2 mei 2024, 05:24:23

een gezonden en mooie albino jessy

Gestart door boezempje, 15 september 2004, 19:40:56

« vorige - volgende »

boezempje

15 september 2004, 19:40:56 Last Edit: 16 september 2004, 14:25:30 by boezempje
hai

ik wilden even het nieuws vertellen dat ik de albino van anita heb gekocht,ze wilden haar wegdoen en wel liever aan een bekenden waar ze van weet dat ie er goed voor zal zijn.
nou dat ben ik hoor hahahahah,ik ben super blij met jessy.
ze zal het hier heel goed hebben dat weet ik zeker,maar anita zal haar enorm missen en ik heb gezegt dat ze haar terug mag nemen als ze haar te erg mist,en ik stuur haar elke dag een foto hihihihih.



gr essie

tommy

hoi
Wat een plaatje is een hele mooie.
Heb je hem wel apart zitten voor een paar weken.
Ik zet bij mij alles apart ook al zeggen mensen dat ze niet ziek zijn of iets hebben.
Je weet het nooit.
Ze kunnen dan wel gezond lijken maar ik vertrouw niemand als het om me vogels gaat.
Je zal er wel groots mee zijn.
Ik had hem niet terug gegeven hoor aan Anita.  :D :D :D Als ze hem te veel mist.
Veel te mooi valkje. hihihi
Anita je moet maar gewoon lekker naar de foto's kijken.

Grt annemieke

Tara

Het is idd een plaatje, maar is dat niet wat riskant om een valk van Anita bij te nemen? Ze heeft net zoveel last gehad met haar vogels... Weet niet hoor, ik zou het niet zo snel gedaan hebben, maar ok ik wil je niet bang maken, hopelijk mankeert ie niets en heb je'm wel in quarantaine.

Groetjes, Tara

Anita1

15 september 2004, 23:17:09 #3 Last Edit: 15 september 2004, 23:19:13 by Anita1
ahahaha annemiek.ik red het wel hoor.ze zit nu bij me in de huiskamer om alvast te wennen.ze vliegt ook lekker los.en je kan dr goed aaien.ze is gek op mijn ketting en ze is echt heel lief.ik zal dr zeker missen,maar ik heb een goede reden om haar een goed thuis te geven en iemand zeer blij te kunnen maken.ook omdat die andere albino het niet geredt heeft van essie.was ze erg teleurgesteld om.ik zat naar de topic te kijken.en dacht wat bedoelt essie nou met maar een gezonden?? maar dat moet zijn maar nu heb ik een gezonde albino.dat bedoelt ze ermee.ahaha.mijn lutino is aan het wippen met jessy.en dat leek mij geen goede zaak.want dan heb ik echt een zwakke mutatie.zodoende heb ik besloten dat jessy naar essie gaat.(vind de namen leuk bij elkaar passen)toevallig haha.en nu ga ik een sterke mooie mutatie zoeken voor mijn lieve beakertje mijn lutino.ik weet zeker dat jessy het erg goed gaat krijgen.met veel liefde en aandacht kan ze nog tammer worden.ze bijt n.l noooit.maar het is wel een voliere vogels.maar het gaat allemaal goed koemen.ik zal jessy zeker missen.maar het is wel fijn dat ik kan horen hoe het met haar gaat.en ik gun hem essie.knufff anita :D ps. mijn valkjes zijn 100% gezond! en mankeren niks meer.dat is ook bevestigd.anders zou ik mijn geelwangen ook niet in de voliere hebben gedaan.de ziekte is al helemaal weg.al 2 weken.en ik zou noooooit,maar dan ook nooooit een zieke valk weg durven te doen.gr anita

boezempje

hai anita

mijn hoef je dat echt niet uit te leggen meis ik weet dat de ziekten bij jou weg is en ik maak mijn er ook niet druk om .
en wat jou valkjes hadden hadt mijn albino ook.dus ik weet dat het naar 2weken echt wel weg is.en met zo'n zorg als jij aan je valkjes geeft kan het niet anders als dat ze beter worden.maak je niet druk meis ik vertrouw jou voor de volle 100%meis ;) ;)

en ik ben ook nog eens supper blij ;D

gr essie

tommy

Gelukkig maar dat je ziekte vrij bent in de voliere.
Toch zou ik me nieuwe vogels minstens drie weken in quarantaine zetten.
Al is het maar voor de zekerheid.
Grt annemieke

