5 augustus 2025, 11:50:24

valkparkiet in de tuin":S

Gestart door Timmety (de oude)_, 6 augustus 2004, 17:22:37

« vorige - volgende »

Irene

:o :o :o :o tim, je mag blij zijn dat ik niet bij je in de buurt woon! Sorry hoor, maar ik vind dit te walgelijk voor woorden; zowel van jou, als van je buurman!!!!!!!!! Vind het trouwens wel een heel bizar verhaal, en neem me niet kwalijk dat ik het ook moeilijk te geloven vind! ::)
maar alleen al die laksheid, van kom  ze zelf maar halen en dan het volgende bericht heel doodleuk van ze zijn afgekrnald? ongelovelijk!!!!!!!!!!!!!
Kan hier echt heel kwaad om worden en zal je erlijk zeggen; dat ben ik dus nu ook!
de groeten,
irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Carla_en_Yoshi

Hallo.

Je vraagt hier hulp en veel mensen geven jemet hun best bedoelingen advies wat je kunt doen.Waarom plaats je zoon bericht als je toch niks doet.En met zoon buurman kun je blij mee zijn.Ik vind het ook ongeloofwaardig.Als dit waar is is het goed voor de dierenbescherming.

Groetjes van Carla.

Annouschka

Hoi,

Tara,
 ik weet echt niet wat ik gemist had, had volgens mij het hele verhaal gelezen en dan stonden er ineens nog een paar reakties tussen, gisteren deed de site bij mij terug wat raar, kan dus daarom zijn, let er maar niet op. ;)

En wat jou betreft meneertje: SCHANDALIG IS HET!!!!! >:( >:( >:(
Jij hebt TOTAAL GEEN verantwoordelijkheidsgevoel voor je dieren en ook geen geweten blijkbaar, hoe kun je zo stom zijn????!!!!!! >:(
Ik zou ALLES doen voor m'n dieren, en ik ben hier niet alleen, velen hier op de site zijn net als ik.  En wat doe jij??  Jij laat ze gewoon omkomen, jij lafaard!

Gewoon om te pronken met dat er valkjes bij jou in het wild leven?  Er vliegt bij jou een valkje weg, je vindt hem terug en dan laat je hem gewoon aan z'n lot over??? >:(
De meesten hier op de site zouden dolgelukkig zijn dat ze hun valk + nog een andere valk MET JONKIES terughebben.

Ik ben zo boos dat ik gewoon de woorden niet meer vind.

Maar ik weet 1 ding: JIJ BENT HET NIET WAARD OM DIEREN TE HEBBEN!!!!!!

suus

Ik ben eigenlijk ook nog wel nieuwsgierig naar het feit of jij je wetend wat de buurman gedaan heeft, om je jongen hebt bekommerd? Heb je daar nog naar om gekeken of laat je die maar aan hun lot over, en overlijden ze vanzelf? Of heeft de buurman die ook gedood???
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Tara

Ik vind het gewoon een ongelovig verhaal...

Maar zelfs als het niet waar is, vind ik het maar al te erg dit zo te zeggen...

Beul..

bogey

10 augustus 2004, 21:51:13 #35 Last Edit: 11 augustus 2004, 02:10:42 by bogey
Wie woont er in someren ???? >:( >:(
Bij de Familie Timmety Lomans in de buurt.

ff dierenbescherming belluh

tommy

wie weet waar onze grote dierenvriend woont
ik wil wel even bellen met het landelijke meld nummer van de dierenbescherming
grt annemieke

ps waar zijn de jonge
ik kan me niet voorstellen dat de buurman in een boom klimt om de moeder of vader op het nest dood te schieten

helaas kom ik het in me werk steeds meer tegen dat mensen het recht in eigen hand nemen

