7 mei 2025, 00:10:43

Goednieuws

Gestart door tess18, 8 augustus 2004, 20:36:15

« vorige - volgende »

tess18

Hallo
ik is dat al goed nieuws dat ik mijn valkje een stukje karton geef dat hij dat al aan pakt en zijn kuifke achteruit doet niet helemaal acheruit he.

Tara

Hoi,

het is heel mooi dat ie iets uit je hand neemt :-). Ook dat ie zijn kuiffie achteruit doet, dat doen ze altijd als ze lief zijn :-).

Groetjes, Tara

tess

Tara,

ik heb vandaag trogiest gekocht en zo fruit hangertje en speelgoed en zo voor mijn valkje is dat goed?

ik ga mijn kotje nu kuisen van mijn valkje he

mvg
tess

Tara

Hoi Tess,

tuurlijk is dat goed, wel niet te veel trosgierst geven, 2 stengels per week is genoeg, anders kan ie daar aan verslaafd raken en eventueel alleen maar trosgierst willen eten i.p.v. zaad, snap je?

Groetjes, Tara

tess

Ok dat snap ik wel hoor want anders kan ie ook dik mischien worden he ti's een lief beestje zenne

Gisteren he was ik vroeg tv aan kijken en hij staat in de bureu he en ik gin gisren weg en fluite kweken noem maar op ik er geen vlieg aan vangen wat moest ik dan doen in mijn slaapkamer zetten en hij was gelukkig begon te eten en slapen en tv kijken en heeft de hele nacht met mij ge slapen he ( in kot he)

mvg
tess

Tara

Hoi Tess,

hihi, zo zie je maar dat ze veel liever bij gezelschap zitten, en ze voelen hun dan ook veel meer op hun gemak :-).

Groetjes, Tara

tess

zeg tara

ik heb ook zo sticks gekocht mer fruit en al mag ik zo een 1tje hangen? en ik heb trogiest gehang één stengeltje he naast zijn stokske
en een nieuw speeltje

tess

Tara

Hoi Tess,

ik heb gereageerd op je mail en bij voeding ook ;-).

Groetjes, Tara