5 mei 2025, 15:24:11

Help Trudy niet lekker

Gestart door Tara, 29 augustus 2004, 21:25:25

« vorige - volgende »

Stijn dc

hoi

mijn reactie was eigenlijk op hetgeen je zei: dat er veel jongen van dit koppel gestorven waren dit jaar. DUs daarom dacht ik dat ze mss een ziekte hadden.

SDC:D

Tara

Hoi Stijn,

ik ben niet meer mee, ja ze hebben een ziekte, of hadden, daarom zijn we naar Gent geweest ;). Anders weet ik niet helemaal meer wat je bedoelt :D

Stijn dc

hoi

ja, precies dat bedoel ik. Als de jongen de ziekte hebben, dan hebben de ouders dat ook. Daarvan is ze mss wat zwak nu

Tara

Hoi Stijn,

ik denk persoonlijk dat mijn valkjes niet meer ziek zijn want volgens mij zouden ze niet overleven anders, lijkt me nogal onlogisch als ze nog steeds ziek zouden zijn dat ze plots toch niet meer sterven.. Maar ik wacht nog ongeduldig enkele telefoontjes af... Zucht..

Groetjes, Tara

Anita1

hoi lieffie.ik hoop ook dat je snel de uitslagen hebt hoor.dan weet je echt waar je aan toe bent.en al die lieffies worden wel weer beter hoor het mag nu niet meer fout gaan hoor! knufff anita ;)

boezempje

hai tara

ff volhouden nog meis.we zullen allemaal ff voor je duimen tot je de uitslag hebt,moet goed komen tog
gr essie :-*

Tara

Sorry hoor, ik weet niet of ik dit met jullie moet delen.. Maar ik ken mijn moeder niet meer... Toen ik vandaag thuiskwam zag ik Paabs doos in de garage en ik ging vlug kijken naar de volière, ze heeft hem gewoon in de volière gedaan, zit met tranen in de ogen hiero..

boezempje

hai tara

ik vindt het echt ziellig voor je meis en dat je er niks aan kunt doen is hellemaal :censuur voor je.
als ik iets voor je kon doen deedt ik het .

gr essie

Anita1

lieffie.het is wel lastig als paabje uitgevlogen is..dat hij los in je kamer is..daarom zal je ma het gedaan hebben.maar ik denk ook dat je naar pablo moet kijken! die had een volle krop.dus zijn ouders voeren hem.dat is ook weer geweldig of niet? als je nou veel in de voliere bent..kan je hem best tam houden.ik hoop dat je dit ook snapt.of je moet je ma vragen of hij in een kooi op zijn kamer mag..maar dan is hij ook veel alleen.als je weer naar school gaat.wil je dat zelf ook? daar moet je even bij stil staan denk ik.knuff anita ;)

Tara

Hoi,

even laten weten hoe het met Trudy gaat. Super goed, met allemaal, ze zijn allemaal superactief en dergelijke, het voelt goed om mijn valkjes bezig te zien en Trudy zit nooit meer zo bol, slaapt niet gelijk en ze voelt veel sterker aan, ben erg blij, volgens mij kan ik eindelijk zeggen: Mijn valkjes zijn gezond.

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
wat ben ik daar ontzettend blij mee  :) :) :)
Geweldig dat je dat nu eindelijk kunt zeggen, na alle ellende van de afgelopen maanden.
Als het ff kan hoop ik wel weer snel foto's te zien  ;)
Veel groeten, petemoei Trudy.

boezempje

hai tara

nou beter nieuws is er niet he meis.
geweldig voor je.
knuff essie

Tara

Dank jullie alletwee.

Ik ga de albino's er ook bij doen, kan nu geen kwaad meer lijkt mij.

Ik ga vandaag batterijen kopen Trudy als ik het niet vergeet ;)

Paul

Hoi Tara,

Fijn dat het zo goed gaat maar dat mocht ook eindelijk wel weer een keer bij jou want je hebt erg veel pech gehad ook dit jaar :-(
Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's ik hoop dat je batterijen hebt kunnen halen :-)

Groetjes, Paul

Tara

Hoi Paul,

ja ik ben er in geslaagd batterijen te halen om foto's te nemen van mijn valkjes :P.

Zo zit Trudy er bij :)

Ik vind ze er superrrrr uitzien ;D