6 juni 2024, 17:08:56

valkparkiet in de tuin":S

Gestart door Timmety (de oude)_, 6 augustus 2004, 17:22:37

« vorige - volgende »

Remco_Ultee

10 augustus 2004, 23:20:35 #45 Last Edit: 10 augustus 2004, 23:22:06 by Remco_Ultee
Ten eerste, het is wel heel toevallig dat je ontsnapte valkje een soortgenoot gevonden heeft.

Daarnaast maakt zo'n nest weinig herrie, ik slaap er zelf bijna naast en heb er echt geen last van. En jouw buurman woont vast geen 2 meter van dat hok. Zal eerder 20 of 100 meter zijn, dan moet hij toch wel een erg goed gehoor hebben.

Oja, en dan is het ook nog toevallig dat het een man en een pop is, en dat ze elkaar zo leuk vonden dat ze een nestje maakten, en dan precies nog in jouw tuin, waar 1 van de valkjes vandaan zou moeten komen.

Misschien is het eerder je bedoeling om je buurman zwart te maken, of om valken liefhebbers overstuur te maken.

Ik hoop dat je ervan genoten hebt. En ik hoef in ieder geval geen bakje koffie van je, want m'n valkje is tegen de rolator van m'n oma aangevlogen nu heeft hij een hersenschudding en daardoor denkt hij dat de rolator z'n partner is, en aangezien m'n oma die rolator nodig heeft zie ik mn valkje nu nog maar een paar x in de maand.

Daardoor ben ik niet in de stemming om naar je toe te komen.

Misschien is dit een goed verhaal voor jouw om te vertellen op een ander forum als deze?

Timmety (de oude)_

Nou ik heb de valken weggehaald en naar een geod tehuis gebracht.
das er gebeurd.. nix mir nix minder..
En mijn buurman maak k nie zwart.. want heb k nie... want zijn 2 vrouwen.
Jmmr
Gr Tim

Tara

CitaatHoi,
Me buurman werd knettergek van da lawaai en heeft ze afgeknald
Tim

Dus bovenstaande tekst heb je dus volledig gelogen, want ze zijn dus zogezegd niet afgeknald en nu heb je plots geen buurman meer ?

Groeten.

boezempje

10 augustus 2004, 23:28:23 #48 Last Edit: 10 augustus 2004, 23:29:15 by boezempje
hai

peter Kan dit gasje hier niet van afgegooid wordeN?????
WORDT ER EEN BEETJE MOE VAN VAN DAT KIND

suus

Hoi Tim,
Ook ik vind het wel heel erg raar allemaal. Waarom verander je nou ineens je verhaal naar 2 vrouwen als je buurman hen afgeknald zou hebben. En als ze naar een goed tehuis zouden zijn gebracht, waarom hou je zelf je eigen valk niet, en wat zou de dierenbescherming dan moeten komen kijken?
Erg vreemd allemaal!
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Tara

Citaathai

peter Kan dit gasje hier niet van afgegooid wordeN?????
WORDT ER EEN BEETJE MOE VAN VAN DAT KIND

Hij 's wel ouder dan mij hoor Esther :-[

boezempje

HAI

weet ik lieve schat   :) :)
maar jij bent volwassen en hij niet de mensen zijn er jammer genoeg ook nog van die bab's die wat aandacht willen
snap je meis ;)

robentru

Hoi Tara

maar niet volwassener hoor  
niet meer op reageren op die kl.......

grtjs

Rob




boezempje

hai

klopt heb je gelijk in.
heeft ie alleen maar lol van de k,,,,k

Tara

Hai Esther en Trudy,

thx ;D

Nou Timmety... Volgens mij heb je gewoon alles verzonnen idd... Je wou gewoon Adam en Eva weer op de wereld zetten, 2 valkjes in jouw tuin (= paradijs)

Nou, lekker in je dromen hoor...

Ik vind het echt helemaal oneerlijk, volgens mij probeer je er gewoon onderuit te komen nu.

Groeten.

Timmety (de oude)_

Jullie zijn echt achterlijk he.. DI ALLES IS GELOGEN!!!!
Heb je het nu door..!!!!!
hehe.. sjonge..
K nok hem hier van dit forum voor laag begaafde..
Gr Tim

robentru

10 augustus 2004, 23:42:30 #56 Last Edit: 10 augustus 2004, 23:46:38 by robentru
Lieve valkjesliefhebbers,

ik stel voor deze gast totaal te negeren.
Mocht je hem nog iets te zeggen hebben stuur dan een e-mail, misschien moeten we dit met zijn allen doen en hem zeggen wat een ongelooooofelijke misselijk mannetjes hij is.
Dat hij er maar in stikt!!! Hier een beetje de boel op stelten te zetten. Hij verdient hier absoluut geen plek.
En dat noemt zich een dierenliefhebber! Jakkes. Weg ermee.

Groetjes, Trudy.

Tara

TIMMETY WIJ HADDEN AL LANG DOOR DAT DIT ALLES GELOGEN WAS, JIJ BENT HIER GVD DE ENIGE ACHTERLIJKE STOM ROTJONG !!!!!! ALS IK ECHT EENS MOET ZEGGEN WAT IK VAN JE VIND HE, JE KAN GEWOON NAAR DE HEL LOPEN MET JE STOM GEZEIK. JE BERICHT HOORDE HIER HELEMAAL NIET THUIS EN ZEKER GEEN GELOGEN BERICHTEN MAAR JIJ MOET NIET TEGEN ONS ZEGGEN DAT WIJ ACHTERLIJK ZIJN. WIJ RESPECTEREN VALKPARKIETEN EN JIJ DUIDELIJK NIET DAT JE ER ZO EEN LEUGENS VAN KUNT MAKEN, JIJ STAAT ALS ENIGE OP MIJN HAATLIJST ROTJONG, ZOU ZO DE DIERENBESCHERMING STUREN!!!!!!!! GA NAAR DE HEL !!!!!!!!!!!

tommy

hoi tim

Heb je een beetje last van eenzaamheid.

grt annemieke

robentru

Dat hij er dan ook maar in .........
Die zijn we kwijt.

Adem halen allemaal, dit kan jammer genoeg voorkomen. Mensen die denken leuk te zijn......

BARST!