5 mei 2025, 01:11:38

3 valkparkieten kan dat

Gestart door michel2, 6 augustus 2004, 23:49:49

« vorige - volgende »

michel2

hallo allemaal,

ik heb nu 2 valkparkieten maar ik kan van iemand een hele witte kopen met zwarte ogen, nou is mijn vraag mijn 2 valkjes leven in een kamervoliere kan ik er dan 1 bij doen die witte dus of kan ik er dan beter 2 nemen zodat het er 4 zijn  ik weet niet of het uitmaakt of het een even of oneven aantal moet zijn. alvast bedankt voor de reacties.

ps ik ben net een maand verliefd geworden op het uiterlijk en het gedrag van valkparkieten ze hebben mijn hart veroverd hi hi.

groetjes michel :) ;)

Stijn dc

hoi

je kan er drie nemen, maar vier is altijd beter, ms heb je dan twee koppeltjes, en mss ooit wel is een nestje :)

SDC:D

AnnaEnBo

Ja, dat denk ik ook. Anders word dat ene valkje door het koppeltje misschien uitgesloten...?

Tara

Hoi,

het is idd zo dat als je er 2 bij kunt, dat je er dan beter 2 neemt :-). 3 gaat wel, maar tja... Ik heb er ooit drie gehad, maar toen die ene weggevlogen was had ik er 2 bijgenomen. In ieder geval, met 4 is het zoveel leuker :D.

Enne... Gaaf dat je ook met het valkenvirus zit :D.

Join the club ;D

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

nou, ik denk niet dat eeen valkje het gevoel kent van uitgesloten te worden, maar hij gaat zeker niet goed geaccepteerd worden door dat andere koppel. Het kan natuurlijk ook goed gaan, maar beter geen risico nemen?

Lieke

Stijn heeft gelijk ik denk dat je beter 4 valkjes kan nemen.

Groetjes, Lieke