Chewy, Yoda, Yabba, Solo, Wooki en Obi!!

Gestart door Annouschka, 2 augustus 2004, 14:45:59

« vorige - volgende »

boezempje

hai

klopt tineke
maar jij hebt altijdt goeden tips en zo en het is het niet waardt meis geloof me nou,
en ook jou verhaalen willen blijven hooren,

gr essie

Anita1

nou jij bent wel heeeel erg ervaren hoor tinkeke.ik wil niet dat je weggaat!!!!!!!!!!!! punt!!! :-X :-/ :-[

Annouschka

Hoi mensen,

even vlug een update, met Yabba blijft het gelijk, ze fluit van 's morgens tot 's avonds met tussenpauzes en eet volgens mij wel voldoende, de zaden in haar ontlasting zijn er echter nog steeds.  Ze weegt nu 98 gram, is ook nog goed vind ik, zolang ze maar niet blijft vermageren.
Met de rest gaat het redelijk zal ik maar zeggen, Yoda plukt Chewy nog altijd, vind het echt zielig voor haar.  
Solo z'n hormonen slaan tilt, gisteren waren ze allemaal uit de kooi en meneer wou ook eens aan ochtendgymnastiek doen met Yabba, alleen, hij raakte niet op haar rug :D :D

Zij begreep echt niet wat ie wilde doen want daarna, zette ze haar pootje ook op de zijne :D :D
Solo gaat heel hard in de rui, heb een middel gekregen van de DA om het vlotter te laten verlopen, Biochol heet het, wordt veel gebruikt bij duiven maar ik mag het pas geven na de AB kuur.
Hij krijgt nu 2 nieuwe staartveren, maar ik vind ze klein terwijl ze best al lang zijn.

Zo, nu nog over die ruzie,
ik heb besloten om te blijven, want ik heb gisteren gezien dat ik het toch alleen maar erger maak door weg te gaan, Tineke moet ook blijven met mij samen want iedereen heeft heel veel aan haar advies en ervaring, er zijn hier idd veel kundige mensen maar iedereen kan nog van elkaar iets leren en zeker van jou Tineke.
Ik heb je ondertussen al teruggemaild, want ik ben pas een half uurtje thuis van het werk.

groetjes

boezempje

hai

we zij n blij dat je blijft hoor,en ook dat het  redelijk gaat bijna goed eigelijk met je valkjes ,

gr essie

Anita1

welkom backkkkkkkkk annous.en feliee dat het zo lekker gaat met je valkjes weer.mag ook wel he? knuff anita ;)

Paul

Hoi Annouschka,

Ik vind het heel fijn dat je blijft het is hier een heel goed forum en het zou jammer zijn als je door een paar onenigheidjes weg zou gaan.
En Tineke moet ook zeker blijven daar hebben we ook heel veel steun aan zeker als het gaat om hele jonge valkjes heeft ze daar de meeste ervaring in van ons allemaal.
Het is heel fijn dat het met Yabba zo goed gaat en dat ie op gewicht blijft dat is zeker een goed teken.
Die is nu zoveel aangesterkt dat hij het wel gaat redden hoor :-)
Op het forum kunnen we je alleen maar steunen en wat tips geven maar beter maken kunnen we hem niet dat moet ie zelf doen met hulp van de dierenarts maar dat lukt al heel aardig.

Groetjes, Paul

Annouschka

Hoi,

ja das waar Paul, ik zou er spijt van hebben moest ik wegblijven, het leven is al kort genoeg en er zijn ergere dingen dan bv. een banale ruzie. ;)

Ik durf niet te hard roepen hoor over de valkjes, Yabba is terug haar hele repertoire aan het zingen, haar lievelingsliedje is nu eentje dat ik altijd fluit, het staat hier ook bij geluid en film bij Pino zingt geloof ik.  Ook Don't touch that stereo van de Marshall Masters doet het hier heel goed bij Yabba en ook bij Solo en natuurlijk een meisje nafluiten kunnen ze hier goed, ze maken er natuurlijk altijd hun versie van hoor :D
Alleen Yoda die fluit niet meer sedert hij van Chewy mag wipwappen met haar. ::)

De tijd zal het uitwijzen hoe het hier afloopt, nog een paar testen en dan weten we terug meer hoop ik, de volgende keer gaat Solo ook mee naar de dierenkliniek, ik wil hem gewoon even laten checken want die laat het echt heel laat zien als ie ziek is.

