14 mei 2025, 20:17:44

ik wil een valkje!!

Gestart door Lola, 28 augustus 2004, 20:26:08

« vorige - volgende »

bannanne

weet je wat ook lukt
je zoekt op internet heel veel verschillende mutaties bij elkaar en vraag eens of ze komen kijken dan zegt 1 van de 2 vast wel deze valt wel nog mee
en zo kun je ze overhalen

Lola

hoi tara,

mn moeder wil geen dieren meer omdat zij dan voor ze moet zorgen (zegt ze, maar dat is niet zo hoor  ::)). tja ik snap het ook niet zo goed. *zucht*

lief lola

Tara

Hoi Lola...

Ahhh gaat ze zo beginnen :D,
het beste kan je gewoon zeggen dat je meent dat jij er voor zult gaan zorgen en zoniet dat ze het valkje weer weg mag doen, dan zal ze je gelovne en gelijk ook een beetje haar eigen zin hebben, dan moet jij zorgen dat je altijd voor 'm zorgt want straks doet z'm nog weg ;-).

Groetjes, Tara

Lola

:D hooi tara,

haha tja das wel erg gevaarlijk voor mij omdat ik het nogal eens vergeet. maar k ben goed bezig de laaste tijd ik zeur niet meer als k de hond moet uitlaten enz.  :P maar dat geloof ze toch niet omdat ik 4 jaar geleden zo ook al een hond bij elkaar geschooid heb en die de 3,5 jaar erna wel uitgelaten heb maar er nooit zin in had. *zucht*

liefs lola

Tara

Hoi Lola,

hahaha, maar een valkje moet je niet per se uitlaten he om een poepje te doen, alleen als hij uitvliegt zal je af en toe een poepje moeten ruimen, maar ik vind dat je dat automatisch doet, ik toch, en ik ben ook wel zo'n gevalletje als jij ;D

Groetjes, Tara

Lola

tja dat zei ik dus ook al tegen mn moeder. maaaam n vogel is geen hond of kat hoor!! maar ze zei: 'ik wil dat je er nu over ophoud en ik wil er niks meer over horen!!' en toen had ik zoiets van  :o. haha.

Liefs lola

Lique

Hoi Lola,

Jammer dat je moeder het maar niets vindt.
Alleen denk ik dat je je er dan wel bij neer moet leggen.
Misschien kan je over een tijdje nog eens vragen of het mag.
En jullie mogen rustig komen kijken hoor, het heeft verder geen verplichtingen.
Binnen hebben we ook een aantal valkjes, hartstikke tam, dan zal je moeder wel met eigen ogen zien, dat het superleuke beestjes zijn.

groetjes lique

Lola

tja ik denk dat dat best wel zou kunnen werken alleen zou mn moeder nooit meegaan...

liefs lola

Tara

Hoi Lola,

ik denk ook, net als lique al zegt, dat je je er beter bij neerlegt, zo te horen is er niets die helpt..

Wat zou er gebeuren als je van een familielid of zo een valkje krijgt met een kooi e.d. ?

Groetjes, Tara

Lola

dan vind mn moeder t nog niet goed haha. ik ga nog maar ns een keer met mn vader praten meestal lukt het hem wel. haha en anders moet ik me er idd maar bij neerleggen..

liefs lola