26 april 2024, 16:42:31

gewonde valk zoekt huis

Gestart door adnaloj, 8 september 2004, 00:46:38

« vorige - volgende »

adnaloj

Ik liep vanmorgen mijn deur uit om naar mijn werk te gaan en boven op mijn auto lag een half bebloede valkparkiet. ik denk dat hij door een kat te grazen is genomen maar ik kan niet meer voor hem doen aangezien ik hele dagen werk en de wonden zijn aandacht nodig heeft. wie wil deze vogel alstublieft verzorgen, als ik de hele dag aan het werk ben dan komt dit niet goed. ik ben bij een dierenarts geweest en heb zalfjes en antibiotica gehad. als u deze vogel wilt opvangen en verzorgen zou u de vogel en mij hartstikke blij maken.

het gaat hier om een lutino witkop (witte) valkparkiet maar heeft geen ring, de dieren arts heeft hem geschat op een maand of 4 dus nog heel jong. ik doe hem alleen weg aan iemand die er verstand van heeft en hem de nodige tijd geeft. ik ben alleen staand dus ik kan niet eeuwig thuis blijven zitten.
groetjes natascha
 

dit las ik op marktplaats weer is dit te ver voor me... wie kan dit valkje helpen? groetjes jolanda

http://www.marktplaats.nl/markt/dieren/vogels/159236.htm?ret=%2Fnieuw_zoek.php3%3Fm%3D0%26q%3Dvalkparkiet%26b%3D0

Sanna

Je bent niet de eerste die deze advertentie heeft gezien:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=vermist;action=display;num=1094553289

Ik zou hem graag opvangen, maar ik heb ook niet de hele dag de tijd om hem in de gaten te houden. Bovendien zit ik hier beneden met 3 valkjes, dat zou betekenen dat ik hem op mijn kamer op zolder moet houden. Nou, daar is het nu snikheet, ik leg zelf bijna het loodje als ik naar bed ga :D.

Maar ik hoop dat er wel iemand is die daar wel tijd voor vrij kan maken....

Groetjes! Sanna

Inger m

Hoi Jolanda,
Je bent idd de tweede die dit topic vandaag opent  ;).