27 april 2024, 23:58:12

relatie van korte duur

Gestart door max, 9 februari 2003, 18:51:43

« vorige - volgende »

max

hallo ik ben ron ik heb een man en mijn beste vrient een pop
deze zijn bijde tam kunnen wij deze voor 1 kweek bij elkaar doen en daarna gewoon weer als gezelschapvogel gebruiken
alvast bedankt

Tara

Hallo Ron. Ik denk wel dat je dit kunt doen maar dat het geen zo'n goed idee is. Bv. die valkjes zullen mekaar misschien erg graag gaan zien en zijn zo blij met hun jongen samen en dan scheidt je ze terug, vaak kunnen ze om hun partner gaan treuren :(

Mandy

Tja Ron, als je graag jonkies wilt hebben kan je beter een pop aanschaffen en je vriend een man.
Dan zal de vreemde vogel eerst aan de nieuwe omgeving en soortgenoot moeten wennen en dan maar afwachten of ze een koppel zullen vormen. Zo ja dan kan je een nestkastje ophangen en komt de rest vanzelf wel. ;)
Maar die pop van je vriend erbij doen en dan weer weghalen zou heel zielig zijn, je zal dan zeker een verandering in het gedrag waar gaan nemen. Ze zullen ws niet meer die oude tamme valken van voorheen zijn... Dit zijn erg sociale beetjes en een dergelijke verstoring zou echt slecht voor ze zijn.
Dus als jullie van je valken houden doe je dit niet.
Ik snap heel goed dat het idee van jonkies heel leuk is, maar geef ze dan een partner. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

max

bedankt voor de tip dan toch maar een jaartje wachten want pa wil er niet nog één bij maar ja dan kan ik wel een voliare bouwen  :P