5 mei 2025, 15:41:01

Goedkope snoepstokjes

Gestart door Paul, 2 september 2004, 04:30:24

« vorige - volgende »

Paul

Hallo,

Ik heb ontdekt dat Schlecker goedkope snoepstokjes heeft voor parkieten.
Ik heb het vandaag geprobeerd en ze zijn er gek op.
Er zit een heel dun binnenstokje in dus er zit best wel wat zaad aan en ze gingen er meteen mee aan de gang :-)

Het is van hun eigen merk en twee stokjes in een doosje zijn 49 cent dus dat is echt heel goedkoop :-)
Je kan ze ook via internet bestellen als je boven de 15 euro zit als je er nog wat bij besteld krijg je er geen verzendkosten bij.

Groetjes, Paul

Joyce28

hee goeie tip,das wel een leuke afwisseling :)
alleen de Schlecker zit bij mij nogal ver,dus zal er gelijk een zooi inslaan als ik er naar toe ga :D

suus

Nou nou Joyce, zo groot is Apeldoorn toch ook weer niet? hihih. Het is niet al te ver bij mij vandaan, ik zal ook eens kijken of ze het hier ook lekker vinden....
Bedankt voor de tip Paul!
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Joyce28

CitaatNou nou Joyce, zo groot is Apeldoorn toch ook weer niet? hihih. Het is niet al te ver bij mij vandaan, ik zal ook eens kijken of ze het hier ook lekker vinden....
Bedankt voor de tip Paul!
Groet
Suus

Nee dat klopt,maar je hebt wel tig stoplichten ik woon aan de andere kant van Apeldoorn,dus zal er wel 20 min over doen,en dan ga ik niet voor 1 stokje ;D
eeuuh er zit er toch maar 1 hier op het schubertplein?Of is er nog 1 in de stad,want das wel dichter bij mij

suus

Hoi Joyce,
Het was ook maar een grapje hoor!!! Kan inderdaad lang duren met al die stoplichten...
Ik denk dat hij alleen op het schubertplein zit. Maar weet het niet zeker hoor!
Wie weet anderen uit Apeldoorn? Andrea? Mariska????
Groet Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Andrea

Hallo Suus,

Ik weet dat er een Schlecker op het Schubertplein zit. Die is  ook het dichtste bij mij in de buurt (vorige week nog tandpasta gekocht<die ik gebruik is daar nl ook veel goedkoper dan in de supermarkt ;)). Het kan zijn dat er nog meer zitten. Staat denk ik ook wel in het telefoonboek. In de stad zit er volgens mij geen een,

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Joyce28

Ik heb even op de site van Schlecker gekeken en alleen de Schubertlaan heeft een Schlecker staat er
nou weten we dat ook weer :D

Paul

4 september 2004, 05:55:45 #7 Last Edit: 4 september 2004, 06:05:52 by Paul
Hoi,

Als je er maar genoeg besteld en je komt boven de 15 euro brengen ze het bij je aan de deur.
Ze hebben ook inderdaad dingen als tandpasta en wasmiddelen en nog veel meer dus als je er maar een paar dingen bij besteld zit je zo al aan 15 euro
Dan neem je 10 pakjes dan zit je nog maar aan de 5 euro en dan neem je voor 10 euro nog wat andere dingen.
Ik bestel er zelf bijvoorbeeld contactlenzen.
Bij de opticien kosten die 20 euro per paar en bij schlecker 10 euro dus dat scheelt heel erg veel.
En dan geen goedkoop merk maar echt goeie merken zoals bausch en Lomb en dat is een van de betere.
Als je met de auto gaat ben je ook zo een paar euro benzine kwijt dan kan je er beter wat anders voor nemen :-)

Groetjes, Paul

Mariek

Hoi Paul,

Ik heb ook bijna altijd die van de Schlecker. Die van mij vind die geloof ik echt het lekkerst want die is het snelste op! Gewoon voor voer neem ik altijd wel een kwaliteitsmerk, maar voor die stokjes maakt het volgens mij echt niet uit van welk merk je ze neemt.
Leuk, zo'n verwennerijtje voor je beessie.

Groetjes Marieke

birdy2

Goede tip. Bedankt!!! Ik zal morgen en anders maandag even naar Kronenburg (Arnhem) gaan en even een paar stokjes kopen.  ::) Zullen wel binnen een kwartier bij mij wel helemaal kaal zijn door de parkieten. Alhoewel mijn valkje Iris er langer overdoet. Die is na een week of 2 nog bezig met zijn 1e stokje (die ik uiteindelijk dus ook nog te duur heb gekocht)

Carla_en_Yoshi

Hallo Paul.

Echt een goeie tip hoor.
Bij Yoshi gaat het vooral om het slopen van zoon snoepstaaf :D,dus die is in de korste tijd kaal.
Hij gaat er ook wel van eten,maar het slopen doet hij toch het liefst.Ik zal ook eens proberen wat Breezer van de stokjes vind,kan hij zijn kracht uitoefenen om alles ervan te plukken :).
ik woon op loopafstand van het centrum in Roermond,dus effe bij de schlekker binnenlopen zal ik nu zeker doen.
Groetjes van Carla.

Paul

Hoi,

Hier slopen ze er ook aan maar toch zie ik ze er ook van eten :-)
Maar als je ziet dat ze er gewoon veel lol aan hebben en ze zijn ermee bezig dan vind ik dat het geld al zeker waard :-)
In de meeste snoepstaven zit een dik stuk hout maar hier een dun staafje plastic dus er zitten best veel zaadjes omheen :-)
Ook die hartjes van Vitakraft heeft schlecker veel goedkoper dan in een normale dierenzaak en daar waren ze ook gek op hier.
Ik neem meestal 6 pakjes van die stokjes en die zijn in een dag weg  :D
Maar dat is al goedkoper dan 1 pakje van die merkstokjes en daar heb ik er ook een aantal van nodig.

Groetjes, Paul

Valerie

CitaatHallo,

Het is van hun eigen merk en twee stokjes in een doosje zijn 49 cent dus dat is echt heel goedkoop :-)

49 cent??  :o Dat is NOG goedkoper als toen ik in Duitsland woonde, toen waren die 55 cent.
Ik ga er dan vandaag toch nog halen, want van het rode stokje (ook snoepstokje) eten ze niet echt veel, en Rocky was gek op die andere.
Bedankt voor de tip, ik wist niet dat Schlecker ze ook had.

carco

Hoi Paul
Ik heb gisteren op internet gekeken en misschien dom, maar ik kon ze niet vinden alleen voor kanaries: waar moet ik nu zoeken?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Paul

16 september 2004, 22:55:22 #14 Last Edit: 16 september 2004, 22:56:39 by Paul
Hoi Caroline,

Ik heb die voor kanaries ook al gegeven hier omdat ze er in de winkel maar 3 pakjes hadden en dan neem ik kanaries erbij dat eten ze ook prima.
Maar die voor parkieten hebben ze ook die zijn geel en voor kanaries blauw.
Kijk maar even op http://nl03.shop.schlecker.com/cgi-bin/pg.exe?0000000000000015000396520000000200006414

Het is de vijfde van boven en ze noemen het AS   Parkietenvoer en voor de kanaries noemen ze het wel Kanariekricker met honing dus dat is wel raar maar het zijn wel de goede stokjes en kosten net zoveel als voor kanaries.
Pas wel op dat je niet de doosjes trosgierst neemt die zijn ook net zo duur en hebben dezelfde kleur.
Op zicht geen ramp maar als je snoepstokjes wilt wil je natuurlijk geen trosgierst bestellen :-)

Groetjes, Paul