech. Doekje erbij of een sponsje.
Vogels laden en lossen nu eenmaal, dat doen ze ook zo in de vrije natuur.
Misschien met mirjam-Moniek haar methode dat je het ze af kan leren, en dan denk ik met heel veel geduld.
Ik hou het wel op truien verwisselen.

Mandy

Bij geen enkel dier is dit gedrag gerechtvaardigt!
Wij hebben ook een hond en toen die nog pup was zei iemand van een oudere generatie dat je 'm inderdaad met z'n kop door z'n eigen plas/poep moest doen om 'm zindelijk te maken. Nou, mooi niet dus! >:(
Het is vlgs mij iets wat ze vroeger nogal makkelijk deden, althans hopelijk eigenlijk, dat de generatie van nu zoiets niet meer doet...!? :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Tara

Soms doet mijn jack russel eens haar behoefte in huis vlak nadat ze buiten heeft gezeten, niet echt leuk >:( maar dat heeft nog geen reden om haar lief koppie in die uitwerpselen te draaien  >:( Het is gewoon vies en onhygiënisch, da's mijn mening!

Nico

Dat doe je niet bij dieren!!!
Stel je laat per ongelijk een nat poepie in je slip dan haalt je moeder toch ook niet die slip over je neus zo van stop er maar een kurk in de volgende keer.
Zou je ook niet fijn vinden.

Tara

Groot gelijk heb je Nico, ik haat het als mensen proeven doen met dieren als ze het niet op zcihzelf durven testen of met zichzelf doen >:(

hester

Hallo,

Wat maken jullie er een probleem van als ik jullie was en je bent er niet mee eens doe dat dan ook niet. Ik doe het ook niet met mijn vogeltje. Wat ik wel vindt is dat iedereen zijn/haar eigen mening hier over mag zeggen. Als Ron's maat het wel gelukt is, heeft hij geluk gehad. Alleen het is niet de weg om het zo te doen anders moet je ook alle vogel uit de lucht halen die ook zijn/haar behoeftes laten vallen. Mijn mening is dat je iedereen in de waarde moet laten.

Groetjes,
Hester
P.s. ik hoop niet dat je je hierover druk gaat maken.

max

he he eindelijk iemand die het snapt :)

Timmety


mario34

zeg jongens waar gaat het nu eigenlijk over, over het zindelijk maken van een valk of onze andere huisdieren
 :D :D :D :D :D
laat die diertjes hun gang toch gaan zeker en ga er met een doekje over dan is het zo weer weg ze zijn precies bezig of ze een volle vrachtwagen lossen in de huiskamer of niet  :-/

greetz mario