6 mei 2025, 09:07:18

Style, m'n nieuwe valkje!  :)

Gestart door Remco_Ultee, 7 augustus 2004, 22:32:53

« vorige - volgende »

Remco_Ultee

Gisterenmiddag heb ik mijn nieuwste vriendje opgehaald, waarschijnlijk een pop dus haar naam is Style  8)

Ze zit al op m'n hand en ze is super zacht nog maar 6 weekjes oud dus vandaar.

Totale bestandsgrootte: 830kb

Zoals jullie zien is Style een zwartkop en hoop ik er volgend jaar mee te kunnen kweken. Ik heb nog 3 andere valken, waarvan 1 een hele mooie witkop geparelde man, ik hoop dat deze samen een koppeltje gaan vormen, maar dat moeten ze zelf maar uitzoeken  ;D

Style is nu de voliere nog een beetje aan het verkennen, of eigenlijk nog aan het bijkomen van de reis en nieuwe indrukken denk ik, ze is nog niet super levendig maar dat komt nog wel ze zit iig. al heel mooi in de veren.

Hier ga ik het even bij laten, iig. bedankt voor het lezen en ik zie graag jullie reacties tegemoet  :) :)

Tara

Hoi,

ik had de foto's al gezien in je dagboek, het is een heel mooi valkje. Maar als je met 'r kweekt, dan zal je wss toch geen zwartkoppen krijgen maar wel valkjes split er voor ofzo...

Groetjes, Tara

Irene

:o :o :o :o wat een plaatje zeg!!!!!! Echt mooi valkje1 Hopelijk krijgt ze het lekker naar haar zin bij je en komen er mooie kleintjes van!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Stijn dc

hoi

ow, is het een zwartkop? i kdacht dat het een jonge witmasker was toen ik haar/hem voor het eerst zag  ::)

Anita1

hihihi stijntjuuh. :D ;D :D ;D ;D ;D ;D
ze lijken er idd op hoor.jammer is dat wel,want ik krijg ook binnenkort een zwartkop,over 2 weken,maar ze zijn zo duur,dat het eigenlijk best jammer is dat ze zoveel op witkoppen lijken.echt een pop witkop.helemaal gelijk.ik heb een donkere zwartkop,dus ff afwachten of die er anders uit gaat zien.
trouwensmooi valkje hoor.veel plezier ermee!
beter kan je ook een zwartkop man nemen,dan kan je ze echt kweken.knuff anita ;)

Tara

Hoii,

witmasker poppen hebben toch een grijs snaveltje ook ?
Dus daar is het wel wat aan te zien. Maar ik vind het ook dat ze te veel op witmaskers lijken, daarmee vind ik ze niet zo speciaal, zie dan liever albinootjes en geelwangetjes ;D

Groetjes, Tara

Anita1

ja vind ik ook.soms ga ik twijfelen hoor of ik het wel doe die zwartkop tara.mss toch liever voor dat zelfde geld een bont koppel,of witmasker bonte koppel :D

Remco_Ultee

Bedankt voor de reacties  :)

Nou, ik zou Style voor geen goud meer weg doen, in het echt is hij nog veel mooier  :) :) :) :)

Daarnaast is tie nog superlief ook!

Anita1

;Dwees er maar trots op hoor remco.over 2 weken heb ik er ook 1.dan zal ik mijn foto er ook bij zetten.ik vind dr heel mooi hoor.probeer je er een koppel van te maken? met 2 zwartkoppen of niet? gr anita ;)

Remco_Ultee

Heb maar 1 zwartkop, dus ik zal geen koppeltje zwartkoppen kunnen maken.

Maar met 1 zwartkop x 1 witkop zal het ook lukken. Dat er valkjes met split uitkomen voor zwartkop is natuurlijk waar, maar er zullen ook echte zwartkoppen bij zitten.

Duurt lang he? dat wachten op een valkje.
Veel plezier met je valkje alvast  :)

Anita1

;) mwah valt mee hoor dat wachten.ik heb er nu 7 in mijn voliere en wil er nog 3 bij.daar zit die zwartkop ook bij.ik heb de tijd.beter goed dan niks he? ben al heel blij met mijn geelwang.je kan mijn valkjes allemaal zien op dagboek,en dan de valkenbende van anitaaaa.daar staan bij de 1na laatste paginaas alle fotos van mijn valkjes.incl,de geelwang.gr anita

Remco_Ultee

Geelwang wil ik ook nog, maar ik wil het bij 4 vakjes houden, en die heb ik nu al  :-/
Dus dan zou er 1tje weg moeten, de bonte geparelde vind m niet zo mooi en geen emotionele waarde bij, was voor de kweek.

Tara

Hoi,

zou dat lukken witmasker man x zwartkop pop? Hopen maar...
Heel veel succes!

Groetjes, Tara

Remco_Ultee

Of ze een koppeltje zouden willen vormen?
Of of dat er zwartkopjes uit zouden komen?

Tara

Dat er zwartkopjes uitkomen ;-).

Een koppel kunnen ze altijd wel vormen natuurlijk :-).

Groetjes, Tara