19 april 2024, 18:09:45

stok voor nagels gevonden

Gestart door Joyce28, 1 september 2004, 16:53:49

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Nicole,

De firma die die pedi persch heeft is Hagen en hun site is http://www.hagen.com/
Alleen hebben die geen site in nederland helaas.
Je zou wel bij http://www.happy-bird.nl/ kijken die hebben de rockstone perches die zien er wel heel mooi uit alleen had ik het idee dat die iets minder goed werkte.
Je moet dan de medium nemen die is voor valkparkieten goed van dikte.
Er staat wel bij dat de small voor valkparkieten is maar dat lijkt me echt een stokje voor kanaries die is echt heel dun.

Groetjes, Paul

judith

Ik heb een stok van lavasteen?? voor de twee valkjes gevonden (in tilburg), medium, 3,75 euro. Dit zou ook goed zijn voor de snavels en nagels???

groetjes judith

inky

Ik heb ook eindelijk eentje gevonden. In een dierenwinkel in hulst. We hebben een halsbandparkiet, maar ik heb toch een medium gekocht hoor en gene Large. Diene large zag er zo groot uit en die koste dan nog es €4 of 5 meer.

Karin

Voor degene die hem nog niet hebben  ;D ik koop ze altijd bij intratuin, 4,95 per stuk, de medium.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

rico

Paul,

ik begrijp dat jij deze stokjes in de buurt van Rotterdam koopt?? wij wonen in gouda en zouden ze ook graag willen hebben. Kun je mij vertellen welke winkel je ze gekocht hebt???


valkje-jacco

hoi,

ik woon in een heeeel klein dorpje en daar hebben ze ze wel,
van S tot L.... en ik heb al wat grotere steden gelezen hier waar ze ze niet hebben....
ik heb zelf ook een M en dies goed voor Jacco ;D
groetjes: Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

hier vind ik er geen in leuven (belgie) zal wel ergens anders moeten gaan zoeken voor zo één te zoeken want heb zo één dat je om een stokje moet doen maar dat draait te hard en daar vallen ze vanaf.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Marlot

ik woon ook in een klein dorpje, maar ze hebben ze gelukkig wel  :D
mijn valkjes zitten er graag op  ;D

rico

Ik heb ze ook gevonden! Gewoon hier in gouda, bij de dierenwinkel Leo van Emst! Hij heeft ze in alle maten. Maatje M kost euro 4.95!

homerlassy


Hallo allemaal, :)

Is het bij deze stokken dan echt niet meer nodig om de nageltjes te knippen? Wij hebben dit 1 keer zelf geprobeerd, maar dit viel niet goed mee, vandaar...

Wij wonen in Noord-Antwerpen en zouden dan ook graag een adres in de buurt van Antwerpen-Roosendaal-Vlissingen-Breda bekomen.

We zijn reeds in verschillende dierenwinkels geweest, maar hier hadden ze deze niet...

Kan iemand ons helpen?

Alvast bedankt!!

Groetjes,

Inge en Kristof