Chewy, Yoda, Yabba, Solo, Wooki en Obi!!

Gestart door Annouschka, 2 augustus 2004, 14:45:59

« vorige - volgende »

Ria

hallo,

volgens mij begrijp jij me nu verkeerd
als paul het had geweten dat annouschka jou had kunnen bellen, had hij dat vast doorgegeven

verder toppie hoe jij je voor je valkjes inzet

groetjes,
ria

vanta

even voor de duidelijk heid paul van het forum is niet mijn man toevallig heet hij ook paul
annous wilde niet bellen omdat ze bang was het gezin wakker te maken heb haar gezegd dat ze altijd mag bellen dag en nacht en ook mijn paul vond dat vanaf nu zal ik hem paul1 noemen om misverstanden te voorkomen

heb net annouska gesproken aan de telefoon en yabba is in de kliniek zodra ze meer weet belt of smst ze vanaf der werk

tineke

Anita1

;) fijn dat je dat hier even meld tineke.over yabba.en ik wist wel dat ze je altijd kon bellen.knuff anita ;)

Ria

hoi tineke

dan hadden we het over een andere paul
ik zat vannacht te kletsen met paul van hier, vandaar het misverstand

sorry

groetjes,
ria

Annouschka

Hoi,

ben net terug en heb al telefoon gehad :'(

De DA wou een paar vragen stellen, ze zei dat het kan van de AB zijn, dat ze er niet goed tegenkan maar het kan ook nog iets anders zijn nl.  een ontsteking van een maagklier waar jammergenoeg niks meer aan te doen valt :'( :'( :'(
Ze gaan nu swabs nemen, foto's nemen en eventueel een bloedstaal.  Deze namiddag zal ik de uitslag weten.

Oohh ik hoop zo dat ze gewoon allergisch is aan de AB, laat het asjeblieft niet dat andere zijn. :'( :'( :'(

Anita1

:o ooow jeee anoush!!! das erg zeg.ik hoop met je mee,maar is eigenlijk allebei vervelend.pfff meiss toch!
ben je nu weer thuis van je werk? kuss anita

Annouschka

hoi,

nee, moet straks om 13u gaan beginnen, zie dat eigenlijk niet zitten maar heb geen andere keuze, zonder werk vallen is ook geen optie op dit moment, daar schiet ik ook niet mee op.

groetjes

Ria

hoi annouschka,

ik duim voor je en hoop voor je op een goede afloop

groetjes,
ria

Annouschka

Hoi,

even nog over dat misverstand, voor diegenen die het niet weten.
Yoda, Yabba en Solo komen van bij Tineke vandaan, ze heeft me al veel geholpen en is een echte vriending van ons geworden.
En ja, haar man noemt ook Paul, net zoals de Paul hier van het forum.
Ik wilde haar niet wakker maken omdat zij pas geopereerd is en ik was bang dat ik haar en de kids uit hun slaap zou storen.

Ik weet nu Tineke, dat ik altijd bij jou terecht kan, met wat dan ook en jij weet ook dat jij altijd bij mij terechtkan. :-*

groetjes
Annouschka

Valerie

Awwwww, wat erg zeg! Ik hoop ook echt voor je dat het de AB is en niet het andere.
Het lijkt mij een v.d. ergste dingen die je kan overkomen. Mag er niet aan denken mijn valkje te verliezen. Hij's al meer dan 8 jaar oud. Ze zijn toch zo snoezig met hun kuifje. :)

vanta

hoi heb annous gesproken en naar aanleiding van wat ze haar daar vertelden heb ik contact opgenomen met enkele dierenartsen die goed zijn

waaronder ook dr feld

en daar kreeg ik iets anders te horen het kan dus nooit van de ppg zijn als het dat als is
en hoeft ook absoluut niet per definitie dodelijk te zijn dit kreeg ik bij alle drie te horen
hopelijk stelt het annous wat geruster heb haar al op de hoogte gebracht
verder wachten we even de uitslagen af en gaan eventueel naar yzendijke waar ook een hele goeie zit en dichter in de buurt voor haar.

we houden hoop

lieve annous we geven het zomaar niet op

liefs en een dikke knuffel
 :-*
tineke ;)

maar opgeven doen we zomaar niet >:(

Anita1

:o och wat lief tineke van je..dat je dat hebt gedaan.anouss ik hooop het voor je ..meiss kop op we geven niet op he? we gaan ervoor.kusss anita

boezempje

hai  annous

jeetje wat verveelend allemaal zeg ik hoop en zal duimen voor een goeden afloop.
en niet opgeven hoor.

gr esther

vanta

hai ik heb net annous aan de lijn gehad
het ziet er iets beter uit maar annous gaat dat ongetwijfeld vanavond uitleggen yabba mag in ieder geval morgen naar huis en dan kan annous weer vol liefde voor haar zorgen en vertroetelen

de rest legt ze vanavond zelf uit dat ga ik niet doen

groetjes tineke

boezempje

hai

oooohhh gelukkig dat is fijn dat hij weer naar huis mag
we horen het wel strakjes ;)

groetjes