27 april 2024, 07:31:17

Dagboek Tyco en Bo Veel Foto's

Gestart door AnnaEnBo, 14 augustus 2004, 21:56:15

« vorige - volgende »

AnnaEnBo

14 augustus 2004, 21:56:15 Last Edit: 17 augustus 2004, 13:10:57 by AnnaEnBo
Hallo, ik start 'n dagboekje op over Tyco en Bo, waarschijnlijk zal het vanaf september niet elke dag kunnen maar ik doe m'n best!

14 augustus:


Vandaag keek eens lief naar pa en ja hoor we gingen om een maatje voor Bo! Keuze was meteen gemaakt! De kweker wist zeker dat het een mannetje was en Bo een vrouwtje, dat zit dus goed!
Ik moest opletten dat Bo niet jaloers werd op Tyco want dan had ik problemen! :D Dus moest ik wel met beide in de zetel gaan zitten.
Geen probleem hoor maar ze trokken aan de handdoeken waar ze opzaten en aan alle losse draadjes die ze zagen aan de handdoeken, we zijn ook gaan tennisen (ik, men vader,moeder,broer) en ondertussen hebben tyco en Bo een uurtje gehad om elkaar eens goed te observeren en te leren kennnen, en het heeft gelukt, tyco nam meteen de stijl van Bo aan en een tijdje later zaten ze naast elkaar in de zetel naar nickelodeon te kijken...
Dus maakte ik er gebruik van even foto's te nemen en hier zijn ze dan :
We beginnnen met Tyco:


Tyco liep altijd naar het draadje van het fototoestel dus was het moeilijk om hem te fotograferen...
Nu Bo :

Jah, Bo observeert de lens aandachtig hoor!

Me even wassen dat ik er goed voor kom bij men ventje :D
Bo en Tyco samen :


Ziezo, dat was het voor vandaag, nu ga ik eten, Daaaaag!
Tyco, Bo en Anne

AnnaEnBo

14 augustus 2004, 22:50:14 #1 Last Edit: 15 augustus 2004, 00:48:28 by AnnaEnBo
Gedaan met eten, nu ga ik verder met het verhaal dat we Tyco gingen halen...

We staken Bo in een doosje-wat ze niet graag doet- en vertrokken naar de kweker.
TuutTuut! Men broer drukt op de claxon van de auwto en daar komt de kweker al aangerend!
Helemaal buiten adem zei hij : "Heeee, ik heb een paar nieuwe aanwinsten! " , natuurlijk wij meteen gaan kijken!
Er zaten zo vogels met 'n grijze kop, gele buik en een groene rug, Bo was er een beetje bang van omdat ze een beetje groter waren dan haar en zo een grote snavel hadden, de kweker pakte der beet voor ze het wist, toen Bo z'n gezicht
zag wist ze het : Dat is de kweker die me geknipt heeft! Bo fladderde weg en lande op men hoofd, ik pakte der en liet de kweker kijken naar der snavel, vleugels en klauwtjes, conclusie : alles ok.
Volgende stap : Bo kies je ventje maar en fladder er naartoe! Ze koos een ventje, de kweker zei : "ze heeft er het knapste uitgenomen!", ik even fier op Bo...
De klanten die achter ons stonden, zeiden : Wauw, zo een mooi vogeltje-ze hadden het over Bo en hoeveel parels ze wel niet had-...
Ik voor de 2e keer fier op Bo...
Het koppeltje naast elkaar..*Liefffff*
Ok, nu allebei in een aparte doos, jullie moeten met hét wachten tot thuis :-)
Ik ging gaan tennisen, ze hadden tijd om alles eens te observeren en daar nam Tyco grettig gebruik van, als ik terug kwam zag ik ze aan Bo zen eivoeder, op Bo zen stok...Bo liet alles toe natuurlijk! Everything for love :-)
Bo kent z'n kooi maar al te goed en toont Tyco meteen waar
de eetbakjes zijn.
Bo toont de leukste plekjes om omhoog te klimmen en veel meer. Maar z'n spiegeltje, daar blijft iedereen af!
Bo op de grote stok, Tyco ook, Bo eet van z'n Kräckers, tyco
ook, het is heel lief als je ze zo bij elkaar ziet zitten.
Ze zijn ook in badje geweest hier zijn de foto's :

Lief he?!
Momenteel wassen ze elkaar's staartveren, this is real love!
tot morgen!

