3 mei 2025, 23:48:19

Bonte witmasker en bonte cinnamon

Gestart door Suzanne, 17 augustus 2004, 14:33:44

« vorige - volgende »

Suzanne

17 augustus 2004, 14:33:44 Last Edit: 19 augustus 2004, 00:23:30 by blozend_appeltje
Hoi allemaal,

Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn voliere te vol zit, en heb dus besloten 2 valkparkieten te verkopen. Ik vond de keuze moeilijk  :-/, maar heb besloten te verkopen:

Falco, een bonte witmasker man met zo veel grijs dat hij veel op een witmasker lijkt. Hij is uit 2003 en komt uit de buitenvoliere. Het is een forse vogel.

Lucky, een bonte cinnamon pop van 7-4-2004 (eigen kweek). Lucky heeft op dit moment een kaal achterhoofdje, omdat ze door een andere valk geplukt is. Dit groeit wel weer aan.

Wie heeft een goed tehuis voor deze 2 schatten? Voor meer informatie kun je me een IM sturen.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hoi

ik heb jammer genoeg geen plaats, maar je vind vast en zeker iemand voor deze twee schatten.

SDC:D

Valerie

Lucky ziet er snoezig uit op de foto. :)

Suzanne

Hoi,

Falco is vanavond verkocht. Nu alleen Lucky nog  :-/.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Tara

Hoi Suzanne,

jammer dat je er weg moet doen, maar ahhh als er niets anders op zit.. Ik denk dat Lucky ook wel weg zal raken hoor, zijn zo'n mooierds.....

Groetjes, Tara

Suzanne

Hoi Tara,

Ik vind het zelf ook jammer. Maar het is echt te druk geworden. Helaas is niemand geinteresseerd in Lucky. Ze heeft al een paar keer te koop gestaan. Maar ik hou gewoon vol.

Groetjes

Suzanne

Tara

Nou da's echt heel jammer, ik vind Lucky juist zo mooi :-/. Ahja... Komt nog wel..

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

ik weet zeker dat er wel iemand geinteresseerd is in lucky, maar mss duurt het wat langer. Hopelijk vind je nog iemand. En te vol is te vol he

Cwazi

ik vind haar ook erg leuk, maar ik zoek 2 volwassen poppen (bont, witmakser of bonte witmasker) want ik heb 2 erg opdringerige kerels zitten die mijn koppels verstoren  :-/

Suzanne

Hoi,

Dat is jammer, want Lucky is 4 maanden, dus nog wat te jong. Ze is echter wel split voor witmasker, aangezien haar vader een bonte witmasker is.

Groetjes

Suzanne

Joyce28

oooh ships,ze is wel mooi zeg.En daar komt niemand voor?  ::)

Sander

Hello

Lucky is inderdaad een prachtige vogel. Jammergenoeg heb ik ook geen plaats meer..

groeten
sander

suus

Hoi Suzanne,
Het is zeker een prachtvalk zeg! Had haar al op marktplaats zien staan, en je vraagt er ook niet veel voor. Wel raar dat niemand haar wil kopen, of is ze ondertussen toch al verkocht?
Ik hoop het voor je.

Nog even heel iets anders... hoe is het met je werk? heb je al weer werk, want je was toch ontslagen?? Ik hoop het voor je
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Suzanne

Hoi suus,

Ze is nog steeds niet verkocht. Ik vind het ook raar. Ze is toch super mooi  :-/.

Ik heb nog steeds geen werk. Het is echt afschuwelijk. Vorige week 3 sollicitaties gedaan. Ik kom zelfs niet toe aan een gesprek. Gelijk afwijzingen.

Maar wel heel leuk dat je er naar vraagt. Bedankt voor je belangstelling!

Groetjes

Suzanne

Valerie

CitaatHoi suus,

Ze is nog steeds niet verkocht. Ik vind het ook raar. Ze is toch super mooi  :-/.

Ik heb nog steeds geen werk. Het is echt afschuwelijk. Vorige week 3 sollicitaties gedaan. Ik kom zelfs niet toe aan een gesprek. Gelijk afwijzingen.

Maar wel heel leuk dat je er naar vraagt. Bedankt voor je belangstelling!

Groetjes

Suzanne

Hoi Suzanne,

Wat erg voor je dat je nog steeds op zoek bent naar werk. Bij mij is het hetzelfde hoor. Ben sinds een maand hier in Twello bij mijn vriend gaan wonen en heb daarvoor mijn baan als fysiotherapeut in Duitsland(daar woonde ik) opgezegd. Heb nog steeds geen nieuwe baan gevonden. Nu doe ik tijdelijk uitzendwerk. Moet nog een week, rolgordijnen inpakken in een fabriek. Is niet echt waar ik op had gehoopt. :(
Maar toch blijf ik hopen. Veel sterkte!

Heb je nog steeds je valkje niet verkocht? Wat jammer. Ik zou haar wel willen, maar weet niet goed of dat zal lukken, heb nu al 2 valkjes en weet bovendien ook niet wat men vriend daarvan zal zeggen. En als Valko een pop blijkt te zijn, zou ik mss met een probleem zitten. 2 popjes en 1 mannetje...  :-/
Ik heb voor Ricky ook nog geen ander thuisje gevonden. Die staat nog steeds bij de ouders van men vriend. Hoop eigenlijk wel dat zij hem willen houden. Een plaatselijke rosellakweker wilde er slechts 10€ voor geven omdat ie al 1.6 jaar oud is.