3 mei 2024, 05:25:59

stok voor nagels gevonden

Gestart door Joyce28, 1 september 2004, 16:53:49

« vorige - volgende »

adnaloj

hallo

wat een leuke makkelijke stokjes!
nu even 1 vraag. zijn deze niet schadelijk voor de pootjes zelf?
mijn ervaring met de schuurhulsjes is dat ze hun pootjes eraan open halen, heb ze daarba ook gelijk de deur uit gegooit. als dat bij deze niet het geval is wil ik ze ook wel graag hebben voor me valkjes! kan ik ze kopen in assen? en misschien heeft iemand een naam van de stokken?
( misschien niet goed gelezen van mijn kant hoor )

groetjes jolanda

Roosje

Ik heb de hulsjes ingeruild tegen deze stok, en het werkt prima. Ik hoorde hier dat de hulsjes slecht waren, maar heb nog niets negatiefs gelezen over die stokken.

Paul

Hoi Jolanda,

Die stenen zitstokken zijn niet echt scherp maar die zandhulsjes wel dat is schuurpapier en daar zit een soort fijne scherpe korrels op.
Als je zo'n hulsje over je hand haalt ligt je hele hand open en met die stenen stokjes heb je dat niet.
Ook lopen die ik heb van smal naar dik en dat een paar keer naast elkaar dus de teentjes komen ook in verschillende standen om de stok en dat is ook heel goed voor de spiertjes.
Die ik heb heetten Pedi Perch van het merk Hagen.
http://www.hagen.com

Groetjes, Paul

Raikiri

die zandhulsjes moet je zeker niet gebruiken. ik wou ze kopen maar heb gehoord dat het enorm slecht is:-\... het is bedoeld voor de nageltjes maar het hele pootje gaat erdoor naar de pokke.

Groetjes Quynh-Nhi

Cheers, Quynh & Raikiri~

inky

Wij hebben halsbandparkieten (2) en wij hadden ook zo hulsjes gekocht. En ze bijten die gewoon in stukken vaneen.
En de nageltjes zijnt een ietsje pietsje minder scherp, nie vee dus.

inky

Kan je die stokken ook ergens in België kopen??

Lique

Ho iInky,

Je zou eens kunnen kijken bij de dierenwinkels bij jou in de buurt.
Als ze het niet hebben, kan je vragen, of zij deze stokken willen bestellen bij de leverancier.
Als dit allemaal niet mogelijk is, zou je via internet kunnen kopen.

groetjes Lique

adnaloj

oke ik gaat ze ook maar eens proberen. ik zal binnenkort eens even gaan kijken in de dierenwinkels in de buurt,
leuke tip weer. en kijken of het werkt hahaha

groetjes jolanda

Lique

Zelf heb ik nu ook erg leuke stokken.
Die kunnen ze zelfs helemaal opeten, zo te zien hihihi. :o

jacksmama

Wellicht inmiddels enorm achterhaald maar ik heb die stokken toevallig recent gezien. Bij tuincentrum Ranzijn in Alkmaar....

Misschien handig voor de mensen in die omgeving..en Ranzijn zit volgens mij in meerdere steden..

Ik ga er in elk geval een aantal halen......

Christa ( een beginnende valkparkiet)
Christa & De Rest

Valerie

Ik heb gisteren een small voor ricky gekocht. Zag pas later dat die voor grasjes zijn. Maar ik heb wel meer dan 4 € ervoor betaald. :o Waar halen jullie die dan zo goedkoop? En een beurs zie je ook niet wekelijks.  :-\



~Natas~

Hoi Val,

Ik heb ook zo'n stok en ik het er € 2,95 voor betaald.
En ik heb hem in het blauw maat M
Ik heb er wel veel winkels voor af moeten zoeken maar ik weet nu een plek waar ze te koop zijn.
Maar € 4,00 vind ik best prijzig hoor zo dan.

Groetjes,

Natas

Robby

Hoi
Ik ben ook opzoek naar de stokken maar ik mkan helaas niet op de foto zien hoe ze heten.
Kan iemand mij meer info geven over de stokken.

Groeten
Robby

jessay

Heyy robby ik weet niet of het te laat is maar pedi-perch is de naam van de stokjes.

Als ik het goed ontcijfert heb :)

even ontcijferen en googlen en dan kom je er wel

Nicole

Hey hallo allemaal! ;D

Ik ben ook op zoek naar die pedi perch.
Op interent heb ik al gekeken maar ik kan geen winkel in nederland vinden die ze heeft.
Ik woon in Hank, vlakbij oosterhout.
Weet iemand of er bij mij in de buurt een winkel is die ze heeft.

Hey Lique!

Waar kan je die pedi perch op internet kopen?



Dikke Kus Kiko & Kika!