10 mei 2025, 09:00:03

mijn nieuwe aanwinst

Gestart door Joyce28, 13 augustus 2004, 01:27:51

« vorige - volgende »

Joyce28

13 augustus 2004, 01:27:51 Last Edit: 13 augustus 2004, 01:28:51 by Joyce28
Dit word mijn nieuwe aanwinst :-* Komt ook bij Mandy vandaan,en een zusje van Pearl van Esther(valkjespendelaar)
Het is een bonte cinnamon geparelde witmasker pop

Ik ben er zoooo blij mee,en vind het een mooie afsluiting van mijn valkjesbende.Dan heb ik leuke mutaties,al zeg ik hetzelf :)

Alleen nog even een naam verzinnen,ben al hard aan het denken.
Ik heb nu op mijn lijstje Abbey of Ibbeltje
Maar goed,ik heb nog ff bedenk tijd 8)

Coco en Chantal

:)Wat een scheetje  :-*

En dan die kuif op de foto ;D heel liefffff

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Tara

Hoi Joyce,

wat een schatje krijg je er bij zeg! Ik ben echt heel blij voor je, het is echt een lieve kanjer ;)

Groetjes, Tara

boezempje

hai Joyce,

is echt een scheetje zeg en wat leuk dat het fam. is van mijn pearl hihihihihihihi we moeten nog een tijdje volhouden om ze vast te mogen houden,maar mandy plaats altijdt leuke foto's
dus kunnen mooi bijna elke dag ff spiekken,

gr esther

Carla_en_Yoshi

Hallo Joyce.

Ook al zoon schatje :).
Gisteren heb ik de foto van pearl gezien,het valkje van Esther :).
En nu weer dit poepie.ik ben er hard over aan het denken om ook een tweede valkje te nemen.Yoshi is 10 weken,dus ik wil nog een tijdje wachten.Yoshi is al aardig tam,maar ik ben bang als ik er te snel een bijzet dat ze meer naar elkaar gaan trekken en dat Yoshi minder tam word :-/.Dus nog even wachten.Maar als ik steeds zoon prachtige valkjes zie ,word het wel erg moeilijk.

Groetjes van Carla.

boezempje

hai Carla.

als je er een bij wilt is wel leuk he ;)
maar ik heb er 4 nu en dalijk 6 en het  is altijdt goed gegaan en al mijn 4valkjes zijn nog steets super tam echt tam dus.en dat is nooit veranderdt.dus je kan het gerust proberen en omdat je valje nu nog jong is gaat het hellemaal goedkomen,
maar je noet het wel willen natuurlijk.goed over nadenken meis maar om het tamme hoef je het niet te laten.succes ermee

groetjes esther

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Yoshi krijgt eerst een grotere kooi :).Een papegaaienkooi.
Zodat ze de ruimte hebben.De kooi die ik wil was niet op voorraad :(,maar dat zal wel niet lang duren,is gelijk besteld.
Ik heb me op een lijst laten zetten bij een dierenwinkel hier in de buurt,voor een bonte witkop om tam te maken,dus een jonkie :).Omdat ze die niet zoveel binnenkrijgen werd mij gezegd dat het dan ongeveer oktober november wordt.
Dus ga ik wel regelmatig informeren als er al een nestje is.Yoshi is al aardig tam ,dus dat gaat de goede kant op.

Groetjes van Carla.

Joyce28

Hoi Carla,

Ik persoonlijk zo gewoon naar een kweker gaan hoor,die maken hem ook gelijk handtam voor je als je dat wilt
Ik heb mijn laatste 2 bij een kweker vandaan,Lucky dus ook bij Mandy,en tussen die 2 zit 1,5 maand leeftijdsverschil
En ze zijn allebei tam hoor  :)

Carla_en_Yoshi

Hallo Joyce.

Via een kweker zou natuurlijk ook mijn voorkeur hebben.Ik woon in Roermond en ik weet niet of hier in de buurt een kweker is met bonte witkoppen :-/.Ik was toevallig in de dierenwinkel,wel een heele fijne en de vogels zitten er ook goed verzorgd. En zag er een paar bonte witkoppen zitten.Deze waren niet geschikt om tam te maken werd mij verteld.En toen heb ik mij op de lijst laten zetten.
Groetjes van Carla.

Kolkkie

Hoi Joyce,

Je krijgt er dus weer een kanjer bij :) en weer uit verweggistan :D :D.