Anne, Bo en Tyco

AnnaEnBo

Day 2

Vandaag was het een dagje Brussel, net thuis...Naar manneke pis geweest, ook lag er een bloemenkleed (leek veel werk!!!) en vooral veel terasjes gedaan! 's Middags een lekkere pizza en je dag kan niet meer stuk!
Dus onze vogeltjes moesten elkaar amuseren tot half 5...terwijl ik dit schrijf zit ons lieverdje Tyco op m'n schouder te knuffelen, dat ziet Bo dan weer niet zitten, die maakt liever een tourtje in huis!
Vandaag valt er dus niet echt veel te vertellen...Alleen over Brussel, maar dit dagboek gaat over Tyco en Bo, niet over mij!
Tot morgen!
ps: morgen goed weer = 2 of meer dagen Keulen, mss schrijf ik 2 dagen niet meer en morgen geen keulen = overmorgen keulen...haha.
Anne, Bo en Tyco

AnnaEnBo

16 augustus 2004, 00:57:37 #3 Last Edit: 17 augustus 2004, 13:24:39 by AnnaEnBo
Bo en Tyco hebben bij ons gezeten in de zetel en met plastieken piraatjes gespeeld, tyco lag bijna te slapen, lieffff
tyco is denk ik wel echt moe! Maar Bo houd hem een beetje wakker heb ik zo het gevoel, maar zolang hij niet overmoeid geraakt is alles wel ok
Ik denk dat jullie nu foto's willen zien?
Allez ik upload er een paar, maar alleen voor jullie hoor!


Bo speelt met het piraatje

tyco speelt met het piraatje

Zou ik dit kunnen lezen?

ZzZzZz

Nu een voorproefje van Brussel...Jullie even jaloers maken :D


De straatmuziekanten met accordeons overspoelden ons met liedjes zoals de Eendjesdans...En wat denk je? De echte fuifbeesten stonden erbij te dansen en zingen, ik dus ook, haha!

In Brussel mag Manneken Pis natuurlijk niet ontbreken!

Dit lag in brussel: een heus bloemenkleed, het bedekte de ganse grote markt!


[img]http://www.valkparkiet.org/forumupload/BoFotons193.jpg[img]

Ziezo, hopelijk vinden jullie het genoeg...
Tot morgen!

AnnaEnBo

Straks ga ik hen douchen ik zal wel foto's trekken :)
maar dan na de douche, fototoestel kan niet tegen water!
Ik hoop alleen dat ze niet teveel tegensprutelen...Maar ja moet volgens de kweker ook gebeuren!
Tot strax met de foto's...
ps: ik heb zo het gevoel dat niemand hier naar kijkt, kunnen jullie soms een reactie zetten :-[

wouter

ik zal dan maar eens een reactie zetten
ik vind het allemaal heel interessant.
en leuke foto's.
'k zal binnenkort nog eens een reactie zetten want nu weet ik niet goed wat zeggen.
groetjes wouter(ekkie)

AnnaEnBo

Hier zijn ze dan : de foto's!

Eerst Tyco in bad:


Nu Bo in bad :

IETS van Bo in bad :

Samen in bad :


Tyco uit het bad:


Is het niet lieffff?!
Nu Bo uit het bad :


Nu samen uit het bad :


Ziezo, ze zijn lief he?!
Als het kan trek ik vandaag nog foto's!
Daaaag!
ps:zet een reactie he!!

wouter

hoi hoi
leuke foto's en leuk dat ze bij jouw in bad willen bij mij wilt ie niet
groetjes wouter(ekkie)

AnnaEnBo

Bij mij Tyco liever dan Bo, Tyco ligt er rustig op z'n buikje in en Bo zoekt snel wat om op te zitten zodat ie niet in het water zit!
Maar omdat tyco het doet, Bo dan ook maar haha!

AnnaEnBo

Vandaag niet echt wat speciaals...O jawel, mijn papa heeft wat gemaakt voor de kooi zodat ze hun eten niet naar buiten kunnen gooien...Ik trek even foto's
Ziezo ik heb foto's :
Het is 'n harde plastiek die met klemmen vasthangt aan de kooi : Dit is zo een klem :

Zit met zo'n wieltje vast...
Dit is een beetje groter, de plastiek is doorzichtig, dus mss zie je die niet goed..

Hier zie je het toch 'n beetje.

Er was nog iets en ik wil graag 'n antwoord: ik koop zo'n cräckers voor men valkjes maar ze hebben 'n manier gevonden zodat ze alles in brokjes ervan kunnen doen, die komen allemaal op de grond terecht, op sommige een laagje uitwerpselen en dan willen ze hun voer natuurlijk terug op eten...
Kijk het ziet er zo uit :

Als ik de kooi uitkuis, er een nieuwe stok inhang (omdat de andere al op is dan) ligt de kooi na een paar minuten warempel weer vol!
Kunnnen jullie me andere snoepstokken aanbevelen?
Zo ja, Merk en Naam aub

Inger m

Hoi,
Hang een bakje direct onder de snoepstaaf, dan kunnen ze er op die manier nog verder van eten.
Ik kan wel een merk snoepstaaf geven, maar ws vinden ze het gewoon leuk om te slopen...

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.