Timmety (de oude)_

How how, rlx man.
De vogels zijn nie neergeschoten, en as je me nie gelooft dan bel de dierenbescherming maar om ze langs te laten komen, ze zijn van harte welkom om te zien hoe goedi k voor mijn dieren zorg en ze krijgen een lkkr kopje koffie.
Ik vind het alleen wel raar dat jullie zo reageren.
Hoeveel kraaien, duiven etc. worden er wel neit per dag afgeschoten. as je je daar us wa drukker over maakt.
Tim

tommy

hoi tim
waarom zeg je zulke dingen dan
dan vraag je toch om oorlog
hier komen mensen die allemal weten hoe erg het is dat je valkje weg vliegt en jij zecht gewoon dood leuk
me buurman werd gek van het lawaai en heeft ze dood geschoten

maar geef me je nummer maar
dan kom ik wel een keer een bakje thee bij je halen hoor
ik werk namelijk bij de dierenbescherming

maar even voor de goede orde
waar zijn nou je valkje met aanhang

grt annemieke

Tara

Ik zou best ook wel ff graag een kijkje komen nemen ::)

Eerst zeg je dat je buurman ze heeft neergeknald en nou dat ze niet doodgeschoten zijn, he joh wat is er dan wél mee ?

Inger m

10 augustus 2004, 22:30:14 #40 Last Edit: 10 augustus 2004, 22:39:02 by Cinnamon_valk
CitaatHow how, rlx man.
De vogels zijn nie neergeschoten, en as je me nie gelooft dan bel de dierenbescherming maar om ze langs te laten komen, ze zijn van harte welkom om te zien hoe goedi k voor mijn dieren zorg en ze krijgen een lkkr kopje koffie.
Ik vind het alleen wel raar dat jullie zo reageren.
Hoeveel kraaien, duiven etc. worden er wel neit per dag afgeschoten. as je je daar us wa drukker over maakt.
Tim

Hoi Timmety,
Het gaat om de manier waarop je het neerzet en daarbij maakt het me geeneens uit of het waar is of niet.

Aan kromme redeneringen heb ik niks. Ik vind het erg dat de valkparkieten zijn neergeschoten (ongeacht of dit waar is) en natuurlijk zijn er altijd dingen die erger zijn, maar daar hebben we het hier niet over.

Als ik bv last het van een griepje en daar behoorlijk beroerd van ben dan is het toch niet ineens minder erg als een ander dodelijk ziek is...dan kan alles wel gerelativeerd worden en zo werkt het niet...

gr inger

nb. ik denk niet dat ik nog 1 letter van je hele verhaal geloof! volgens mij is het van voor tot achter volkomen onzin...
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

boezempje

10 augustus 2004, 22:35:23 #41 Last Edit: 10 augustus 2004, 22:38:56 by boezempje
hai tim >:(

hadt je soms anders verwacht van de mensen op de forum.
dat jij het zoooo leuk vindt om hier te komen kloten om te zegen dat ze zijn afgeschoten jaaa dan vraag je om gezeik maar waar ik nu achter ben is dat je dit doet om hier te lopen stangen as een klein kind.
wouwwww kerel echt super tof hoor grote vent ben je nu om de mensen die van valkjes houden zooo  te jenne >:(weet je wat het ook nog eens is dit is nou precies wat de maffe gast wil dat wij boos worden,loezzzzzzzzzerrrrrrrrrrrrrr

esther >:(

Timmety (de oude)_

hoi,
Ik had eigenlijk niet verw8 dat dit zou gebeuren. Snap dat jullie spr boos op me zijn. Maar wil toch mijn excuses aan bieden ok al helpt dit niet waarschijnlijk.
Als er mensen zijn die me niet geloven of contact met me willen hebben kunnen contact met me opnemen via t_lomans@hotmail.com.

Gr Tim

Tara

NU WETEN WE VERDORIE NOG NIET WAT ER NU GAANDE IS MET DIE VALKJES, ZOU JE NU EENS AUB WILLEN ZEGGEN HOE HET GAAT JA?!!!!!!!!

boezempje

doegggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg