Chewy, Yoda, Yabba, Solo, Wooki en Obi!!

Gestart door Annouschka, 2 augustus 2004, 14:45:59

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi,

ja dat denk ik ook Paul.  Ik heb haar net gewogen en er verscheen 100 gram op de weegschaal.
Morgen ga ik Solo nog eens wegen, die vertrouw ik niet zo, hij ziet er totaal niet meer ziek uit maar ik vind in de grote kooi toch nog regelmatig ontlasting waar veel wit in zit.
Ik zou het erg vinden moest ze nu nog achteruitgaan, ze is nu zover gekomen, ik wou dat ik die foto van 4 weken geleden hier kon plaatsen maar die is genomen met m'n gsm en ik heb nog geen apparaatje voor bluetooth.
Dan zou je het verschil heel duidelijk zien hoor.

groetjes
Annouschka

Annouschka

Hoi,

nog even over mezelf, ik heb nog geen volledige bloeduitslag, de rode en witte bloedcellen zijn goed.  De chlamydiatest had ie nog niet binnen.
Omdat ik me terug zieker voel, moet ik morgenochtend teruggaan en gaat hij dan bellen naar het labo voor de uitslag.

groetjes

Paul

Hoi Annouschka,

100 gram is een heel mooi gewicht hoor voor een valkje.
En de ontlasting is ook bij gezonde valkjes wel eens aan de vreemde kant maar als ze ziek zijn let je er extra op en dan lijkt het vaak erger dan het is.
In elk geval fijn dat de testen van je eigen bloed tot nu toe goed waren en nu maar hopen op die laatste test dat die uitslag ook goed is en dat je zelf verder die ziekte niet hebt.
Het verschilt soms erg met de snelheid van de uitslag.
Het schijnt dat een laboratorium eens in de zoveel tijd die testen maar doet.
Ik ben maandag met een valkje bij Feld geweest en vrijdag had ik de uitslag al van die test op papagaaienziekte dus dat was best snel.
De test was overigens negatief dus het valkje had niks :-)
Maar soms moet je er twee weken op wachten dus dat is dan wel naar als je echt zit te wachten op de uitslag.

Groetjes, Paul

Anita1

;) anouss lieffie.bij jou heb ik echt wel sterk het idee dat het wel goed komt met je lieffies.wauww wat een gaaf gewicht he? kijk dat is super meiss! en die zaadjes..ik denk dat het uiteindelijk..laat ik zeggen ik hoop! dat het weggaat.
maar ik kan me voorstellen dat je het ziek zijn soms moe kan worden van je lieffies.maar meiss.twijffel noooit aan jezelf!
en dan kom jij er zeker kanjerr.kusss anita ;)

Annouschka

Hoi,

hierbij laat ik jullie weten dat ik het forum voor onbepaalde tijd verlaat.  Als een mens z'n mening al niet meer mag zeggen dat vind ik toch al een beetje ver gaan.
Sommigen zullen wel weten wat ik bedoel.  Ik weet dat ik recht voor de raap ben maar zo ben ik en ik ga mezelf daar niet voor veranderen.
Ik kom heus nog wel terug maar laat het nu effe allemaal bezinken en er wat tijd over gaan want anders komt er ruzie van.

Dit heeft niks met m'n verhaal te maken maar met andere dingen die hier de laatste tijd gebeurd zijn waar ik het niet mee eens ben.  Verder gaat het redelijk goed met de valkjes.  Als er iets is, meld ik het wel via Tineke.

Vele groetjes en tot ziens,
Annouschka

vanta

hey annous heb ik potverdorie wat gemist
niks van het forum want anders wordt het tijd dat de genen die denken dat ze alles kunnen maken maar eens goed aangepakt worden en voor mijn part nemen ze dan een eigen site maar hier is iedereen welkom en zo hoort het ook

kom annous laat mij niet alleen laat ze lekker lullen ze zoeken het maar uit en ik mag het niet zeggen maar doe het lekker toch laat anderen lekker de rambam krijgen

tineke >:(

robentru

Hoi Annouschka,

sluit me helemaal bij Tineke aan.
Iedereen is hier welkom, laat ons niet zitten.

Groet, Trudy

Joyce28

Ik heb ook wat gemist geloof ik ::) ,maar blijf lekker joh
Ik wil wel weten hoe het gaat met Yabba hoor
dikke knuf :-* ,en laat ons niet zitten

Paul

Hoi Annouschka,

Het zou zeker jammer zijn als je weg zou gaan want we willen zeker weten hoe het met Yabba gaat hoor :-)
Maar ik geloof dat het ondertussen al wat uitgepraat is en dat je gelukkig hebt besloten om te blijven :-)
Dat zou ik in elk geval wel heel fijn vinden :-)

Groetjes, Paul

boezempje

hai Annouschka

nou meis ik ben heel blij dat je blijft en dat we weten hoe het met jou en de valkjes verder gaat.dat wil ik echt niet missen hoor,
ik hoop dat je je hart hebt kunnen luchten meis en weer gewoon verder kan hier op het forum ;)
hoe is het verder met je valkjes vandaag

gr essie

vanta

hoi annous ik weet nu niet meer hoe of wat heb je een mail gestuurd in iedergeval als jij stopt stop ik ook

groetjes tineke

Anita1

tineke.anous zou met stijn gaan praten hoor.en ze zou op het forum blijven.ik denk dat annous eerst met stijn gaat praten.dan weet je dat.ik heb je gemist gisterenavond.knuff anita ;)

vanta

ik had gister een verjaardag met etentje vandaar dat ik niet op de chat kon zijn jammer

maar ik denk dat ik wel stop aangezien ik alleen lullige im heb gehad hoor het wel van annous dank je voor de info anita

groetjes tineke

boezempje

hai tineke

ik weet niet wat er aan de hand is maar ik hoop dat je wel blijft.

gr essie

vanta

hoi essie ik weet het wel en ik moet wel eeen besluit nemen iedereen kan een andere manier voor hulp wel bedenken der zijn er genoeg op het forum die volleerd zijn

groetjes tineke