Weet je ook wat de ouders van je nieuwe valkje zijn?

Als de ouders Jut & Jul zijn dan kan je je hart vasthouden :D :D.
Daar weten Andrea en ik over mee te praten :D :D.

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Joyce28

CitaatHoi Joyce,

Je krijgt er dus weer een kanjer bij :) en weer uit verweggistan :D :D.

Weet je ook wat de ouders van je nieuwe valkje zijn?

Als de ouders Jut & Jul zijn dan kan je je hart vasthouden :D :D.
Daar weten Andrea en ik over mee te praten :D :D.

Groetjes,

Mariska

hihi,nee de ouders Kuifje en Bobbie,en ze worden groot gebracht door pleegouders.Waarom dat is staat bij verhalen van Mandy

En weer uit Verweggistan :D ,vinden we helemaal niet erg hoor,vind de foto's altijd zo mooi van Mandy,en kijk er ook elke keer weer reikhalsend naar uit :)
Maar ik wilde deze mutatie erg graag,en als het geen bonte was geworden,dan had ik dezelfde als Andrea,want die is ook erg mooi.Maar ik ben gek op bont :D

Joyce28

CitaatHallo Joyce.

Via een kweker zou natuurlijk ook mijn voorkeur hebben.Ik woon in Roermond en ik weet niet of hier in de buurt een kweker is met bonte witkoppen :-/.Ik was toevallig in de dierenwinkel,wel een heele fijne en de vogels zitten er ook goed verzorgd. En zag er een paar bonte witkoppen zitten.Deze waren niet geschikt om tam te maken werd mij verteld.En toen heb ik mij op de lijst laten zetten.
Groetjes van Carla.

oooh op die manier,ja dan kan ik het me voorstellen.Ik zou het ook niet zo weten of daar kwekers in de buurt zitten,je zou toch zeggen van wel he
Spannend hoor :)

Kolkkie

Hoi Joyce,

Ik loop nog steeds heel erg achter met de dagoeken en verhalen. Er zijn er een paar die ik wel een beetje heb doorgelezen, andere zijn zowat te groot om er aan te beginnen :D  :-[.
Zal er denk ik wel een keer aan moeten beginnen, ik heb toch een aantal dingen gemist  ::).

Het is natuurlijk altijd spannend als je er weer een nieuw valkje bijkrijgt.
Ik zou er zelf ook wel meer willen hebben alleen gaat het dan bijna niet meer met de ruimte en bovendien heb ik ze bij mij op de slaapkamer staan.

Een 6de zou ik er nog wel bij kunnen nemen, maar dat is dan ook echt het uiterste. Het liefste bewaar ik dat 6de stekje voor evt. een eigen jonkie, als dat er ooit een keer komt  :-/.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Andrea

13 augustus 2004, 16:06:20 #13 Last Edit: 13 augustus 2004, 16:08:27 by Andrea
Hoi Joyce,

Spannende he? Nu kun je aftellen wanneer je hem kunt ophalen en wat voor een naam je hem gaat geven. Da's voorpret en je kunt mooi bij houden hoe hij groeit e.d. :)

Ik zou in eerste instantie toen de tijd een jong van Ot en Sien krijgen. Alleen was ik de derde op de reserveringslijst op de jonkies van Ot en Sien en er waren in dat nestje twee jonkies. Mariska kreeg de wildkleur uit dat nestje (het was dus de bedoeling dat wij uit het zelfde nestje een jonkie zouden krijgen. Ik kon wachten op de tweede ronde vanOt en Sien of een jonkie nemen uit een nestje wat gelijk op ging qua leeftijd. Op dat moment hadden Jut en Jul ook jonkies en daar heb ik toen Binkie uitgenomen.
Het was wel een verrassing wat voor een geslacht het jonkie zou zijn. Maar ik denk vrijwel zeker dat Binkie een man is te merken aan zijn gedrag. Dus hij raakt op den duur zijn parels kwijt en gaat er uitzien al een cinnamon witmasker. Dat vind ik ook heel mooi.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Bianca

He Joyce,
Leuk hoor je nieuwe fladdertje!
Altijd weer spannend!
Ik zag dat er nog niemand op je namen was ingegaan, ik vind jubbeltje een hele lieve en leuke naam!
Klinkt lekker schattig!
whahahahahahaha
 Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.