10 mei 2025, 04:36:45

mijn nieuwe aanwinst

Gestart door Joyce28, 13 augustus 2004, 01:27:51

« vorige - volgende »

Joyce28

CitaatHoi Joyce,

Spannende he? Nu kun je aftellen wanneer je hem kunt ophalen en wat voor een naam je hem gaat geven. Da's voorpret en je kunt mooi bij houden hoe hij groeit e.d. :)

Ik zou in eerste instantie toen de tijd een jong van Ot en Sien krijgen. Alleen was ik de derde op de reserveringslijst op de jonkies van Ot en Sien en er waren in dat nestje twee jonkies. Mariska kreeg de wildkleur uit dat nestje (het was dus de bedoeling dat wij uit het zelfde nestje een jonkie zouden krijgen. Ik kon wachten op de tweede ronde vanOt en Sien of een jonkie nemen uit een nestje wat gelijk op ging qua leeftijd. Op dat moment hadden Jut en Jul ook jonkies en daar heb ik toen Binkie uitgenomen.
Het was wel een verrassing wat voor een geslacht het jonkie zou zijn. Maar ik denk vrijwel zeker dat Binkie een man is te merken aan zijn gedrag. Dus hij raakt op den duur zijn parels kwijt en gaat er uitzien al een cinnamon witmasker. Dat vind ik ook heel mooi.

Groetjes Andrea

ja dat dagboekje heb ik later helemaal eens gelezen van Mandy,vond het leuker dan een boek lezen :D ;D
Jazeker is dat ook mooi,doet hij mooi zijn naam eer aan,en is het een echte Binkie :)

Joyce28

16 augustus 2004, 03:32:26 #16 Last Edit: 16 augustus 2004, 03:32:54 by Joyce28
CitaatHe Joyce,
Leuk hoor je nieuwe fladdertje!
Altijd weer spannend!
Ik zag dat er nog niemand op je namen was ingegaan, ik vind jubbeltje een hele lieve en leuke naam!
Klinkt lekker schattig!
whahahahahahaha
 Groetjes Bianca

jazeker spannend,vooral dit nestje :-/

Ibbeltje en Jubbeltje zijn inderdaad grappige namen,maar is toch te lang.Abbey ligt niet lekker in de mond,en zit aan Lizzy te denken,omdat Biko en Pino eindigen met een o,en Lucky en Lizzy vind ik ook wel geinig bij elkaar klinken
Maar vind het eng om een definitieve naam te geven,omdat het nog zo kwetsbaar is,maar duim me te pletter hier

boezempje

hai Joyce28

komt goed meis
maar duimen doen we zeker.
over een tijdje weten we meer ff afwachten.
ik blijf ook duimen.

gr esther