9 mei 2024, 23:23:32

planten

Gestart door boezempje, 13 augustus 2004, 12:09:00

« vorige - volgende »

boezempje

hai

weet iemand van jullie welken planten er in de huiskamer mogen en niet giftig zijn voor de valjes

esther

Raikiri

hoi,

Dan moet je op de planten pagina kijken op deze site.... ;)

Groetjes Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

Kolkkie

Hoi Esther,

Je zou voor je valkjes kattengras kunnen halen. Dat is heel onschuldig en leuk speelgoed ook nog.

Ik zie het al voor me, een hele vensterbank vol met katten gras :D :D.

Je zou hier op de site kunnen kijken, om het je makkelijk te maken heb ik hier de link :D ;).

Link http://www.valkparkiet.com/nl/files/planten.htm

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi Esther,

Bamboo planten zijn ook niet giftig en bijvoorbeeld de meeste grasachtige planten ook niet en dat zijn soms toch sierlijke planten voor in de huiskamer.
Pas op met alle bolgewassen zoals narcis, Hyacint, en amarylissen want van bijvoorbeeld een hapje kan een mens al overlijden maar dat word er niet bij verteld als je ze koopt.
Als je een plant hebt staan zoek je de naam op en je typt op google of een andere zoekmachine in bijvoorbeeld "hyacint giftig" en je vind heel veel informatie daarover.
ZO doe ik het altijd maar het enige groen wat we soms hebben is gras hier in huis we nemen geen risico :D
We hebben zelfs mooie kunstplanten gehad maar die zijn ook allemaal opgegeten en gesloopt door de valkjes :-(

Groetjes, Paul

boezempje

hai

dank je paul nu weet ik weer iets mee.
ga meteen maandag ff kijken in de winkel,
want het is kaal zonder planten vind ik altijdt ik heb er 1staan maar :(


groetjes esther