14 mei 2025, 12:03:42

wat krijg ik

Gestart door boezempje, 22 augustus 2004, 01:54:34

« vorige - volgende »

boezempje

hai

wat krijg ik voor baby's als mijn witkopmasker man en albino vrouw kleintjes krijgen weet iemand dat

gr esther

Henry

he esther

als je hem koppelt komen er de volgende mutatie uit

Mother:Whiteface Lutino
Father:Whiteface

male offspring:
100% Whiteface Split To {X2: Lutino}

female offspring:
100% Whiteface

dus als ik het goed heb krijg je dus allemaal witmaskers uit en de man is split voor lutino en dat is dacht ik dat je er albino uit kan krijgen maar weet dat niet zeker.

henry en de valkjes

boezempje

hai

oke dank je henry voor het uitzoeken

gr esther

Henry

he esther

maar weet je soms ook waar je valkjes split voor kunnen zijn?als ik dat weet namelijk kan ik weer even kijken of er nog wat anders uit kan komen voor je namelijk.

henry en de valkjes

boezempje

22 augustus 2004, 02:52:20 #4 Last Edit: 22 augustus 2004, 03:06:27 by boezempje
hai

heb ff opgezocht witmasker wildkleur cinnamon.
albino split zilver,

1heb ik uit moeten pendelen wist ik niet ::)

Henry

he esther

nou ik weet niet of je itmasker man dan split voor wildkleur cinamon kan zijn.ik kan het ook fout hebben he.maar dit kan er dus uitkomen dan he.

Mother:Whiteface Lutino Split To Recessive Silver
Father:Whiteface

male offspring:
50% Whiteface Split To Recessive Silver {X2: Lutino}
50% Whiteface Split To {X2: Lutino}

female offspring:
50% Whiteface Split To Recessive Silver
50% Whiteface

maar je ging de albino morgen halen?dan kan je toch vragen waaruit de albino komt qua ouders toch en vraag gelijk de splitten van de ouders he weet je ongeveer wat eruit kan komen uit het koppel wat je gaat ptoberen te koppelen.

henry en de valkjes

boezempje

hai

ja henry ik ga hem morgen ophalen morgen om 15:30 rij ik aan hier.klopt het dat albino bijna altijdt een vrouwtje is,

dank je voor tabel he ;)

Henry

he esther

nou je ziet veel meer vrouwtjes albino dan mannetjes albino.

henry en de valjes

Theetje

Hoi Essie,

Als ik je verhaaltje zo lees begrijp ik het niet helemaal.
Je hebt een man die witmasker split voor wildkleur cinnamon is? Begrijp ik dat nou goed.

Als dat zo is kan dat namelijk niet. Wildkleur is de dominantste kleur namelijk en die zal altijd getoond worden. Een valkje kan niet split zijn voor wildkleur. Het kan natuurlijk ook zijn dat je bedoeld dat je valkje een witmasker split voor cinnamon is. Dat kan dan weer wel.

Blijft ingewikkeld hoor die genetica. ::)

Groetjes

Theetje

Paul

Hoi Esther,

Met pendelen kan er inderdaad soms een foutje in zitten maar als een man split voor alnino is betekend dat dat hij split is voor witmasker en lutino.
Je man is zelf een witmasker dus dan blijft over lutino en als dat zo is kan je inderdaad albino jongen krijgen als je die aan je albino koppeld en over een jaar jongen krijgt want nu is ie daar nog wat te jong voor.
Ik dacht bij albino's dat 80% ongeveer popjes is.
Dat komt misschien ook dat je uit bepaalde mutatie combinaties alleen popjes kan krijgen.

Groetjes, Paul

boezempje

hai

ik heb het hellemaal verkeerd gedaan ik ga eerst na vragen wat ik nou precies heb,

gr esther