Mandy

16 september 2004, 04:52:27 #6 Last Edit: 16 september 2004, 04:53:57 by Mandy
Hoi Esther,

Wat fijn voor je dat je nu dan toch een albino hebt! ;D
Dan zal ik je voor een albino maar weer van de lijst schrappen neem ik aan? ;)

CitaatHet is idd een plaatje, maar is dat niet wat riskant om een valk van Anita bij te nemen? Ze heeft net zoveel last gehad met haar vogels... Weet niet hoor, ik zou het niet zo snel gedaan hebben, maar ok ik wil je niet bang maken, hopelijk mankeert ie niets en heb je'm wel in quarantaine.

Groetjes, Tara

Hoi Tara,

Ik vind dit eigenlijk een belediging naar Anita toe en vooral van jou omdat jij zelf ook heel goed weet hoe het is om zieke valken gehad te hebben! >:(
Ik denk dat we hier aan elkaar juist goede adressen hebben omdat we van elkaar weten hoe we met onze valken omgaan en wij ook geen van allen (bewust) een zieke valk naar elkaar door gaan spelen.
Als valken om het een of ander behandeld zijn en er geen zieken meer zijn ben je weer vrij om ze weg te doen. En het geldt altijd zo, bij wie of waar dan ook, dat het beste is om je valken in quarantaine te houden.
Hoe zou jij het vinden als hier iemand zei beter geen valken bij Tara te halen omdat ze zieke valken heeft gehad, dat heeft iemand van hier van mij ook eens tegen mij gezegd en dat is niet leuk, dat doet zeer. :(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

boezempje

hai mandy

ja je mag me van de lijst schrappen oohhh sorry zeg ik hadt er nog niet aan gedacht meis


gr esther

Anita1

 ;) dank je wel mandy.hoef ik niet meer te zeggen nu naar tara toe..is voldoende zo.
ooow hahaa mandy zou ze bij jou ook een kleine albinootje halen.ooooooooow.hihi wist ik niet.maar ja de mijne is erg lief he? lolz.knuff anita :D

boezempje

hai anita

ja ik stond bij mandy op de wachtlijst voor een albino ik dacht als 2e maar weet niet zeker,

gr essie

Joyce28

Hoi Esther,

Gefeliciteerd met je albino,en dat je er nu veel geluk mee mag hebben

Ik vind het ook niet eerlijk inderdaad,dus dat zou betekenen dat we bij niemand meer een valkje zouden kunnen kopen,want iedereen zal wel eens een ziekte gehad hebben,ook buiten deze lijst om
En ik kan me voorstellen dat het pijn doet als iemand dat zegt,iedereen doet zo zijn best in het welzijn van de valkjes

Dit is niet alleen voor jou bedoelt hoor Tara,ik bedoel gewoon in het algemeen ;)

boezempje

hai

ja dat is ook zo je moet de mensen die een ziekten hebben gehadt wel een kans geven.ik en jij hebben ook bij mandy een valkje gekocht dat wil zeggen dat je haar vertrouwdt.
en dat het kan gebeuren hoe goed je ook bent en oplet,

gr essie

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Wat een beauty weer :).
Alweer een erbij waar je trots op mag zijn.
Hoeveel zijn het er dan?7?Ik raak de tel kwijt :D :D.
heel veel plezier ermee.

Groetjes van Carla.

boezempje

hai carla het zijn er dan 7 en dan over een paarweken de laaste nummer 8 en dan heb ik wat ik wil ahahahahh

gr essie

carco

Hoi Esssie

Je gaat lekker hard zo hè? :)
Ook dit is weer een beauty moet ik zeggen, en welke wordt nummer 8, heb ik dat even gemist?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!