7 mei 2025, 23:23:25

tam?

Gestart door karmen, 13 september 2004, 17:51:29

« vorige - volgende »

karmen

hoi vorige week berichtje gelaten waar ik antwoord op gekregen heb bedankt daarvoor wel het volgende is nu, hij is tam gekregen  ;D gewoon wat geduld oefenen, zit al op men hoofd en geeft al zoentjes op men neus en zo   :D maar heeft ietske met men haar die knabbelt daaraan en zo ::) maar dat neem ik er heel graag bij, zit juist nog nie op vingertje maar da zal wel nog komen zeker :-/ groetjes van karmen

Tara

Hoi Karmen,

mooi dat hij al zo tam is, is normaal dat hij iets heeft met je haar, sommige valkjes zijn daar heel erg verzot op ;)

Veel succes met verder tam maken.

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Karmen,

Leuk dat ie al zo snel tam is dat betekend dat het een hele jonge vogel is anders duurt het veel langer.
Maar met geduld kom je echt ver met valkjes dat heb je wel gemerkt.
Normaal verzorgd een valkje de partner maar omdat ie alleen is ziet ie jou als partner en verzorgd ie jouw haar omdat dat voor hem het meeste op veren lijkt.

Groetjes, Paul

karmen

hoi hoi,

hier ben ik weer na een paar weken, hier het volgende, het heeft me bloed en heel veel zweet gekost, maar mijn valkje is tam  :D het is me dus gelukt. Komt op men hoofd zitten, komt als ik hem roep, als ik op de pc zit komt ie op men schouder zitten en zo  :D het enigste is dat als ik kuis en strijk en zo ie nie weg te krijgen is, zit constant bij me :-/ maar ja nemen we er wel met de :D bij he is heel lief en geeft heel veel zoentjes en zo gaat ook al op men vingerke zitten en ook naar de kids gaat ie al vele groetjes en tot hoors karmen

Coot

Hoi Karmen,

Leuk he, zo'n lieve tamme valk :). Zo zie je maar (ik heb het zelf ook ondervonden), geduld wordt meestal beloond.

Succes ermee.

Groetjes,
Marco

Riny

Hallo Karmen
Soms heb ik het idee dat een valkje dan met jou haren zo bezig is omdat je ook wel ziet dat ze elkaar het kropje krauwen.Ik denk dat het een liefkozing is!!!!!
Groetjes Riny