21 juni 2025, 16:29:37

Spreekbeurt

Gestart door Lieke, 31 augustus 2004, 21:09:37

« vorige - volgende »

Lieke

hoi,

Ik moet een spreekbeurt houden op school.
Die ga ik over de valkparkiet houden. ;)
Hebben jullie daar informatie over?
(ik heb er namelijk maar een paar dunne boekjes :-/)

Groetjes, Lieke

Kolkkie

Hoi Lieke,

Wat wil je allemaal weten over valkparkieten?

Dan kunnen we je een beetje helpen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lieke

ehhhhh.... ik ben nu bezig over een hoofdstuk over de kweek.
En daarna over mutaties.

Groetjes, Lieke

Kolkkie

Wat wil je precies weten over de kweek en de mutaties??

Dan kunnen we je gericht gaan helpen, want er kan nl. zoveel verteld worden over de kweek en mutaites.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lieke

Hoi Mariska,

Bedankt!
Alleen heb ik net nog een boekje gevonden waar het in staat :-/.
Maar toch bedankt ;)!!!!!

Groetjes, Lieke

Stijn dc

hoi

las je iets moet weten, dan kom je het hier maar vragen hoor, er zal zeker binnen de dag op gereageerd worden, mss zelfs sneller.

SDC:D

Lieke

Ik ben bijna klaar met mijn werkstuk.
Alleen ben ik bezig met een stukje over de kooi en ik weet nou niet hoe groot die moet zijn ::)
Weet iemand dat toevallig?

Groetjes, Lieke

zazu

hayhay,

ik had ergens gelezen dat een valkparkieten kooi 60x40x60 moet zijn. groter is natuurlijk beter. als je je valkparkiet tam wilt maken hoef je er geen rekening mee te houden dat hij erin kan vliegen, maar moet wel zijn vleugels erin kunnen strekken. Is het geen tamme valkparkiet en haal je hem niet aan dan is een voliere het beste.

ennuh nog succes met je spreekbeurt

gr.
zelda

Paul

Hoi Lieke,

De kooien die vaak voor valkjes verkocht worden zijn minimaal 50 cm breed, 32 cm diep en vaak 60 cm hoog.
Je kan even op de Ferplast site kijken daar staan zelfs alle maten er ook nog bij.
http://www.ferplast.com/nl/page_4625.html

Succes met je werkstuk met alle informatie op deze site moet je minimaal een 9 krijgen :-)

Groetjes, Paul

sweety-valkparkiet

ik doe ook een spreekbeurt over valken :)

Paul

Hoi Sweety,

Leuk dat je het ook over valkjes gaat hebben met je spreekbeurt :-)
Het meeste wat je nodig hebt kan je op de site vinden maar als je bepaalde dingen wilt weten kan je dat altijd even vragen dan krijg je zeker snel antwoord.

Groetjes, Paul