21 mei 2025, 01:19:01

een kwartet slopers

Gestart door Rene, 10 september 2004, 05:03:23

« vorige - volgende »

Rene

Hoi,

Een tijdje geleden heeft hier al een stukje gestaan hoeveel plezier valkjes kunnen hebben met een leeg wc rolletje.Vanochtend had ik er weer eens eentje in de kooi  gehangen zodat ze wat vertier zouden hebben terwijl ik naar m'n werk was. Kom ik vanavond thuis, blijken ze toch aan het slopen te zijn geweest, niet normaal meer :D

Hieronder een paar plaatjes die ik direct na thuiskomst maakte van 2 van de 4 slopers ;)  Het touwtje had ik er  in de lengte nog doorheen gevlochten om te voorkomen dat een half afgeknaagd rolletje op de bodem valt en er een vogel met z'n kopje in blijft steken.

Groetjes,

-- Rene

suus

Ja, leuk om te zien he? Dat ze met zo iets simpels al helemaal happy kunnen zijn.
Goed ook dat je gedacht hebt dat het rolletje niet op de grond kan vallen, zodat de valkjes met hun koppie erin kunnen!
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Marianne

Hoi Rene,

Nou leuke foto's hoor.
Wat een fun met een wc rolletje  ;D

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rene

Hoi Suus, Marianne,

Het is inderdaad leuk om te zien hoe ze daar mee spelen, zich uitstrekken, pootje erbij halen en zo. Alleen heb ik er dit keer heel weinig van gezien, toen ik wegging was het rolletje nog zo goed als heel, toen ik 's avonds terug kwam was er bijna niets meer van over ;D  Andere keren deden ze er een paar dagen mee, maar nu ze met z'n vieren zijn (de jonkies gaan richting 3 maanden) gaat het wel heeel erg hard; het slopen zit blijkbaar goed in het bloed :D :D

Groetjes,

-- Rene

Henry

he rene

ik denk dat jou valkjes het hebben geleert van taco of niet :D

henry

Rene

Hallo Henry,
Citaathe rene

ik denk dat jou valkjes het hebben geleert van taco of niet :D

henry

Goh, daar zeg je me wat. Ik heb er niet zo bij stil gestaan maar ze waren laatst nog even een weekje bij Paul, en wie weet wat ze daar allemaal hebben bij geleerd :o
Van Taco of  Stan (bekend om het slopen van kartonnen dozen ;D :D)

-- Rene

Henry

he rene

nou het is niet te hopen dat het erger wordt he dat slopen :D
maar als je binnen kort weer even bij paul bent he moet je maar eens opletten op het valkje wat even op bezoek bij paul is he.hij heeft namelijk even een logeetje van mij.maar ik ben benieuwd of de albino het ook gaat overnemen ik hoop eigenlijk van niet.

henry

Andrea

Volgens mij hebben alle valkjes een ingebouwde sloop factor. Alleen zullen sommigen er beter in zijn dan de anderen.
Sparkle is een ster sloper, Binkie viel eerst wel mee, maar meneer krijgt een steeds krachtiger snavel en hij kijkt veel af van Sparkle :D.

Leuke foto's Rene :)

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle