7 mei 2025, 22:32:38

hij gaat dood en ik kan niets doen

Gestart door Lique, 4 september 2004, 16:39:20

« vorige - volgende »

Lique

4 september 2004, 16:39:20 Last Edit: 4 september 2004, 16:45:32 by Angelique

dit is het jong van mickey, minnie, loulou en calvin.
10 augustus geboren, zijn 2 broertjes en zusjes zijn overleden.

ik zag hem met de controle er moeilijk bij liggen. gelijk eruit gehaald en voer gegeven met druivensuiker.
ik hou hem nu warm met mijn eigen lichaamstemperatuur, veel te veel gedoe om nu een lamp te pakken.
hij ademt moeilijk, en laat zijn pootjes naar achteren glijden, en zijn vleugels wijd, teken dat hij erg benauwd is.
ik denk niet datr hij het redt, laat dit niet nummer 8 zijn wat overlijdt...

Irene

:o :o :o :o :o :o :o nee he lique! Niet nog 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och laat dit kleintje het halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wat zul jij je machteloos voelen nu; je kunt niets anders voor hem doen dan hopen en afwachten!!
sterkte meis!
dikke kus, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

robentru

Ach Lique,
neen niet nog 1....... :'(
Duim voor je dat hij het gaat redden.
En moet nu echt maar eens afgelopen zijn!
Wens je ontzettend veel sterkte.
Groet Trudy.

Stijn dc

hoi

ooh, dat jong ziet er echt niet goed uit. Als ik eerlijk ben, dan ziet ie er al dood uit. ik denk niet dat ie het gaat halen. Ik hoop uit de grond van men hart van wel. Maar...

Mandy

Ik zou iets positiefs willen zeggen, maar van deze foto's kan ik niets positiefs maken helaas, hij gaat duidelijk dood, ik heb het helaas zelf ook al teveel gezien... ::)
Sterkte meid, je hebt je best gedaan... :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

4 september 2004, 17:21:25 #5 Last Edit: 4 september 2004, 17:23:51 by Angelique
Citaat:o :o :o :o :o :o :o nee he lique! Niet nog 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och laat dit kleintje het halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wat zul jij je machteloos voelen nu; je kunt niets anders voor hem doen dan hopen en afwachten!!
sterkte meis!
dikke kus, irene
heej irene,

ja, ik hoop het ook, hij wil zo graag, hij staat zelfs eventjes, maar dan laat hij zich ook zo zakken.
Ik kan nu niets voor hem doen, behalve hem warm houden.

dikke kus terug lique

CitaatAch Lique,
neen niet nog 1....... :'(
Duim voor je dat hij het gaat redden.
En moet nu echt maar eens afgelopen zijn!
Wens je ontzettend veel sterkte.
Groet Trudy.
Hoi Trudy,

Dank je wel, ik denk alleen niet dat hij het overleeft. 7 is al veel te veel, en 8 al helemaal. het kan zijn, dat hij van binnen zo verwoest is, en nu er geen antibiotica gegeven wordt, dat het te veel is voor dit kleintje.

groetjes lique

Citaathoi

ooh, dat jong ziet er echt niet goed uit. Als ik eerlijk ben, dan ziet ie er al dood uit. ik denk niet dat ie het gaat halen. Ik hoop uit de grond van men hart van wel. Maar...
Hoi stijn,
ik weet het, hij zal het niet halen, al blijf ik proberen hem warm te houden.
Mocht hij het niet redden, zal het zo zijn, maar toch blijven hij en ik vechtertjes

groetjes Lique

Lique

CitaatIk zou iets positiefs willen zeggen, maar van deze foto's kan ik niets positiefs maken helaas, hij gaat duidelijk dood, ik heb het helaas zelf ook al teveel gezien... ::)
Sterkte meid, je hebt je best gedaan... :-/
hoi mandy,

ik weet het, andersom zou ik precies zo zeggen.
Ik kan hem alleen veel warmte en liefde geven, en maar blijven hopen, maar mijn verstand zegt, dat ik hem terug moet leggen in zijn blok om hem te laten sterven.
Maar ik ben nog niet zo hard dat ik dat kan.
Nee, we vechten nog eventjes samen door, hopelijk helpt het.

groetjes lique

Lique

hij is net dood gegaan :'(

Tessa

ohhh wat erg ik leef zo met jou en alle anderen hier mee

wens je heel veel sterkte met dit verlies en hoop dat het de laatste is

tessa

Lique

Het kleintje keek me zo lief, maar vooral bang aan, voordat hij overleed.
Hij strekte zijn pootjes naar achteren, en zette zijn kuifje omhoog. toen sloot hij zijn oogjes, en wist ik dat het gebeurd was.
Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd met hem, hopelijk heeft hij een mooi moment gehad, voordat hij stierf.
Ik knuffelde nog wat met hem, en zei lieve woordjes tegen hem.
Ook vertelde ik hem dat hij mocht "gaan". dat heeft hij dus ook gedaan.

groetjes lique

Irene

:( :( :( :( :( zo oneerlijk!!!! WAt een drama. Hij heeft gevochten en jij ook lique!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het moet nu echt stoppen hoor, want dit houdt niemand meer vol op dze manier......
sterkte wijffie!
dikke kus, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

robentru

:'( :'(
Hoi Lique,
je hebt hem in ieder geval een mooi laatste moment gegeven.
Heel veel sterkte (hoe lang moet ik dit nog blijven zeggen :-/).
Groet, Trudy

Theetje

Hoi Lique,

He meis wat naar allemaal. En je knokt zo hard voor de kleintjes. Het moet toch een keer ophouden nu met de sterfgevallen.

Je weet in iedergeval dat je er alles aan hebt gedaan wat je kon.

Veel sterkte.

Groetjes

Theetje

Tara

Hoi Lique,

wat erg zeg, hij was zo mooi en zag er zo lief uit.. Zucht, maar hij zag er ook allesbehalve goed uit op die foto's :(. Ik vind het echt jammer hoor :(

Sterkte..

Groetjes, Tara

Coco en Chantal

jeetje vreselijk zeg, heel veel sterkte Lique met dit verlies

Liefs chantal
Groetjes Chantal en de valkjes