Ik heb zaterdag m'n bloeduitslag gekregen en de test voor chlamydia was negatief, is ook al goed nieuws.

groetjes

Paul

Hoi Annouschka,

Wat goed dat je zelf verder niks hebt dat lijkt me echt een hele opluchting :-)
Alleen al het idee dat je het kan hebben maakt je soms al ziek en nu weet je gewoon zeker dat je niks hebt.
Het is zeker altijd heel mooi als je ze zo hoort fluiten en dat ze zo goed met elkaar omgaan :-)
En het kan nooit kwaad om een valkje preventief te laten onderzoeken dan heb je in elk geval alle zekerheid dat ie niks mankeerd.
En een onderzoekje kost niet echt heel veel geld dat zou ik ook zeker voor mijn valkjes over hebben als ik denk dat ze wat mankeren.

Groetjes, Paul

Annouschka

Hoi,

nee, voor het geld moet ik het ginder zeker niet laten, vorige week hebben ze Yabba haar ontlasting onderzocht, medicijnen voorgeschreven en natuurlijk de consultatie en ik lag maar aan 7.5€ :o
Dat vind ik echt goedkoop, ik kan me niet inbeelden dat het ergens goedkoper, dichter bij de deur en beter kan dan daar.  Ze beschikken daar over alle medische apparatuur die je je maar kan voorstellen, ik wist zelfs niet dat men röntgenfoto's van een valkje kon maken.

Ja het is fijn dat ik zelf ook niks heb, voel me ook al een stuk beter.
Zo, ik ga verder puzzelen met Windows Movie Maker om die filmpjes te verkleinen, ik raak er echt niet wijs uit en dan nog inpakken met Winzip, ook al zoiets waar ik bang voor ben ::)

groetjes

Paul

Hoi Annouschka,

Met movie maker kan je een filmpje openen en dan in een ander kleiner formaat wegschrijven.
Met winzip inpakken heeft vaak weinig nut omdat als je de film verkleind hij ook eigenlijk al word ingepakt en dan word het niet veel kleiner als je hem dan nog eens gaat inpakken met winzip.
Als het helemaal niet lukt met kleiner maken geef dan even een gil dan kan ik je wel helpen.

Groetjes, Paul

Mandy

Hoi Annousch,

Ten eerste, fijn dat je zelf niets hebt en dat je hier blijft, ik reageer niet altijd maar lees wel regelmatig het een en ander van iedereen maar mis ook wel eens wat, dus ik weet niet wat er gebeurd is, maar welcome back en Tineke ook. ;)

Het klinkt alsof het wel goed gaat met je valkjes, hopelijk zijn de volgende uitslagen goed en ben jij ook van alle ellende af. Je hebt je er in ieder geval 100% voor ingezet en meer kan je niet doen. Succes verder. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

vanta

hoi annous heb je een im gestuurd ik stop dus maar je weet me te bereiken

groetjes allemaal

boezempje

hallo tineke

we vinden het jammer dat je gaat hoor maar er zijn verschilenden mensen die gevraagt hebben of je wilden blijven waaronder ik ook.maar het is je eigen keus die je maakt het was leuk je verhallen en kennis te kennen.jammer dat je dit besluit hebt genomen,we hopen dat je nog een keer terug komt.

succes met alles en je valkjes essie

suus

Hallo Annousch,

Nou ik zal heel voorzichtig mee fluisteren met je dat ik het fijn vind dat het weer beter gaat met je valkjes. Ook al reageer ik niet altijd, ik lees je dagboek wel regelmatig.

Nou nu terug naar het begin, met gezond verkaarde valkjes? Laten we het hopen!
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Annouschka

Hoi,

bedankt voor de reacties.

Hier alles redelijk ok, vanmiddag was er grote paniek toen ze los waren en ze hebben allemaal wel ergens tegengevlogen, Solo heeft een paar buiklandingen gemaakt, net als Yoda waar ik toch van schrok want eer die in paniek is moet het al heel erg zijn, Chewy is een pluimpje kwijt aan haar oortje en Yabba aan haar vleugel.  Er is gelukkig geen bloed gevloeid.

Tineke, net als de rest vind ik het erg dat je vertrekt en dat door mijn fout.  Maar ik kan het heel goed verstaan, ik pik het ook niet hoor wat er tegen jou gezegd is!
Maar goed, we gaan hier niet verder over uitwijden, we zijn met een paar die weten wat er gebeurd is en ja, het maakt toch niets uit of we hierover terug uitwijden, je begrijpt wel wat ik bedoel ;)
We weten dat je een superwijfje bent en wat de rest denkt, who cares??!!  En dat ik altijd bij je terechtkan voor raad, kom eigenlijk altijd bij je als ik raad nodig heb ;)
We zien je nog wel op msn en ik hoop dat je je nog bedenkt en niet op je kop laat sch*ten!

vele groetjes